Skocz do zawartości
alfik

Metal Gear Solid V

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.pssite.com/news-43587-skonczyli_cale_metal_gear_solid_v__the_phantom_pain___sa_pierwsze_wrazenia_.html

 

Martwi jedynie brak możliwości wyboru poziomu trudności. W Ground Zeroes nie miało to znaczenia, kwestia godzinki, dwóch i można było jechać na hardzie. A tu? Pewnie dopiero w październiku... Ale to są szczegóły, bo już tylko 19 dni

 

jkLzoIo.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno wyższe poziomy odblokowują się po 1 przejściu

 

 

Ciekawe ile Xbox one będzie odstawał graficznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno wyższe poziomy odblokowują się po 1 przejściu

 

Tak ale to wyglada na nieco sztuczne wydluzanie rozgrywki. Fani serii mogli by od razu chciec wyzszego niz domyslny poziom. 

Tutaj jesli gra bedzie dluga to trzeba bedzie ja ukonczyc raz i potem dopiero zmienic poziom trudnosci. 

 

I nie jest to zarzut, to obserwacja bo sporo gier stosuje ten zabieg (choc w nieco innej formie) gdzie mamy domyslne poziomy trudnosci a po ukonczeniu gry dostajemy nowy uber-hard (a np gra wymaga ukonczenia na tym poziomie zeby wpadl trofik). 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"No i ostatnia rzecz na koniec – dziennikarzy zachwyciła reżyseria poszczególnych scen, która jest tak dobra, że aż ociera się o absurd."

 

bardziej idiotycznego zdania dawno nie widzialem :)

Edytowane przez graqzu
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

byłem mega nagrzany na tą grę bo ta seria to jest klasyk i grałem we wszystkie części na konsole pod tv, ale jak zobaczyłem gameplay i tą gierkowość - baloniki, teleportująca się kobieta ze snajperką, cyrk z pudełkami, całą masę totalnych absurdów byś nie zapomniał czasem że to gra ....  cały ten interfejs jak z tych gównianych części na psp i vitę, strasznie się zniesmaczyłem i przeszła mi ochota. MGS 3-4 zalatywały takim symulatorem taktycznym, był survival, czołganie, pełzanie, partyzantka, CQC ... akcje z NOŻEM! gdzie to wszystko? co to za latająca ręka? czemu nie da się używać samego noża? co to jakieś jedno kombo, czemu snejk w latach 70tych ma jakieś skanery 3d i oznaczanie przeciwników, których widać przez budynki? może mechanicznie to będzie bardzo sprawne ale uważam że cała ta gierkowość jest zbyt groteskowa, olewam premierę poczekam na oceny i jak gra będzie tańsza ... 

Edytowane przez Malakay

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

byłem mega nagrzany na tą grę bo ta seria to jest klasyk i grałem we wszystkie części na konsole pod tv, ale jak zobaczyłem gameplay i tą gierkowość - baloniki, teleportująca się kobieta ze snajperką, cyrk z pudełkami, całą masę totalnych absurdów byś nie zapomniał czasem że to gra ....  cały ten interfejs jak z tych gównianych części na psp i vitę, strasznie się zniesmaczyłem i przeszła mi ochota. MGS 3-4 zalatywały takim symulatorem taktycznym, był survival, czołganie, pełzanie, partyzantka, CQC ... akcje z NOŻEM! gdzie to wszystko? co to za latająca ręka? czemu nie da się używać samego noża? co to jakieś jedno kombo, czemu snejk w latach 70tych ma jakieś skanery 3d i oznaczanie przeciwników, których widać przez budynki? może mechanicznie to będzie bardzo sprawne ale uważam że cała ta gierkowość jest zbyt groteskowa, olewam premierę poczekam na oceny i jak gra będzie tańsza ... 

Ty chyba grałeś w inne Metal Geary niż reszta świata.. każdy metal ma pudełka (to jedna z ikon tej serii ), każdy metal w ten lub inny sposób przebija czwartą sćianę,

Peace Walker miał już Fulton'a,  Przeszkadza ci teleportująca się kobieta.. ale zdolności parapsychiczne, sniper o wieku ponad 100 lat, lewitujący telekinetyk, indiański szaman kontrolujący kruki czy "vampir'  już ci nie przeszkadzają?

Snake ma skanery w latach 70 z tego samego powodu dla którego są tam dwunożne roboty kroczące i systemy maskowania optycznego. Taki świat stworzył Kojima...

 

MGS, MGS2, MGS3, MGS PW, MGS4 i nadchodzący MGS V PP- każda z tych gier jest częścią spójnej całości i każda zawiera elementy które opisałeś.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla nieznających serii mam jedną radę . pie....to co gadają weterani.

 

Ja naczytałem się głupot i ograłem MGS IV dopiero 6 lat po premierze, bo na każdym kroku ostrzegano mnie że nic nie zrozumiem, stracę cały fun.

