nikkor 16 Napisano 17 Wrzesień 2016 A tak poważnie to kup sobie w sklepie to będziesz miał pewnośc że jest PL, a tak NA bezczelnego kupujesz cudze, kradzione konto za śmieszne RUB/$i jeszcze MASZ wymagania... pfyyyy co za młodzież... Oh z Ciebie za to takie uczciwy facet. Wysłane z mojego SM-N930F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 17 Wrzesień 2016 On już dostał klapsa za swoje cebulactwo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilradom1910 15 Napisano 17 Wrzesień 2016 Wersje EUR nie wszystkie maja jezyk polski, a jak kupisz konto RUS to wtedy 99% ze bedzie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikkor 16 Napisano 18 Wrzesień 2016 Wersje EUR nie wszystkie maja jezyk polski, a jak kupisz konto RUS to wtedy 99% ze bedzie. Dziękuję za info Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 18 Wrzesień 2016 Wersje EUR nie wszystkie maja jezyk polski, a jak kupisz konto RUS to wtedy 99% ze bedzie. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Dziękuję za info Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka Panowie Cebulaki uswiadomcie ich że w wersji RUS właśnie nie ma PL, jeżeli ma być gdzieś to najszybciej w wersji EUR Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xtomashx 37 Napisano 18 Wrzesień 2016 Rok temu kupiłem konto za grami na allegro. Oczywiście nie mogę się na nie zalogować. Da się jakoś dezaktywować konto bez logowania na nie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 18 Wrzesień 2016 2 minuty temu, xtomashx napisał: Rok temu kupiłem konto za grami na allegro. Oczywiście nie mogę się na nie zalogować. Da się jakoś dezaktywować konto bez logowania na nie? Sasassasasasasaasasaaasa, janusze Byznesu żyją z takich jak ty ODPOWIADAM: Nie nie da się bez logowania na nie (przecież oczywiste, że gościu póź niej zmienia passy do konta), a po co chcesz dezaktywować?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xtomashx 37 Napisano 18 Wrzesień 2016 Żeby nie było żadnego powiązania z moją konsolą Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 18 Wrzesień 2016 5 minut temu, xtomashx napisał: Żeby nie było żadnego powiązania z moją konsolą Boże boże Bożenko... normalnie USUŃ całe konto i tyle, zostaje wtedy dezaktywowane to konto... 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xtomashx 37 Napisano 18 Wrzesień 2016 Oto mi chodziło Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 18 Wrzesień 2016 Gość zmienił hasło i na 100% dezaktywował konto albo zrobi to w najbliższym czasie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pwi7aaf 19 Napisano 22 Wrzesień 2016 Potrzebuję pomocy i wyjaśnienia kilku kwestii na temat współdzielenia gier. Mam dwie konsole z bratem. Ja muszę najpierw dezaktywować swoje konto główne i przekazać dane bratu. On się loguję na moje, ściąga sobie gry te które ja kupiłem i przełącza z powrotem na swoje konto. Ja natomiast loguje się na swoje inne konto. I teraz pytania czy dobrze zrozumiałem 1. Czy brat musi sobie ustawić moje konto jako podstawowe czy tylko wchodzi na nie i ściąga gry ? Tak, żebym ja mógł później z powrotem aktywować swoje u siebie. Jak wygląda później gra online wspólnie? Czy ja z powrotem aktywuje swoje konto jako główne a on wraca do swojego mając moje jako dodatkowe? 2. Ja mam subskrypcję ps plus, o nie ma. Czy po tym zabiegu będziemy mogli grać razem online, tzn subskrypcja przejdzie też na niego? Mam nadzieje, że niczego nie pokręciłem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siudak83 278 Napisano 22 Wrzesień 2016 Ustawia jako podstawowe na stałe i loguje się na nie tylko żeby ściągać gry i tak plus u niego będzie działał na każdym koncie. Możecie grać on line razem kiedy chcecie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pwi7aaf 19 Napisano 22 Wrzesień 2016 Ok, rozumiem. A co ze mną? Mogę się logować na swoje konto i z powrotem je aktywować? Ewentualnie tak się dogadać, że brat loguję się na moje kiedy ja mam konsole wyłączoną/jestem offline? Czy dobrze zrozumiałem? Czy też ja muszę sobie ustawić całkowicie inne konto jako główne? