Skocz do zawartości
Patricko

Tom Clancy's: The Division

Rekomendowane odpowiedzi

Ja nie potrzebuje  powodu do zabicia gracza innego niz to , ze moge go zabic.

Czy ten ktos bedzie mial bialy/niebieski/fioletowy item na sobie who cares!

I wiem, ze jak juz wyjdzie pelna wersja w dark zone bede spedzal duzzoooo czasu.

Mam nadzieje ze rzeczywiscie ten Dark Zone, bedzie naprawde zachecal zeby tam przychodzic.

Bo ja pojde dla samego pvp, ale pewnie duzo graczy zniecheci sie tym ciaglym gankiem ect.

 

A czy DZ nazwac strefa pvp, czy pve, czy pvevp czy ble ble. Niech kazdy nazywa to sobie jak chce;p

Edytowane przez kosciarz
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie potrzebuje  powodu do zabicia gracza innego niz to , ze moge go zabic.

Czy ten ktos bedzie mial bialy/niebieski/fioletowy item na sobie who cares!

I wiem, ze jak juz wyjdzie pelna wersja w dark zone bede spedzal duzzoooo czasu.

Mam nadzieje ze rzeczywiscie ten Dark Zone, bedzie naprawde zachecal zeby tam przychodzic.

Bo ja pojde dla samego pvp, ale pewnie duzo graczy zniecheci sie tym ciaglym gankiem ect.

 

A czy Dark zone nazwac strefa pvp, czy pve, czy pvevp czy ble ble. Niech kazdy nazywa to sobie jak chce;p

 

Pozostaje mieć nadzieje że zrobią jakieś pvp dla ludzi którzy nie potrzebują żadnego powodu żeby kogoś zabić - mnie osobiście w tej grze bawi co-op, lub sam dreszczyk emocji przy extraction: zaczną do nas strzelać czy nie zaczną... ;) a nie killowanie w DZ gości dla samego killowania.

W finalnej wersji pewnie będzie tak, że będą ekipy chodzić po loot i ekipy żeby wykańczać inne ekipy, jak dobrze zbalansują Rouge to i tak będzie fajnie, polowanie na graczy z rouge też w sumie jest zabawne :)

Dużo ludzi twierdzi też że w momencie wywołania extraction okoliczne mobki powinny się zlatywać i ubi twierdzi że to przemyśli, może się z tego niezła jatka zrobić przy extraction zone.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ha! To ze zlatywniem mobkow tbh zajebisty pomysl. 

Bo w tym momencie masz cos takiego : zabic graczy zgarnac ich loot, ale zostac zabitym przez przytlaczajaca ilosc mobkow, czy  zrobic extraction i wspolpracowac!

Te wybory. Tylko wiesz, to jest na tej zasadzie, ze wlasnie zlatywali by sie tacy gacze tylko dla ganku zeby zabic innych i tyle.

Ja powiedzialem, ze dla mnie sama mozliwosc zabijania innych jest powodem do zabijania, aczkolwiek ja nie gankuje i nigdy nie bede.

 

 

Uwielbiam wrecz motywy takie jak miedzy innymi pisalem wczesniej.

Nas bylo 4, a przeciwko nam wszyscy inni. Takie pvp jest zajebiste i to mi dostarcza emocji.

Zabic kogos kto sie niczego nie spodziewa tylko dlatego zeby zrobic mu na zlosc (na szczescie nie ma tu corpse camp) nie daje radosci. 

 

Przy extraction wybicie calej druzyny! Muahahahaha  gief moar!

Edytowane przez kosciarz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gramy coś dzisiaj? Bo nie wiem czy się kłaść spać

Tylko fajnie byłoby, żeby jak się uzbiera 4, to dłużej pograla niż z 10 minut :)

Jednak idę się położyć, nie mam siły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym pogral;/ ale dzis wlasnie wychodze :( jak wroce na dopingu to pewnie pogram :) 

Wiec Patryk nie idz spac bedize tez pewnie Sep to porzadzimy na dzielnicy haha.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja będę między 22 a 23. Koncert sam się nie zagra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz nosić max 6 itemów w plecaku z DarkZone, nie ważne czy z mobka, ze skrzynki czy z innego gracza. 6 itemów max.