Mimo że dużo nie zrozumiałem bawiłem się świetnie i jedyne co żałowałem to że nie zagrałem w IV wcześniej.

 

Tu pewnie będzie podobnie, gra będzie świetna z znajomością i bez znajomości serii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, ja grałem tylko w GZ i mam w culo to co było wcześniej i co będzie później, kto kim jest i tym podobne, będzie premierowy zakup i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejne części MGS są na tyle powiązane fabularnie, że ogrywanie tylko jednego, w dodatku środkowego wycinka, mija się trochę z celem. Tym bardziej, że The Phantom Pain będzie prawdopodobnie kluczową odsłoną sagi. Jak najbardziej można, ale bardzo wiele tracisz. 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie przywiązuje do tego wielkiej wagi i jakoś będzie trzeba z tym żyć niestety, mimo to podejrzewam że będę się dobrze bawić, tym bardziej że po urlopie gra będzie już na mnie czekać ;)

Edytowane przez toreso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bla bla bla. Kupcie grę i ciszcie się nią :) Te gry nawet nie wychodzą chronologiczne. 

 

Ogranie 1, 2 i 4 "mijało się z celem" bo teraz wchodzi V która jest chronologicznie  wcześniej

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz rację pablos, za bycie moderatorem +10 do siły argumentu. Kojima stworzył tak rozbudowane uniwersum, że nie ma sensu ogrywać wcześniejszych odsłon. 

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zabawy nigdy nie stracimy....nie ważne czy grasz w np: ME3 jako pierwsze i nie dotkniesz poprzednich częsci albo w MGSIV bez znajomości poprzednich części. Zabawa zawsze będzie świetna i zadowalająca jeżeli podejdzie nam ten typ rozgrywki. Jedyne co tracimy to świadomość, że coś się stało wcześniej. Nie wiemy co doprowadziło do danego momentu i kim są dane postacie jeżeli były już w poprzednich częściach. Tak to nie tracimy nic...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Traci się subiektywne odczucia, dlatego każdy może spróbować zagrać.

Jak w połowie zrezygnuje, bo powie nie gram bo nie wiem o co chodzi, to będzie miał pretensje tylko do siebie.

 

Nie piszę tego jako moderator tylko osoba której prano mózg przez 6 lat zanim sięgnąłem po 4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z czwórką było o tyle dobrze z tego co pamiętam, że tam wszystkie wątki wcześniejsze były chyba wytłumaczone. O ile dana postać z poprzednich gier pojawiała się ponownie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty chyba grałeś w inne Metal Geary niż reszta świata.. każdy metal ma pudełka (to jedna z ikon tej serii ), każdy metal w ten lub inny sposób przebija czwartą sćianę,

Peace Walker miał już Fulton'a,  Przeszkadza ci teleportująca się kobieta.. ale zdolności parapsychiczne, sniper o wieku ponad 100 lat, lewitujący telekinetyk, indiański szaman kontrolujący kruki czy "vampir'  już ci nie przeszkadzają?

Snake ma skanery w latach 70 z tego samego powodu dla którego są tam dwunożne roboty kroczące i systemy maskowania optycznego. Taki świat stworzył Kojima...

 

MGS, MGS2, MGS3, MGS PW, MGS4 i nadchodzący MGS V PP- każda z tych gier jest częścią spójnej całości i każda zawiera elementy które opisałeś.

 

jak ja grałem w mgsy to mama ci robiła grysik, jestem od początku z serią 3d ... psx, ps2, ps3 ... dla Twin Snakes kupiłem Gamecuba, i doskonale znam elementy które tam są, były i będą, w mgs 3 wprowadzono CQC, walkę z bliska nożem i pistoletem, plus dzwignie, przechwyty, wymyki i inne przyduszania, strasznie mnie to jarało że mogłem wklepywać kombinacje, że trzeba było myśleć, planować, wszystko miało zastosowanie, MGS 3 i 4 to najlepszy symulator komandosa jaki wyszedł ever, kamuflaż, realistyczne animacje czołgania - pływania - walki, multum możliwości, tutaj poszli w innym kierunku, ja wiem że pudełka były w każdej części, ale nie robiło się z nimi takiej szopki - w PP snake musi wejść do pudełka czemu towarzyszą śmieszne odgłosy by zmienić strój? albo, rozkładówka babki w bikini na pudełku? czy zjazd na nim po wydmie, to dziecinada ... to samo baloniki i podwieszanie, kozy - konia, auta, działa, czy tam żołnierzy ... ten cały setting z Peace Walkera jest przebeznadziejny, w trójce musiałeś leczyć snejka, były medyczne rzeczy, bandaże, nici szwy, tak samo musiałeś go odżywiać - to była najlepsza część mocno w klimacie Rambo 1-2 z mega czołówką bonda ... pojedynek z The Ened to jeden z najlepszych w całej serii, to nie była dziecinada, to było wielkie wyzwanie, to był prawidzwy survival. W czwórce był kamuflaż kameleon, i miasto jak Irak ... i te pierwsze plansze były bezbłędne, mimo filmików przedłużonych gra była na tyle świetna ze skończyłem ją na Big Bossie :) 

 

Chciałbym żeby Kojima dorósł, chciałbym dostać MGSa bez tych żółtkowych żartów o sraniu, masturbacji, i rozkładówkach, dlatego odpuszczam tą część, poptarzę na komentarze, na opinie, poczekam aż poleci w dół ... zresztą w tym samym dniu wychodzi Mad Max, i to będzie bardzo dobra alternatywa :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale o czym ty gościu mówisz, płaczesz bo pudełka bo fultony bo coś tam a w gre jeszcze nie grałeś, ja nigdy w serii MGS nie użyłem kartonu albo innej głupoty jak świerszczyki a ty beczysz jakby to miało być obowiązkowe. Jeżeli trójka i czwórka były dla Ciebie symulatorami (lol), to tutaj będzie jeszcze lepiej bo nie masz zamkniętej drogi do celu, tylko wchodzisz z której strony chcesz, sam musisz się zoorientować gdzie stoją przeciwnicy i możesz obrać taktykę jaka Ci się podoba. Akurat ten MGS jest najbardziej taktyczny ze wszystkich jakie wyszły i CQC jest jeszcze lepsze niż w 3 czy 4 części, ponad to każdą misję możesz rozegrać w dzień czy w nocy + dochodzą czynniki losowe jak pogoda. Zwyczajnie pyerdolisz farmazony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ogolnie kolega ma lekki bol dupy, to ze murzyn w mafii a tu ze jakies dziwactwa ktore byly od zawsze ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie widzę, dla niego nawet mafie to były SYMULATORY :D

 

 

swoją drogą ciekawe czy FOBy będą dostępne na premierę czy odblokują je dopiero z multi

Edytowane przez Zielakpl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

The Phantom Pain będzie najlepszym gameplayowo MGSem i każdy musi się z tym pogodzić. Dmuchane lalki i laski namalowane na kartonach również uważam za debilizm w najczystszej postaci, ale jest z tego idealne wyjście. Nie będę używał. To wszystko jest opcjonalne. Od rakietowej ręki po zaznaczanie wrogów. Równie dobrze w czasie każdej misji możesz nie używać nic poza funkcją chodzenia, kucania i czołgania. I to jest piękne. Spędziłem w Ground Zeroes około 30 godzin i boję się, że w Bólu Fantomowym przegram życie :(

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poczekam aż poleci w dół ... zresztą w tym samym dniu wychodzi Mad Max, i to będzie bardzo dobra alternatywa :)

Mam wrażenie że Mad Max to inna klasa, oczywiście niższa. Także z tą alternatywą na twoim miejscu bym się jeszcze zastanowił :). Wróżę jej co najwyżej średnie oceny, Metal to raczej pewniak.

Edytowane przez anarom 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ehhh MGS to PEWNIAK fakt, ale czemu tu KAŻDY pomija kwestię MULTI?? Zapowiada się taktycznie/drużynowo/soczyście :D (a takich pozycji na PS4 nie MA!! Poza TLoU i multi drużynowym to jest pustka) mam nadzieję, że ten MGS O zapełni pustkę po TC: GRFS z PS3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja nie pomijam multi, o ile tradycyjne tryby mało mnie interesują bo bym musiał mieć znajomych, którzy grają a nie randomów co robią sobie CODa z MGSa tak na FOBy czekam bardzo

bo tam nie będzie miejsca na debilizm, coś jak obecnie w TLOU gdzie półgłówki odpadają jako pierwsi

 

ktoś będzie chciał okraść moją bazę w stylu rambo = szybka śmierć i moja wygrana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja nie pomijam multi, o ile tradycyjne tryby mało mnie interesują bo bym musiał mieć znajomych, którzy grają a nie randomów co robią sobie CODa z MGSa tak na FOBy czekam bardzo

bo tam nie będzie miejsca na debilizm, coś jak obecnie w TLOU gdzie półgłówki odpadają jako pierwsi

 

ktoś będzie chciał okraść moją bazę w stylu rambo = szybka śmierć i moja wygrana

 

Wybacz jako ignorant i noob MGSowy :P co to są FOBy??

 

A BTW widzę, że kilka osób coś tam o kartonach marudzi czy o Fultonach itp. ;)

 

JA grałem TYLKO w 1 i 2 i to na PC!! Więc raczej noob jestem pod względem MGS-a ale nawet Ja kojarzę, że KARTON to KLASYKA i znak rozpoznawczy ;) no nie chcesz nie używaj, ale któż z was do cholery nie schował się choć raz w kartonie niech pierwszy rzuci kamień :P

 

A do obeznanych ten FULTON to on co tylko w powietrze wysyła?? Bo na filmikach jak jakiś sprzęt fultonem strzelił gracz, to jakieś punkty czy kasę za to dostawał?? czy jak??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×