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qba6113 42 Napisano 22 Wrzesień 2016 Jeśli on zaloguje się na twoje konto to ciebie po prostu rozłączy jeśli będziesz zalogowany. Grasz na swoim koncie, ktore nie musi być ustawione jako podstawowe tylko jako drugorzędne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kofii12345 9 Napisano 28 Wrzesień 2016 O 18.09.2016 o 12:13, DigitalMan_PL napisał: Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Panowie Cebulaki uswiadomcie ich że w wersji RUS właśnie nie ma PL, jeżeli ma być gdzieś to najszybciej w wersji EUR Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka No właśnie wersje rosyjskie to są zazwyczaj te co na polskie. Przykłady które ja znam: - Diablo 3 - wersja z PL i RUS stora miała 2 pliki z tą samą grą - 1 miał dubbingi na pl i ru a drugi na resztę świata - Advanced Warfare - wersja PL/RUS nie zawiera nawet angielskiego języka - Uncharted 4 - europejskie wersje miały tylko napisy PL, dubbing w wersjach PL i RUS (last of us chyba tak samo) - Fallout 4 - wersja PL i RUS jako jedyne zawierają pl i ru napisy Od jakiegoś czasu w europejskim storze są wylistowane języki (osobno audio i napisy) dla każdej gry także jak ktoś ma dostęp do tańszych zdrapek z innego państwa to warto sobie to sprawdzić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolos28 550 Napisano 6 Październik 2016 Panowie, warto zainteresować się weryfikacja dwuetapową? Przyznaje się, że jakoś przespałem ten okres, kiedy sony obdarowało nas taką możliwością Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 7 Październik 2016 Tak, warto. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziadek_mruz1 1 Napisano 28 Październik 2016 Witam. Może już ktoś miał taki oto problem: po włączeniu konsoli status wylogowany z PSN, próby zalogowania się spełzły na niczym ponieważ identyfikator wpisu nieprawidłowy. Obadałem pocztę a tam mail od sony o treści : Zmiana identyfikatora wpisu Ta wiadomość e-mail stanowi potwierdzenie, że Twój identyfikator wpisu (adres e-mail) w Sony Entertainment Network został zmieniony. Jeśli prośba o zmianę Twojego identyfikatora wpisu nie została wysłana przez Ciebie... Ta wiadomość e-mail została do Ciebie wysłana w związku ze zmianą identyfikatora wpisu (adresu e-mail) danego konta w Sony Entertainment Network. Jeśli ta prośba o zmianę Twojego identyfikatora wpisu nie została wysłana przez Ciebie, napisz na następujący adres do działu obsługi klienta: Nie ma jak sie tam dodzwonić, bo numer na oficjalnej stronie nie działa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 28 Październik 2016 Ktoś ci podpieprzył konto. Nie pamiętam czy jutro pracuje wsparcie ale jak coś to w poniedziałek dzwoń do nich. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziadek_mruz1 1 Napisano 28 Październik 2016 Jak Sony to odkręca? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cykor 129 Napisano 29 Październik 2016 Nie wiem gdzie dzwonisz, tydzień temu dzwoniłem i działał. 22 397 89 24 Czynne tylko pon pt i chyba od 9 do 18 jakoś tak 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Portable49 10 Napisano 2 Listopad 2016 Panowie MAM TEN SAM PROBLEM , włączam sobie konsolke i wyskakuje , że trzeba się zarejestrować - email zmieniony . Na Emailu komunikat , że zmiana identyfikatora wpisu . Co jest ? mam fajny sklad w UT i niechcec tego stracic - poradzą coś na info czy są inne sposoby ? Z góry dzięki za pomoc żeby tak zajebac konto ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ruseus182 46 Napisano 3 Listopad 2016 Panowie MAM TEN SAM PROBLEM , włączam sobie konsolke i wyskakuje , że trzeba się zarejestrować - email zmieniony . Na Emailu komunikat , że zmiana identyfikatora wpisu . Co jest ? mam fajny sklad w UT i niechcec tego stracic - poradzą coś na info czy są inne sposoby ? Z góry dzięki za pomoc żeby tak zajebac konto ? Czy ty jesteś kurwa ułomny? Dosłownie dwa posty wyżej został omówiony ten problem. Jakich innych sposobów szukasz? O... A nie. Czekaj. Ja znam sposób. Stawiasz swoją PS4 w pionie, smakujesz ją masłem, a potem owijasz w folie aluminiową. Gwarantuję, No scam, 100% działa. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 4 Listopad 2016 Możecie się zalogować do PSN? Mam dziwne komunikaty, jak chociażby ten, gdy próbuje się zalogować przez stronę: Cytuj Access Denied You don't have permission to access "http://auth.api.sonyentertainmentnetwork.com/2.0/oauth/authorize?" on this server. Reference #18.8eb6f748.1478256062.104e0052 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach