Skocz do zawartości
unknown3d

The Last Of Us

Rekomendowane odpowiedzi

nie wiecie kiedy kończy sie embargo na recenzje? gdzieś przeczytałem, że podobno 5 czerwca ale nie moge nigdzie żadnych oficjalnych opinii na temat gry znależć 

Może poszukaj w tym temacie...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Są pierwsze recenzje! 

Eurogamer - 10 oO
EDGE - 10 oO
Machinima - 10
destructoid - 10 
Polygon - 7,5
GiatnBomb - 5/5 
Digitalspyr -5/5
PsNation - 10
IGN UK - 10/10 - rotfl IGN xD

Gamerankings średnia to ponad 97% po 23 recenzjach!

Z recki CVG

A brutal, beautiful survival horror game.

+ An astonishingly pretty, detailed world
+ Multiple ways to approach combat
+ Likeable characters with surprising depth

- Some encounters are too obviously signposted
- Eventually, it has to end
Edytowane przez Starh

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Czyli można mieć nadzieję, że to faktyczny hicior :)

@up - No właśnie o takich trollach mówiłem - chcą sobie oglądalność nabić takim czymś... 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

97,48%   23 recenzje

1 miejsce ever na PS3

GTA ma wyższe oceny :P 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

na gametrailers GTA IV ma niższe

na metacritic za dużo trolli np liczą do średniej debila co dał uncharted 3 5/10

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Colin from IGN calls Naught Dog the "Best developer in gaming"

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie rozumiem tych porównań do GTA IV. Przecież ta gra to po świetnym San Andreas całkowite uwstecznienie serii. Dla mnie to był mega-średniak.

A co do TLoU to WOW! Nie spodziewałem się aż takich ocen. Wychodzi na to, że na zakończenie PS3 mamy hit panowie :laugh:

• Like 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie rozumiem tych porównań do GTA IV. Przecież ta gra to po świetnym San Andreas całkowite uwstecznienie serii. Dla mnie to był mega-średniak.

A co do TLoU to WOW! Nie spodziewałem się aż takich ocen. Wychodzi na to, że na zakończenie PS3 mamy hit panowie :laugh:

Mówiłem raczej o ocenach od recenzentów, krytyków, samo GTA IV dla mnie było zawodem, imo ktok wstecz w porównaniu do świetnego San Andreas :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Pushsquare - 10

Thesixthaxis - 10

Gameinformer - 9,5

CVG - 10

Destructoid - 10

Giantbomb - 10

EDGE - 10

Gamereactor - 10

Videogamer - 10

Gamesradar - 10

The Mirror - 10

Gamekult - 9

PS Nation - 10

Nowgamer - 8,5

Gamingbolt - 10

Godisageek - 10

Gamespot - 8

Guardian - 10

Telegraph - 10

IGN - 10

Przesądzone, jednak biorę limitke. Miejmy tylko nadzieje, że gra sprzeda się jeszcze lepiej niż Uncharted, bo jak widać 14 czerwca dostaniemy chyba najlepszy, a najpewniej najwyżej oceniany tytuł na PS3. Oby gracze to docenili i odpowiednio wynagrodzili Naughty Dog, po prostu kupując swój egzemplarz.

PS. Nie wiem jak jak wytrzymam do 14.06, na szczęście przed premierą są jeszcze targi E3.

• Like 2

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ktoś wie czy gra dn. 14.06 w PSS będzie dostępna do pobrania od godz. 0:00 czy jakoś później ?

Zawsze brałem pudełkowe preordery więc nie wiem jak to wygląda w ten sposób.

Wtedy mam wolne wiec ..... :P

Edytowane przez lennox

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Lenno_x kogo jak kogo ale Ciebie akurat bym nie podejrzewał, że zadowolisz się 'chmurą' a nie płytową wersją jak na fana Uncharted i Naughty Dog przystało :sweat:

Edytowane przez Przemek_07
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

IGN: "The Last of Us is a masterpiece, PlayStation 3's best exclusive and an absolute must-play."

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ja nie byłem do końca przekonany czy brać limitkę czy zostać przy wersji promo, ale po takich ocenach też zamawiam edycję Joela...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

PN3c5JS.jpg

Gdyby nie recka Polygonu + kilku niszowych portali to ocena na meta oscylowałaby w granicach 97/8 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Lenno_x kogo jak kogo ale Ciebie akurat bym nie podejrzewał, że zadowolisz się 'chmurą' a nie płytową wersją jak na fana Uncharted i Naughty Dog przystało :sweat:

Jeszcze na 100% nie zdecydowałem właśnie sie waham :)

Dlatego interesuje mnie termin dostępności :)

14-go mam wolne więc jak mam mieć dostępną grę wieczorem to wolę sklepe.pl i mięć ją rano :P

Poza tym - Ty sie szykuj po singlu na multi -> bo tam się spotykamy :)

Edytowane przez lennox
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
The Last of Us is a really different game, mixing traditional adventure, survival, action, stealth and constant exploration. The resources are most important. The best graphics on PlayStation 3 are back in the hands of Naughty Dog, also the atmosphere, and two unrepeatable and unforgettable characters. Overwhelming.

It’s a hallmark of excellence in writing, design, and performance. Naughty Dog and Sony not only have a system seller on their hands, but a game that’ll define an entire console generation—a true classic that’ll be talked about and fondly regarded for years to come.

The Last of Us is a step forward for Naughty Dog in terms of narration, story and gameplay, maybe the last big shot for PlayStation 3 and a fine example of a "cinematic game" melted into a great gameplay. A must buy for every serious gamer.

Jun 5, 2013
It’s easy to initially expect The Last of Us to be a game about killing zombies, surviving in a post-apocalyptic world, and exploring for supplies. Instead, it’s a game about two people, and the bond that forms between them—and that journey is far more exciting than any amount of infected monsters or food scavenging could ever provide.

The Last of Us is a deeply felt, shockingly violent game that questions what we're willing to sacrifice and, more disturbingly, what we're willing to do so save the ones we love. The conclusion offers no easy answers. You won't forget it.

Naughty Dog has delivered the most riveting, emotionally resonant story-driven epic of this console generation. At times it’s easy to feel like big-budget development has too much on the line to allow stubbornly artful ideas to flourish, but then a game like The Last Of Us emerges through the crumbled blacktop like a climbing vine, green as a burnished emerald.

The Last of Us is a deeply impressive demonstration of how it can and should be done. It starts out safe but ends brave; it has heart and grit, and it hangs together beautifully. And it's a real video game, too. An elegy for a dying world, The Last of Us is also a beacon of hope for its genre.

Its unrivaled presentation in particular sets the bar even higher than the Uncharted trilogy already did, and its writing, voice acting and layered gameplay combine to create what is very easily the game to beat for Game of the Year 2013.

It cannot be said enough, however, that Naughty Dog's new best creation is complete, and when I say complete, I mean it to pay the highest of compliments. I do not want more from The Last of Us: I do not need more. As the last line was uttered and the credits ushered in the close, I was done. The Last of Us had achieved everything it needed to achieve in order to provide me with everything I wanted...And it ended perfectly.

A thrilling, cinematic, movie-like action-adventure with the best videogame pairing ever conceived.

The Last of Us is not simply Uncharted with zombies, but it couldn't exist without Naughty Dog having made Uncharted first, either. It's a dark adventure, one rarely filled with laughs or joy. There are bitter pills to swallow along the way, and nothing is taken for granted, not even characters. People live, people die. Sometimes it's fair, sometimes it's not. It's still a zombie game, but a sobering one. Take a deep breath.

Jak widać, padają naprawdę mocne słowa, powiem tyle...

022_1.gif

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Lennox - Zdun zamawiał ostatnio jakiegoś pre na PSS i miał problem z terminem odblokowania gry (ale to był chyba okres długiego majowego weekendu)...

• Like 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Lennox - Zdun zamawiał ostatnio jakiegoś pre na PSS i miał problem z terminem odblokowania gry (ale to był chyba okres długiego majowego weekendu)...

uuuuu - dzieki za info :)

Pogadam ze Zdunem co i jak :P

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

haha

Seems that today an Italian website broke the embargo, coming out with this:

http://i.imgur.com/0woOnjk.jpg

They retired the review, then some hours later...
http://i.imgur.com/QAFvRlg.jpg

I don't know if it's true or fake, but in the first case I would not surprised: most of the videogame 'journalists' in my country are monkeys without ethics and guts. And people like this deserve 365 days per year of shitstorm.

Edytowane przez Starh

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

ja zamówiłem grę półmroku temu na 3kropki.pl w cenie 198 zl i nie żałuję, murowany kandydat na grę roku :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi