Artmedis 0 Napisano 12 Wrzesień 2008 To nawet nieźle trzeba uważać będzie żeby nie przejść gry w jedną noc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ephemeralM 1 Napisano 12 Wrzesień 2008 moim zdaniem to dobrze - nie bedzie sie przeciagalo granie w tylko jeden scenariusz, wiadomo przeciez, ze bedzie duzo mozliwych zakonczen w zaleznosci od tego jakich wyborow dokonamy w czasie gry. wiec krotka rozgrywka 8-12 bedzie w sam raz zeby przejsc szybko bez zapominania tego, co stalo sie wczesniej co czasami sie zdarza przy dluzszych grach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Allu 4 Napisano 13 Wrzesień 2008 Dokładnie. Ile razy przechodziłem kolejne części MGS... A przecież tam jest tylko jedno zakończenie (tak wiem - jedynka ma dwa różne ). A tutaj będzie nam dane zobaczyć jaką zmianę wprowadzi jakieś pozornie małe wydarzenie. To wyjątkowo przedłuży grę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZetBe 1 Napisano 15 Wrzesień 2008 Mi sie zdawalo ,ze mgs mial 3 zakonczenia :F Jakos narazie nie rusza mnie heavy rain ,pogram w demko moze cos sie ruszy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Allu 4 Napisano 16 Wrzesień 2008 Mi sie zdawalo ,ze mgs mial 3 zakonczenia Tak? Chyba dwa normalne i jedno jak zginiesz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DaraS 506 Napisano 2 Listopad 2008 Podczas Micromania Games Show 2008 w Paryżu zaprezentowano grywalne demo, możecie je oglądnąć pod tym linkiem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Allu 4 Napisano 2 Listopad 2008 Podczas Micromania Games Show 2008 w Paryżu zaprezentowano grywalne demo, możecie je oglądnąć pod tym linkiem. Ja wolę poczekać aż pojawi się na PSN Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saincik 1 Napisano 2 Listopad 2008 to samo pokazali na E3.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 2 Listopad 2008 Podczas Micromania Games Show 2008 w Paryżu zaprezentowano grywalne demo, możecie je oglądnąć pod tym linkiem. Podobno jedna wielka MIAZGA! A ludzie na zachodnich forach pieją z zachwytu, nowa generacja, PS3 power itp. Właśnie mi się ładuje filmik i już zżera mnie ciekawość co za moment zobaczę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krecha2 0 Napisano 2 Listopad 2008 Cos pieknego! wlasnie taka powinna byc nowa generacja, dla mnie gry musza miec to ''cos'' pobudzac uczucia , wzbudzac strach przerazenie , tajemniczosc , a nie ze jedziesz autem i masz dojechac do mety:) nie wiem czy Heavy Rain bedzie takim tytulem jakiego sie spodziewam ale pokladam w nim spore nadzieje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 2 Listopad 2008 Obejrzałem i co mogę powiedzieć? W 2009 roku posiadacze PS3 dostaną niesamowity tytuł, prawdziwa rewolucja? Sądzę że są na to spore szanse. Grafika cudna, animacja genialna, a sama rozgrywka... wow! Tylko mogę z siebie wydusić. Jeżeli QD dotrzyma obietnic i każda nasza decyzja będzie miała odzwierciedlenie w dalszej części rozgrywki, to będzie prawdziwa perełka. Gdyby główna bohaterka na samym początku dema nie zamknęła skrzynki pocztowej, to ten typek to by zauważył, a samo wejście tego kolesia do domu może odbyć się na różne sposoby! Najważniejsze, że twórcy stawiają na ludzkie emocje, a sama gra kierowana jest do dorosłych graczy. A klimat bijący z dema, kukły lasek z prawdziwą skórą, włosami... Milczenie Owiec jak w mordę strzelił! Miodziiiikkk! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pips 16 Napisano 2 Listopad 2008 Wszystko ładnie i pięknie tylko czemu obraz w tej grze taki pomarańczowy? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KillNeq 0 Napisano 2 Listopad 2008 A czemu niebo jest niebieskie?... Może rozlała im się farba?... Pips - to po prostu filtr graficzny mający na celu zbudowanie pewnego klimatu... Masz GTA IV - w tym tytule dokładnie widać takie zabiegi. Gra o wschodzie słońca momentalnie pomarańczowieje ;] Co do samej gry... Fahrenheit jest dla mnie dziełem hmmmm wybitnym. Który pod względem przeżyć mogę przyrównać śmiało do MGS 4 (w moim przypadku...), a Heavy Rain... Przeciera szlaki poprzednika. Z tą różnicą, że każdy ze starych elementów wybija na wyżyny dotąd nieznane - nam graczom. Obawiam się tylko jednego... Że ta piękna historia (vide fabuła) skończy się szybko... A tego nie chcę. Oczywiście zawsze pozostaje pojęcie replaybility... (czy jak to się tam pisze xD) ;] Ogółem znowu się wykropkowałem ----> ... A powód jest jeden - gdy coś działa na mnie "nadnormalnie" (mały rym) to zawsze się wykropkowuję... >.> PS: Mam nadzieję, że tym razem nie pojawią się w grze roztoczo-podobne dewiacje autorów ^.^ Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pips 16 Napisano 2 Listopad 2008 Co do twojego PS to ja mam nadzieje że nie pojawią się sceny matrixowe rozumiem że Lucas był napromieniowany przez artefakt w dzieciństwie ale ta scena jak walczyliśmy z ziomkiem zakapturzonym pod koniec gry to przegięcie =D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KillNeq 0 Napisano 2 Listopad 2008 Hmmm, a sam koniec? ;] Nie dość, że martwy to jeszcze bóg ^^ Ale nawet te dziwota przypadły mi do gustu dzięki ogólnej otoczce ;] A co do HR - raczej podobnych sytuacji nie będzie, przynajmniej tyle wiemy z deklaracji twórców... Pozdrawiam ^^ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hajpek 0 Napisano 3 Listopad 2008 ta gra będzie miażdżyć!! Oglądając ten filmik czułem się jakbym oglądał "Dextera", który leci aktualnie chyba na tvn i jest właśnie o seryjnych zabójcach. Mega klimat jest w tej grze a już nie wspominam o grafice, która jest rewelacyjna Będzie hicior!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kapec1221 0 Napisano 3 Listopad 2008 Pewnie wszyscy to zauwazyli ale moze niektorzy nie ze po pierwsze cale cialo jest dokladnie zrobione a najbardziej twarz w tej grze a po drugie ze jak w gameplayu widac jak padal deszcz to na twarzy postaci byly widac te krople deszczy co jej splywaja. Wlasnie tak powinny byc robione gry . To bedzie pewnie jednym z najwiekszych hitow roku 2009 . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yohnny 1 Napisano 3 Listopad 2008 Jak większość z was i ja zacieram rączki na ten tytuł. Jeśli pomyślę, że HR będzie 5 razy ładniejszy i 3 razy bardziej miodny (ze względu na pasujący mi klimat) od Fahrenheita to boję się, że od nadmiaru szczęścia jeszcze oszaleję Filmiku z Lipska jeszcze nie zdąrzyłem obejrzeć (siedzę w pracy :/ ) ale przed miesiącem w Neo+ była swego rodzaju recenzja z tego pokazu, więc wiem miejwięcej cóż się tam znalazło i jak bardzo mnie to zachwyci oglądając to na własne oczy Zdaniem twórców gra ma pęknąć po bodajże 10h (tak pisało w N+ jeśli mnie pamięć nie myli), jednakże jednorazowe przejście gry spowoduje spory niedosyt bo mnogość decyzji które będziemy podejmować i związane z tym zmiany w fabule wymuszą na nas przejście gry ponownie, a może i kilkukrotnie I właśnie ten element podejmowanych decyzji i losowego generowania zachowań innych postaci to największy plus. To pierwsze było już w Fahrenheicie. Dodając to drugie szykuje się mieszanka wybuchowa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość SDRaid# Napisano 4 Listopad 2008 Porównują tą grę do Alan Wake, graficznie nie, klimatycznie(?) tak, dźwiękowo tak, oryginalnościowo NIE! Choć latarka wymiata i liczę, że odgapią i wstawią taką do HR! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwir 12843 Napisano 2 Grudzień 2008 Nowe screeny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zaan 0 Napisano 2 Grudzień 2008 Nieźle, ten drugi screen wygląda jak prawdziwe zdjęcie z katalogu salonu meblowego! Ta gra będzie miażdżyć. Must have, preorder itp :) !! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Makus 1 Napisano 3 Grudzień 2008 Chyba z katalogu plastikowych mebelkow dla lalek :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 6 Grudzień 2008 Bardzo chciałbym, żeby muzykę do gry stworzył znowu Angelo Badalamenti. Moim zdaniem świetnie poradził sobie z muzyką do Fahrenheita. Quantic Dream mogliby spokojnie na stałe z nim współpracować :) Wtedy byłby szerzej znany już nie tylko z pracy z Davidem Lynchem :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pips 16 Napisano 11 Grudzień 2008 http://www.eurogamer.net/gallery.php?game_...ticle_id=310455 Jeżeli to jest screen z gry i tak ona będzie wyglądać to dopiero zobaczymy moc PS3 (pamiętacie topic z Emily każdy mówił że takie coś to za kilka lat ;p ) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiopuchatek 0 Napisano 11 Grudzień 2008 Pips spokojnie :) Przeczytaj co masz w lewym górnym rogu :) The Doc - Actor :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach