Dillen 2 Napisano 24 Sierpień 2009 Jesli nasza wersja głosowa będzie w porządku to nie widzę powodu by w nią nie zagrać. Ale dobrą decyzją jest opcja wyboru, bo jak będą szytwnie czytame dialogi PL to się je po prostu zmieni na oryginalne z naszymi napisami. Teraz musimy TYLKO czekać. Szkoda, że jeszcze pół roku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Reven 3 Napisano 24 Sierpień 2009 Szczególnie, że HR opiera się na fabule, więc słabo czytane dialogi po prostu nie wchodzą w grę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris94 12 Napisano 24 Sierpień 2009 Myśle, że SCEP się stara i lokalizacje będą im wychodzić coraz lepiej :) A taką gre jak HR muszą potraktować bardzo poważnie :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skillz0r 43 Napisano 25 Sierpień 2009 Dokładnie, mam nadzieje ze bedzie pieknie wszystko dopasowane, żeby każdy głos pasował. A wlasnie, bedzie możliwość polskich napisów? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Genesis 0 Napisano 25 Sierpień 2009 Dokładnie, mam nadzieje ze bedzie pieknie wszystko dopasowane, żeby każdy głos pasował. A wlasnie, bedzie możliwość polskich napisów? Podobno tak ;P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dillen 2 Napisano 25 Sierpień 2009 nawet chińskie będzie można ustawić :P przydałoby się jakieś demo w okolicach grudnia i to spolonizowane skoro od lutego trwają prace nad lokalizacją Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 25 Sierpień 2009 A wlasnie, bedzie możliwość polskich napisów? http://www.ps3site.pl/polski-heavy-rain/20380/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Reven 3 Napisano 25 Sierpień 2009 Gram w Farnheita i powiem, że mechanika sprawdza się świetnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pips 16 Napisano 27 Sierpień 2009 Gram w Farnheita i powiem, że mechanika sprawdza się świetnie. Tak, tylko że w Fahrenheit'cie jak zginiesz to powtarzasz tak długo aż ci się uda. A tutaj coś źle zrobisz i fabuła posuwa się dalej :P Ja też właśnie drugi raz przechodzę Fahrenheita. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Reven 3 Napisano 27 Sierpień 2009 Tak, tylko że w Fahrenheit'cie jak zginiesz to powtarzasz tak długo aż ci się uda. A tutaj coś źle zrobisz i fabuła posuwa się dalej :P Ja też właśnie drugi raz przechodzę Fahrenheita. No wiesz, w sumie grę możesz już zakończyć :) Ale jak dokonasz jakiegoś wyboru, który ma wpływ na fabułę, to gry już nie cofniesz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dillen 2 Napisano 27 Sierpień 2009 I to jest właśnie plus HR. Będzie można na spokojnie grać i patrzeć jak dokonane wybory wpływają na losy bohaterów. Kilka razy skończyć grę i zawsze poznawać ją na nowo. Ciekawe czy będą trofea. Jakoś ich w HR nie widzę. Chyba, że typu "ukończenie gry", "ukończenie I aktu". Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skillz0r 43 Napisano 27 Sierpień 2009 To chyba gra, w ktorej nie potrzebuje trofików. Powiem szczerze nawet ich tam nie widzie. Co do dema to mam nadzieje ze nie wyjdzie. Niechce poznać szczątków. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pips 16 Napisano 27 Sierpień 2009 To chyba gra, w ktorej nie potrzebuje trofików. Powiem szczerze nawet ich tam nie widzie. Co do dema to mam nadzieje ze nie wyjdzie. Niechce poznać szczątków. Nikt ci go nie każe ściągać, ja tylko przypomnę że po poznaniu wszystkich postaci mieli wydać demo a teraz myślą tylko o tym. A trofea będą, tylko david ma problem bo nie chce robić czegoś takiego że gracz będzie robił to co każe mu zdobycie trofea. Gracz jak zagra to tak będzie, więc pewnie większość trofeum będzie ukryta. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tarnorwor 0 Napisano 28 Sierpień 2009 A trofea będą, tylko david ma problem bo nie chce robić czegoś takiego że gracz będzie robił to co każe mu zdobycie trofea. Gracz jak zagra to tak będzie, więc pewnie większość trofeum będzie ukryta. Ale od czego jest internet :whistling: A trofea mogą być nawet trudne bo jeżeli coś zwalimy w danym momencie to okazać się może, że to już nieodwracalne i trzeba będzie jeszcze raz tak poprowadzić historię, żeby np. jakaś postać przeżyła :biggrin: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pips 16 Napisano 28 Sierpień 2009 Ale od czego jest internet :whistling: A trofea mogą być nawet trudne bo jeżeli coś zwalimy w danym momencie to okazać się może, że to już nieodwracalne i trzeba będzie jeszcze raz tak poprowadzić historię, żeby np. jakaś postać przeżyła :biggrin: No właśnie to my mamy tworzyć scenariusz tej gry, i on nie chce byśmy grali jakąś specjalną drogą by zdobyć dane trofeum. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KopaczK 192 Napisano 30 Sierpień 2009 Ta gierka będzie miazga !!! Jak oglądałem trailer i gameplay z GC byłem w szoku. Dokładnie tak chciałem żeby wyglądała ta gra. Fahrenheit był świetny a Heavy Rain zapowiada się jeszcze lepiej. W dużym stopniu właśnie dla tej gry kupuję ps3 . Ale ok. od teraz nie oglądam żadnych trailerów ani gameplay'ów. Zgadzam się w całej rozciągłości. Klimat jest niesamowity, a fabuła zapowiada się jeszcze lepiej. QTE mnie bardzo cieszą, bo bardzo je lubię. Trofea sprawiają twórcą sporo kłopotów i nie dziwota. Imho, mogliby dać jakieś ogólnikowe nie wymuszające na graczach konkretnego sposobu poprowadzenia rozgrwki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
c00kiemonstah 15 Napisano 31 Sierpień 2009 mam nadzieje tylko ze gra nie bedzie trwala np 4h, ale za to mzona bedzie ja przejsc na 10 roznych sposobow. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KopaczK 192 Napisano 31 Sierpień 2009 Zobaczymy jak t wyjdzie, ale wydaje mi sie, że nikt, oczekujacy od tej gry dobrej historii i ciężkiego klimatu, nie powinien być rozczarowany. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrtwister 4 Napisano 31 Sierpień 2009 Obejrzałem sobie trailera z ps store i gra robi wrażenie. Ostatnio przechodziłem Still Life 2, sam storyline bardzo wciągający (szczególnie dla osób, które grały w poprzednią część i syberię). Jednak graficznie gra zatrzymała się na poziomie jedynki, a bugów naliczyłem chyba milion. HR graficznie jest bardzo obiecujący, a i historia niebanalna (z tego co doczytałem na gamespot). Jak dla mnie jest to must have, tym bardziej, że z żoną lubujemy się w przygodówka, ja gram a ona patrzy;) Zamawiam na 100% z Kanady (videogameplus.com). Nie ma sensu kupować nówek u nas, gwarantuje wam, że z przesyłką wyjdzie taniej z zagranicy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pips 16 Napisano 1 Wrzesień 2009 mam nadzieje tylko ze gra nie bedzie trwala np 4h, ale za to mzona bedzie ja przejsc na 10 roznych sposobow. 10-12H ma być a do tego setki innych sposobów przejścia. Obejrzałem sobie trailera z ps store i gra robi wrażenie. Ostatnio przechodziłem Still Life 2, sam storyline bardzo wciągający (szczególnie dla osób, które grały w poprzednią część i syberię). Jednak graficznie gra zatrzymała się na poziomie jedynki, a bugów naliczyłem chyba milion. HR graficznie jest bardzo obiecujący, a i historia niebanalna (z tego co doczytałem na gamespot). Jak dla mnie jest to must have, tym bardziej, że z żoną lubujemy się w przygodówka, ja gram a ona patrzy;) Zamawiam na 100% z Kanady (videogameplus.com). Nie ma sensu kupować nówek u nas, gwarantuje wam, że z przesyłką wyjdzie taniej z zagranicy. Polecam fahrenheita po polsku (napisy tylko) jak nie grałeś, poprzednia gra twórców heavy rain. Thriler-przygodówka a bardzo wciąga. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrtwister 4 Napisano 1 Wrzesień 2009 10-12H ma być a do tego setki innych sposobów przejścia. Polecam fahrenheita po polsku (napisy tylko) jak nie grałeś, poprzednia gra twórców heavy rain. Thriler-przygodówka a bardzo wciąga. Nie grałem, pomyślę o tym i dzięki za sugestię;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skillz0r 43 Napisano 1 Wrzesień 2009 A najlepsze jest to ze kosztuje on do 25 zł :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Reven 3 Napisano 1 Wrzesień 2009 Nie grałem, pomyślę o tym i dzięki za sugestię ;) Ja to nadrobiłem tydzień temu, grę przeszedłem w 3 dni. Coś niesamowitego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KopaczK 192 Napisano 2 Wrzesień 2009 Na Poly widziałem fragmenty rozgrywki "ojciec i syn". Wygląda to bardzo dobrze. Jestem kupiony. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
renovator 0 Napisano 20 Wrzesień 2009 (edytowane) zaliczylem dzisiaj w HR poziom w dyskotece i musze powiedziec ze lokacja byla zrobiona pierwszorzednie,na sali bylo chyba z 50 postaci moze wiecej ,kazda inaczej animowana ,a kiedy nasza Heroina przeciskala sie pomiedzy tlumem to wygladalo to naprawde swietnie. Wchodzimy na gore aby z goscia wydusic informacje i dostajemy pierwszego zonka bo mimo ze mamy do wyboru 4 wybory odnosnie sytuacji to i tak tylko jedna jest poprawna i prowadzi do rozwiniecia dalszej gry.W kazdym razie musimy dla goscia zatanczyc a pozniej go"obsluzyc" hehe , i kiedy nasza bohaterka chce dac dyla to gosciu wyjmuje spluwe i zmusza ja do tanca i odpiecia bluzki, kiedy gosciu sie nakreca mozemy walnac go lampa przez lepetyne co czynimy i przesluchujemy goscia.Niestety pozniej musialem odac pada i nie wiem jak sie konczy ten epizod. Co do drgugiego grywalnego epizodu na skladzie zlomu aut, ktory mozna bylo juz wczesniej obejrzec na trailerach, to przy poprzednim wygladal o wiele gorzej,postacie troche jakby mniej dopracowane i otoczenie tez, a takze jakis dziwny filtr ktory moim zdaniem wcale nie poprawial wrazen.Mialem wrazenie ze przy wiekszych lokacjach gra poprostu gorzej sobie radzi z grafa. Ogolnie gra jednak nie dla mnie z powodu braku gry w grze ;) ps.gra wykorzystuje sensor ruchu w padzie niestety ten element wydal mi sie jeszcze niedopracowany bo zeby wykonac akcje zamiast przechylac pada jak instruowala nas gra trzeba bylo nim trzasc na wszystkie strony ,pewnie jeszcze to poprawia Edytowane 20 Wrzesień 2009 przez renovator Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach