Skocz do zawartości
Patricko

Project C.A.R.S.

Rekomendowane odpowiedzi

Musisz sprawdzić czy w domyślnym setup-ie podczas zmiany opon nie masz ustawionych deszczowych, po patchu jest to normalny problem ze sa tam ustawione z automatu deszczowe opony :)

Wysłane z mojego iPhone 5

przez Tapatalk

O fak! Na bank tak mam. Wszystko na to wskazuje- słaba przyczepność i szybkie przegrzewanie.  Sezon skończyłem na 9 pozycji z tego powodu. Dzięki stary!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi już nie chodzi o działanie w menu PS4 - ma działać z grą bo wspierana przez pCARS w PS4 jest.

http://www.projectcarsgame.com/beyond-reality.html

Przed poprawka działała normalnie bez kombinacji z padem i MASTERem, jedynie co kilka wyścigów przestawała ale wystarczyło podłączyć ponownie pod USB i po kłopocie.

U mnie T500 działa bez problemu. Konsolę odpalam jak zawsze z pada, odpalam PCars po czym ważną rzeczą jest by na ekranie startowym przycisk "x" nacisnąć już z kierownicy. Od tego momentu operuje już tylko kierownicą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie T500 działa bez problemu. Konsolę odpalam jak zawsze z pada, odpalam PCars po czym ważną rzeczą jest by na ekranie startowym przycisk "x" nacisnąć już z kierownicy. Od tego momentu operuje już tylko kierownicą.

No właśnie u mnie było tak samo przed poprawką.

Teraz kierownica kalibruje się normalnie ale tylko po uruchomieniu PS4. Druga kalibracja po uruchomieniu gry kończy się przekroczeniem "punktu zerowego" i kupa - :x: już wtedy nie działa.

Jedyna rada w moim przypadku to uruchamianie PS4 z guzika, uruchomienie pCARS z pada i jego natychmiastowe wyłączenie przez załadowaniem gry.

Może reinstalacja gry coś by dała ale jak na razie nie mam na to ciśnienia, jeszcze nie wszyscy z mojej ekipy kupili grę i kierę więc może do tej pory doczekam się jakiejś sensownej poprawki w tym temacie. A jeżeli nie to wtedy będę kombinował...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie T500 działa bez problemu. Konsolę odpalam jak zawsze z pada, odpalam PCars po czym ważną rzeczą jest by na ekranie startowym przycisk "x" nacisnąć już z kierownicy. Od tego momentu operuje już tylko kierownicą.

 i zaproszenia tez przyjmujesz kierownica  :triangle: ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i zaproszenia tez przyjmujesz kierownica  :triangle: ?

Wszystko w menu gry obsługuje kierownicą natomiast gdy muszę wyjść do menu konsoli robię to padem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, wczoraj ze znajomymi pojeździliśmy wreszcie trochę dłuższy wyścig i przy tej okazji pojawiło się u mnie parę pytań, będę wdzięczny jak ktoś rozwieje wątpliwości.

 

1. Jeden znajomy skarżył się, że po zjeździe do PITu ekipa nie zmieniła mu opon chociaż kazał założyć deszczowe, często się tak zdarza?

2. Jak tankować, żeby zalano dokładnie tyle ile chcemy? Wczoraj ustawiłem sobie pojemność baku na 66 l, ruszyłem z pełnym, po zjeździe do PITU kazałem zalać 66 l, a zalali mi coś koło 75 (chociaż bak miał mieć pojemność 66 l), Inni też się skarżyli, że zamiast wybranej ilości paliwa ekipa leje do pełna. Da się to jakoś obejść?

3. Jak działa pogoda? Jeśli przykładowo ustawimy 4 sloty i w każdym losową pogodę to znaczy, że ta zmieni się 3 razy w trakcie wyścigu czy ilość zmian pogody może być różna?

4. Tu już pytanie niezwiązane chyba bezpośrednio z mechaniką gry tylko moim amatorstwem: czy to normalne, że opony deszczowe w deszczu przegrzewają się po kilkuset metrach? I tak samo twarde na suchym? Jak tego uniknąć?

5. Wiadomo coś o kolejnych patchach? Gra jest dobra, ale ilość niedoróbek i niedopracowań jest przerażająca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam pytanie do osób korzystających z shifterów typu TH8A. Czy próbowaliście porównać czasy przejazdu w zależności od sposobu zmiany biegów - chodzi mi o różnicę pomiędzy shifterem z użyciem pedału sprzęgła, a łopatkami przy kierownicy bez użycia sprzęgła (automatyczne sprzęgło wyłączone i używane tylko przy ruszaniu i ewentualnych spinach :))?

 

EDIT: Sam sobie odpowiem bo chyba rozkminiłem: W samochodach ze skrzynią sekwencyjną np. GT3 mam stratę około 2 sekund (Hockenheim GP) używając TH8A w porównaniu do czasów na "łopatkach" - sprzęgło automatyczne wyłączone. To wydaje się być logiczne i odzwierciedla rzeczywistość. Co dziwne, niestety, przy włączonym automatyczny sprzęgle i używając łopatek w escorcie RS1600 (gdzie jak zakładam jest tradycyjna skrzynia biegów) jestem wolniejszy o jakieś 2 sekundy od ustawień z manualnym sprzęgłem i TH8A. Zmiany biegów odbywają się jakby szybciej niż jestem to wstanie wykonać na "shifterze". Tak więc TH8A to niezły fun, ale online to już duża strata.

 

PS. Porównywałem tu najlepsze okrążenia jakie udało mi się pojechać, bez błędów przy hamowaniach i redukcjach o które nie trudno na TH8A.

Edytowane przez pat96

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja mam następujące pytanie po ograniu paru godzin na kierze w PC ars w online gdzie są wydarzenia społecznościowe jest zaznaczone kto pobił jakie czasy na padzie bądź na kierze, czy w danym zadaniu społecznościowym jeżeli mój rywal tez gra na kierownicy mamy te same ustawienia ? Czy każdy z nas oddzielnie może sobie włączyć ulepszenie typu wspomaganie kiery ABS itp itd? bo zdaje mi się ze ciut niesprawiedliwe by to było ja mam w ustawieniach opcji ustawione pełen realizm bez tych wszystkich wspomagaczy. proszę o odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie grajacy zarowno offine i online

Wasze opinie sa zazwyczaj pozytywne - ale czy moglibyscie w formie listy podac niedorobki pCARS? Bo z tego co czytam to tych troszke jest.

Swoja droga jestem ciekaw czy pCARS moze liczyc na wsparcie na miare GT5 ;) lub chociaz w 1/3 takie jakie mialo gt5.

 

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja mam następujące pytanie po ograniu paru godzin na kierze w PC ars w online gdzie są wydarzenia społecznościowe jest zaznaczone kto pobił jakie czasy na padzie bądź na kierze, czy w danym zadaniu społecznościowym jeżeli mój rywal tez gra na kierownicy mamy te same ustawienia ? Czy każdy z nas oddzielnie może sobie włączyć ulepszenie typu wspomaganie kiery ABS itp itd? bo zdaje mi się ze ciut niesprawiedliwe by to było ja mam w ustawieniach opcji ustawione pełen realizm bez tych wszystkich wspomagaczy. proszę o odpowiedź

Nie ma żadnych blokad tuningu itp. czyli każdy jedzie tak jak sobie ustawi auto i chyba bez różnicy kto z jakimi asystami jedzie. Dla mnie to taki sam bezsens jak w czasówkach w GT. Czyli mega ściny, obczajanie gdzie nie karze gra itp. Niedawno widziałem filmik bmw v12 na le mans i że niby jakiś rekord. Po zobaczeniu, to aż ręce opadają bo praktycznie tylko na prostych jechał w torze. 

Edytowane przez piotras3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie grajacy zarowno offine i online

Wasze opinie sa zazwyczaj pozytywne - ale czy moglibyscie w formie listy podac niedorobki pCARS? Bo z tego co czytam to tych troszke jest.

Swoja droga jestem ciekaw czy pCARS moze liczyc na wsparcie na miare GT5 ;) lub chociaz w 1/3 takie jakie mialo gt5.

 

pozdro

 

 

Weź pod uwagę, że mój post jest jedynie opinią amatora, który od PCars dopiero zaczyna swoją zabawę z symulatorami, ale postaram się wypunktować to co mnie najbardziej irytuje.

 

- bugi w pit stopie - standardem jest to, że gra decyduje, że powinna zalać bak do pełna, mimo, że wyraźnie zaznaczyłeś co innego, duże wątpliwości mam też odnośnie tego, czy gra faktycznie zawsze zmienia opony na takie, jakich gracz sobie życzy, bo to, że czasem zmienia ciśnienie, które ustawisz to jest raczej pewne.

- straszna tolerancja na ścinanie zakrętów - tu dużą część toru można przejechać poboczem i w ogóle nie dostać za to kary

- brak jakiegokolwiek wsparcia dla lig - nie można wybrać kolejności startu ani żadnych innych bardziej zaawansowanych opcji.

- w sumie mała ilość aut i torów, co na dłuższą metę może być dla tej gry zabójcze

- Tragicznie przemyślany ekran po zakończeniu wyścigu - można na nim sprawdzić tylko czasy całego wyścigu i stratę do lidera, żadnych bardziej szczegółowych statystyk jak choćby najlepszy/średni czas okrążenia

- powtórki pozwalają oglądać wyścig tylko z perspektywy własnego auta

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzis dotarlo PC !!! jeszcze tylko kierownica...  na jakis trening moge wpasc??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzis dotarlo PC !!! jeszcze tylko kierownica...  na jakis trening moge wpasc??

Ty error-ek nie swiruj tylko wybieraj serię i dawaj do MRL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zagrałem chwilę w salonie GAME i kurde...ładnie to wygląda, ale sterowanie jest tragiczne. No chyba, że to ma tak być tylko ja jestem ciemny. W Gran Turismo ogarniam całkiem dobrze, ale tutaj to się męczę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojawiła się jakaś strona z setupami do aut, nie sprawdzałem, nie wiem co to to warte jak na razie.

http://projectcarssetups.eu/#/bycar

Edytowane przez toreso
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy może mi ktoś objaśnić zasadę startu w drugim wyścigu (długim). W kwalifikacjach zająłem 1 miejsce i byłem pierwszy w wyścigu krótkim ale do drugiego startowałem z 18 czy 19 pozycji? Jaka jest zasada? To było w GT5.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do krótkiego i długiego wyścigu są osobne kwali, jedne po drugich. W panelu kariery jest info o zasadach kwalifikacji i pitu w długim wyścigu.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do krótkiego i długiego wyścigu są osobne kwali, jedne po drugich. W panelu kariery jest info o zasadach kwalifikacji i pitu w długim wyścigu.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

W sumie zobaczę te zasady ale chyba w tych zawodach jest tylko jedno kwali. Jeździłem w GT3 i faktycznie były 2 ale tu dam sobie uciąć rękę że kwali jest jedno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

liczy się twój  drugi najlepszy czas w kwalifikacjach 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

liczy się twój  drugi najlepszy czas w kwalifikacjach 

Dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem. Kupilem uzywana gre i nie moge grac nic innego jak pojedynczy wyscig. Kolo wszystkich innych trybow mam klodki i nie koge tego wybrac. Juz przejechalem ten jeden dostepny wyscig chyba 10 razy i dalej mam wszystko zablokowane.

Prosze o pomoc co mam zrobic aby moc grac kariere?

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybierz tam pod kariera to sie odblokuje musisz zaczac nowa kariere

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety to tez bylo zablokowane.

Zainstalowalem 2 raz i juz jest ok.

Dzieki za checi

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×