Do momentu aż ich nie wyślesz przez ekstrakcje, to każdy kto Cie zabiję może Ci zabrać te itemki.

Jeśli nosisz szmelc to nic straconego, a jak nosisz coś wartościowego to będzie lipa :)

 

Ale fakt jest faktem, że mało ludzi nas atakowało. Szczerze mówiąc to byliśmy jako jedynie Rouge, gdy grałem, nie spotkałem się, żeby inni jakoś masakrycznie jechali innych.

Zobaczymy jak w full wersji będzie to rozwiązane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troche materiałów z Alphy :laugh:   .... linki moga nie dzialac po jakims czasie. 

Jakosc taka sobie, ale dobre i to ;)

 

 

 

Dzieki byku za materiały szkoda tego w hd nagrania które zostało już wykasowane gdybyś miał coś jeszcze lub ktoś inny proszę o wstawke :) dzięki jeszcze raz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie potrzebuje  powodu do zabicia gracza innego niz to , ze moge go zabic.

A mnie zawsze zastanawiało po kiego grzyba w grach bez celu typu DayZ, Infestetion czy inne takie badziewia, ludzie jak tylko zobaczą innego gracza to chcą go zabić. W multi typu COD czy BF to rozumiem, bo takie jest założenia, gramy mecz przeciwko sobie, ktoś musi wygrać.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo może? Na tym to polega, nigdy nie wiesz na kogo trafisz. Jak nosisz coś cennego w plecaku to każdy napotkany typ to boss z ostatniego levela

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie gry jak DayZ pozwalaja tworzyc wlasny scenariusz i kreowac bohatera. Tacy gracze jak FrankieOnPcIn1080p swietnie pokazuja o co w tym chodzi. Oczywiscie kazdy gra jak chce, i moze wykreowac bezmylsnego zabojce :P ... ale bezmyslne strzelanie to raczej w BF czy COD, a nie tego typu produkcjach ;) To tak jakbys kupil łiskacza za 3 stowki i wypil go z cola  :down: Albo kupil Ferrari i zalozyl LPG i felgi 15'' bo na 21'' jest niewygodnie i twardo jezdzic do Biedry po hoop-cole do łiskacza  :laugh:

 

Mozna udawac dobrego i na koniec zalatwic wszystkich, mozna tez napierniczac bez chwili zastanowienia ... no co kto lubi, ja jednak wybieram ta bardziej wyrafinowana forme rozgrywki .. i chyba jednak po jasnej stronie mocy  :whistling:

 

 

 

Edytowane przez czacha79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest nowy gameplay z calkiem niezla rozdzielczoscia.. kurcze jaki kilmat pomimo ze kolesie gadaja po chinsku ;)

 

cz 1 - https://mega.nz/#!8YQRDbBD!rG03MYuF0C4SrW0ZJ1ZM9nD0keiXT-rHuOGEwRZA0Ek

cz 2 - https://mega.nz/#!IJ5CzYZQ!0ubAmaqAtXzboIudZap0QQaXRooRUqNwoLKA4jMk9Ys

 

Preorder zlozony  :whistling:

 

A tu troche screenow  - https://imgur.com/a/E6bhT

Edytowane przez czacha79
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coraz bardziej mnie ta gra interesuje. Rozgrywka wygląda na ciekawą i urozmaiconą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i alpha się skończyła, do moich poprzednich spostrzeżeń chciałbym dodać jeszcze kilka rzeczy.

 

Przede wszystkim nie porównujmy DarkZone'a do DayZ, to nie ma nic ze sobą wspólnego niestety.

Owszem, każdy może nas zabić i zabrać loot z DarkZone i chyba na tym się podobieństwa kończą.

Co prawda to była tylko alpha, ale już można było zauważyć problemy, np. bardzo mało mobków, mało aktywności, itd.

Nie było tak naprawdę tam nic ciekawego do roboty. Mam nadzieję, że to wina alphy, ale do premiery 3 miesiące, więc aż w takie wielkie zmiany bym też nie wierzył, przecież to Ubi...

 

Moja największa obawa to szybka monotonia tym tytułem. Dopóki levelujemy i robimy misje (które też są tak proste i krótkie, że szok) to jest jeszcze ok.

Ale jak zrobimy postać na maksa i naszym jedynym zajęciem będzie gankowanie ludzi w DarkZone, to nie wróże temu tytułowi wielkiej przyszłości.

Na początku będą wielkie ochy i achy, ale ludzie bardzo szybko mogą zapomnieć o tej grze, jeśli tylko będzie brak odpowiedniego wsparcia.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli mamy Destiny 2? ;) Podoba mi sie to, ze koles majacy 9lvl nie jest w stanie na hita zdjac moba na 7 ... a gdy wyskakuja trudniejsi przeciwnicy po krotkiej walce po prostu odpuszcza. Ilosc mobow mozna zapewne zmienic bardzo latwo.. ale content zapewne bedzie taki jak w Destiny .. czyli zacznie sie przejadac po 2-3 tygodniach ostrego orania ;)

 

Do DayZ porownuje jedynie zachowania graczy w DarkZone, nie sama gre czy mechanike.

Edytowane przez czacha79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coraz bardziej mnie ta gra interesuje. Rozgrywka wygląda na ciekawą i urozmaiconą.

 

Mam tak samo. Tylko gdzieś wyczytałem, że lepsza rozgrywka dziać się będzie w internecie niż fabuła. Czy to prawda? Wiadomo coś na ten temat?

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja największa obawa to szybka monotonia tym tytułem. Dopóki levelujemy i robimy misje (które też są tak proste i krótkie, że szok) to jest jeszcze ok.

Ale jak zrobimy postać na maksa i naszym jedynym zajęciem będzie gankowanie ludzi w DarkZone, to nie wróże temu tytułowi wielkiej przyszłości.

Na początku będą wielkie ochy i achy, ale ludzie bardzo szybko mogą zapomnieć o tej grze, jeśli tylko będzie brak odpowiedniego wsparcia.

To. 

 

Tylko gdzieś wyczytałem, że lepsza rozgrywka dziać się będzie w internecie niż fabuła. Czy to prawda? Wiadomo coś na ten temat?

O co Ty pytasz? Bo przeczytalem to trzy razy, a nie mam pojecia o co Tobie chodzi..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do niego chyba nie dotarło że to jest jak Destiny gra online :P 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i alpha się skończyła, do moich poprzednich spostrzeżeń chciałbym dodać jeszcze kilka rzeczy.

 

Przede wszystkim nie porównujmy DarkZone'a do DayZ, to nie ma nic ze sobą wspólnego niestety.

Owszem, każdy może nas zabić i zabrać loot z DarkZone i chyba na tym się podobieństwa kończą.

Co prawda to była tylko alpha, ale już można było zauważyć problemy, np. bardzo mało mobków, mało aktywności, itd.

Nie było tak naprawdę tam nic ciekawego do roboty. Mam nadzieję, że to wina alphy, ale do premiery 3 miesiące, więc aż w takie wielkie zmiany bym też nie wierzył, przecież to Ubi...

 

Moja największa obawa to szybka monotonia tym tytułem. Dopóki levelujemy i robimy misje (które też są tak proste i krótkie, że szok) to jest jeszcze ok.

Ale jak zrobimy postać na maksa i naszym jedynym zajęciem będzie gankowanie ludzi w DarkZone, to nie wróże temu tytułowi wielkiej przyszłości.

Na początku będą wielkie ochy i achy, ale ludzie bardzo szybko mogą zapomnieć o tej grze, jeśli tylko będzie brak odpowiedniego wsparcia.

 

Czyli co, Ubisoft: The Game? :) Zaskoczony nie jestem, ale strategia Ubi nie zawiedzie, sukces Watch Dogs pokazał, jak można sobie graczy owinąć wokół palca. Wiecie, że ta firma była odpowiedzialna kiedyś za Beyond Good & Evil, czy trylogię PoP? :P Inny świat zupełnie, a zaczęło się chyba od AssCreda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzajmy. To samo dzisiejsze Ubi wydało Valiant Hearts, Child of Light, FC Blood Dragon, czy Raymana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na zamkniętym forum alphy jest ogólnie porównanie gry do Destiny i powielanie jej błędów. Ludzie prawidłowo wypominaja brak handlu, itd. Wiem, że to alpha dopiero, ale bądźmy szczerzy, w full wersji nic się nie zmieni już.

Chyba rzeczywiście Ubi za bardzo zapatrzylo się w konkurencję zamiast zrobić coś unikatowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×