Skocz do zawartości
pablos_83

NBA 2K13

Rekomendowane odpowiedzi

Ja za to obstawianie jeszcze nigdy nie dostałem żetonów. Ciekawe kiedy wyjdzie patch no i przede wszystkim kolejny Roster Update...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy grając w assosiation mode :) już kurde 20 mecz :) czy jest opcja być na bieżąco mam na myśli wszystkie updaty aktualnie to co się dzieje w nba ? np. zwolnienie mike browna w lakers itd czy poprostu mój assosiation mode żyje sobie wlasnym życiem>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Własnym życiem. Jedyny aktualny z rzeczywistością stan, to ten gdy zaczynasz grę. Oczywiście jeśli update'y nadążają. Dziś np. pojawił się kolejny, któremu wciąż daleko do ideału.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok już sprawdzam, rano nie było.

Edit: Najważniejszych dodali( pigioni, teletovic), ale nadal wielu brakuje

Edytowane przez pablos_83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sacre, Johnson-Odom np. ale ok, to są już płotki. Bardziej boli brak znaczących zmian w ratingu graczy, którzy takowe powinni mieć wprowadzone. Valanciunas boli najbardziej. Perry Jones na razie gra mało i bez błysku, więc to rozumiem, ale... to wciąż nie to. Podbili troszeczkę Hardena, bo jego ciekawy przypadek, był aż nadto elementarny, ale ogólnie jestem rozczarowany. Nie przemęczają się chłopaki.

Edytowane przez IMPERATORE_PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy debiutanci mają bardzo niski OVR, nawet te czołowe numery draftu.

Za to przesadzeni są niektórzy około 40 letni weterani typu Stackhouse

Na razie 2k w tej kwestii postępują bardzo zachowawczo, pewnie dopiero w połowie sezonu będziemy mieli prawdziwe ratingi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy , jest gdzieś w NBA 2k13 w treningu opcja trenowania zagrywek , bo kurde nie umiem tego wykorzystywac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czy w tej grze można ustawic w któryms z trybów(szczególnie chodzi mi o My Player) aby nie działał autosave? W poprzednich wersjach mozna było a teraz nie mogę tego znaleźć.

Co do gry to uważam,że najsłabsza edycja z kilku ostatnich lat. Fajny pomysł ze sterowaniem zwodami w prawym joysticku ale to nie wynagradza olbrzymiej ilości bagów. Także rozgrywanie akcji jest według mnie mocno skopane.Do tej pory(a rozegrałem już z 50 meczów nie moge ustawić właśćiwych slidersów. A w poprzednich latach zajmowało mi to góra 10-15 spotkań. Do tego dochodzą jakieś dziwne rzeczy pojawiające się podczas meczów. Dziś np. na kilka minut zniknęła piłka. Zawodnicy dale ją klepali ,rzucali itd.. ,ale jej nie było widać. Az wpadłem na pomysł wywołania timeoutu i jej widok powrócił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej

zrobilem fajna akcje i zapisalem powtorke

niby ja uploadowalem - jedna z opcji w powtorkach

ale nie wiem gdzie tego szukac, mysle ze na YT da rade to jakos przeniesc

tylko jak ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Istnieje jakiś poradnik co najlepiej robić w zarządzaniu w trybie MyTeam? Czy opłaca się paczki kupować jeśli tak to które itd. Będę wdzięczny za wszelkie porady :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej panowie jak gram online to mam nowe składy druzyn ale w offline nadal są stare jak ściągnąć nowe składy do gry offline ?

Sent from Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

automatycznie same powinny byc

chyba ze zaczoles jakis sezon to wiadomo ze czyta te wczesniejsze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

automatycznie same powinny byc

chyba ze zaczoles jakis sezon to wiadomo ze czyta te wczesniejsze

Nie, nie sezonu nie zacząłem , jedynie MyPlayer , ale to sytuacja jak gram mecz pojedynczy np NBA today.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno patch już jest. Info z oficjalnego forum.

Potwierdzam, właśnie pobrałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do d_py ten patch.

Na razie sprawdzałem 1 vs 1, całkowicie się zmieniło bo piłkę dostajemy dalej nie ma możliwości od razu rzucać (tzn jest ale nie da się trafić)

VC przy kolejnej grze z rzędu jak nie dostawaliśmy tak nie dostajemy :wacko: ręce opadają

idę sprawdzać co w innymi trybami.

edit:

-konkurs za 3 nadal zrypany. Zawodnik po oddaniu ostatniego rzutu z bazy nadal czeka 2s i biegnie na około do kolejnej.

-czas na cały meczyk... no i jest chyba gorzej niż było, na podstawowych slidersach nadal 40pkt na kwartę przy skuteczności pow 60%

do tego doszło jakieś chore odgwizdywanie fauli, większość prób przechwytu kończy się faulem miałem chyba 14 w pierwszej kwarcie.

NBA 2K13 Game Update Patch v1.02

utworzona przez użytkownika NBA 2K w dniu 27 listopada 2012 o 19:59 ·

These are the full game update notes for NBA 2K13 Patch v1.02.

The patch is available on XBOX 360 and PlayStation 3!

GAMEPLAY

Improved AI rebounding logic to balance out offensive rebound frequency.

Tuned AI transition defense; users will now have more fast break opportunities against the CPU. Additionally, CPU teammates are now more able to guard their opponents on the break.

Long range passes are now less accurate and will result in more fumbled and missed catches.

Passing successfully out of a double team has been tuned to be slightly more difficult.

Tuned the logic behind Charging calls so that they are properly called. Charges will now sometimes be called when the defender is in position and stationary, even if he is not in the “Take Charge” animation.

Tuned timing on block animations, and made the AI more vigilant about blocking layups and dunks.

Improved reach-in foul detection when defender continually swipes at the ball, results in more called fouls where appropriate.

AI now only calls for a full court press in appropriate situations (i.e. late in the game).

Addressed two dunk animations that were not counting for a score when they were converted.

Fixed an issue where Replay would show the incorrect play, rather than what actually happened on the court.

AI positioning when running plays has been tuned so that big men with limited shooting range will not move further away from the basket than what their range allows.

AI teammates will now remain in the Post Up position longer when a Quick Post play is called for them.

Tuned alley-oop and putback dunks such that only players who have a high tendency to perform either move are able to finish with one.

Removed the restrictions for the ‘Microwave’ Signature Skill such that it now works regardless of whether you are already on a hot or cold streak.

When a block is recorded for a player with the ‘Eraser’ Signature Skill, only the shooting attributes of the blocked player are lowered.

Fixed a rare issue where a traveling violation would be called on a pass fake.

Referee Review on last shot will no longer play if the shot has no effect on the outcome of the game.

A number of other smaller changes have been made to address issues and enhance the user experience.

Tuned three-point percentage.

GENERAL

NIKEiD shoes will now appear properly in-game after being equipped to a player.

Addressed an issue where the game score would disappear in Blacktop games when Signature Highlights were viewed in the pause menu.

Fixed an issue where Free Throw Feedback would no longer appear in games after playing an Online MyTEAM game.

Addressed an issue in Online MyTEAM games where the away team player would have the Signature Skills of the home team player if identical players were used in the game by both players.

Music will no longer be disabled and Game Settings will no longer revert back to Default when completing an online game in MyTEAM.

Changed the difficulty settings for all of the seeds in MyTEAM.

(360) Addressed a Kinect issue where a misleading overlay would appear when a timeout was called through a voice command when no timeouts were remaining.

MyCAREER

Added additional warning re: conversion of an online MyCAREER (one that earns VC) to an offline MyCAREER (one that earns Skill Points).

Fixed an issue where the remainder of the user’s schedule would appear empty after participating in the various All-Star Weekend events. This change also carries over to Association/Season modes.

‘Run Plays’ and ‘PlayVision’ should now function properly (when activated), regardless of your MyPLAYER’s position.

Fixed an issue where all games in October would be simulated when ‘Play Next Game’ is selected after the start of a new season.

Users playing MyCAREERs that accrue Skill Points will no longer find themselves with negative skill points after played games (where a number of unlikely conditions were all met).

Addressed a rare hang that would occur if the “Defend Your Home Court” billboard commercial would play between quarters of the Rising Stars Challenge or All-Star game.

Addressed a number of issues with the Social Media feature, including one where the news feed would stop updating completely.

When changing teams via free agency in the offseason, your MyPLAYER will now receive the proper role (starter, sixth man, etc.) that was promised during the contract negotiation.

You will no longer fail the Dynamic Goal “Give your team the lead before the game ends” when subbed out before the end of the game.

The Teammate Chemistry rating on the “Play Next Game” loading screen should now display the correct value (as seen in the Social Media menu).

The volume of the menu music and sound effects will no longer become extremely quiet after playing consecutive games in MyCAREER.

ASSOCIATION

3PT Tendency progression logic has been rewritten to correctly model the growth variances within each player type in the game. This change also carries over to MyCAREER mode.

Users will no longer lose their Scouting Reports after viewing the Recent Games tab of a player card.

Birth years can now be set to later than 1993 when editing Draft Classes after the first season of Association.

Addressed a rare hang that would occur when attempting to participate in the Dunk Contest with a created player assigned to a created team.

(Association: Online) Offense and Defense options should now save properly when using the Total Sim Control feature.

(Association: Online) Admins will now have access to appropriate Commissioner Tools during the offseason.

NOTE: All patch fixes will work in your existing game mode saves (MyCAREER, Association, etc.).

Edytowane przez pablos_83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zna ktoś jakiś skuteczny sposób na przechwyt piłki? bo ciągle mi odgwizdują faule jak chce zabrać piłke przeciwnikowi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jest wyraźnie zje__ne. Po 15 minutach miałem 6 fauli Bryantem i wyłączyłem wk__wiony mecz bo tak się nie da grać.

Gratuluję genialnego patcha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zna ktoś jakiś skuteczny sposób na przechwyt piłki? bo ciągle mi odgwizdują faule jak chce zabrać piłke przeciwnikowi.

jak podejmujesz sie przechwytu i nie uda sie za pierwszym razem to nie atakuj go ponownie bo zazwyczaj faulem sie to skonczy

najlatwiej odebrac jest pilke centrowi - niskim graczem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba tak jest w każdym trybie,że za 2-3 razem pod rząd nie dostaje się punktów.

Jakieś zabezpieczenie przed farmieniem VC.

Ja zawsze pomiędzy meczem szybko daję w 1 v1 i tak na zmianę. Wtedy wszystkie VC wpadają

Panowie, czym różnią się punty VC od Skill Points? U mnie punkty są tylko jako Skill Point. Na moim ps3 po meczu 1v1 przy wygranym meczu nie zdobywam Skill Point`ów. Może robię coś nie tak? Podpowiecie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem po patchu i jak dla mnie jest to improvment w stosunku do tego co było.

Także złapałem się na faule przy próbie przechwytu - ale chwila i ogarnąłem temat, przechwyt robimy gdy gracz przeciwny jest w dribble a nie naparzamy próbę przechwytu gdy zawodnik stoi z piłką.

Mniej fastbreaków CPU - dziękuję 2k - bo to mnie mordowało po prostu.

Podania przez pół boiska dość często niecelne są, tak samo z podwojeń trudniej wyjść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×