Joleke22 27 Napisano 18 Wrzesień 2014 Gdzie dokładnie pisze że to nie będzie Open World ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TRaCeGuitar 1141 Napisano 18 Wrzesień 2014 Quazi open world prędzej...ale to jest do wybaczenia ponieważ DS też taki był. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Numinex 636 Napisano 18 Wrzesień 2014 Wszystko spoko ale gra tym razem będzie bardziej slasherem niż open world, za to duży minus, plus napewno mroczny klimat. Trochę nie rozumiem zarzutu - coś takiego można by stwierdzić oglądać trailery wszystkich poprzednich Soulsów. Świat ma być zbudowany w sposób podobny do tego z DkS1 i to imo w zupełności wystarczy. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owerfull 20 Napisano 18 Wrzesień 2014 (edytowane) A co ma bycie slasherem do bycia open world? Bloodborne tak jak Demon's Souls, Dark Souls i Dark Souls II będzie Akcją RPG, ale tym razem widać, że większy nacisk będzie na elementy hack and slash. Dla mnie miodzio. A otwartego świata Soulsy nigdy nie miały. Co najwyżej pseudo, ale to i tak jest naciągane stwierdzenie. Edytowane 18 Wrzesień 2014 przez owerfull 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owerfull 20 Napisano 18 Wrzesień 2014 (edytowane) Dla mnie Dark Souls już poszło w złym kierunku jeśli chodzi o konstrukcję świata. Najbardziej podobał mi się świat w Demon's Souls, bo był że tak powiem "zrozumiały". Wszystko było podłączone pod Nexus i wydawało się to ciekawym pomysłem. Jeśli chodzi o Bloodborne, to widzieliśmy zbyt mało materiału żeby coś mówić, ale najbardziej do tej pory przypomina mi to konstrukcją świat Dark Souls. Jeśli chodzi o elementy hack and slash, to być może jest takie wrażenie nie ze względu na liniowość ( bo nie to świadczy o hack and slash ), ale ze względu na więcej krwi i cięcia przeciwników, co jest wymuszone nowym podejściem do walki. Mianowicie chodzi o brak tarczy, co wymusza inne podejście do przeciwnika, natomiast nowy system - obrażenia które nam zadano możemy zrekompensować ryzykując atakiem - wymusza bardziej ofensywny styl walki. Ja czekam na Bloodborne i chociaż nie wiem czy kupię PS4, to gdybym kupował, to na pewno byłby to obowiązkowy tytuł. Zmiany mnie cieszą, począwszy od uniwersum - wiktoriańskie klimaty, skończywszy na nowym systemie walki, który wygląda naprawdę ciekawie. Edytowane 18 Wrzesień 2014 przez owerfull Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Numinex 636 Napisano 19 Wrzesień 2014 (edytowane) Dla mnie Dark Souls już poszło w złym kierunku jeśli chodzi o konstrukcję świata. Najbardziej podobał mi się świat w Demon's Souls, bo był że tak powiem "zrozumiały". Wszystko było podłączone pod Nexus i wydawało się to ciekawym pomysłem. Jeśli chodzi o Bloodborne, to widzieliśmy zbyt mało materiału żeby coś mówić, ale najbardziej do tej pory przypomina mi to konstrukcją świat Dark Souls. To raczej kwestia subiektywna. Demon's był na pewno łatwiejszy w projektowaniu leveli, bo te były od siebie w pełni niezależne i, mimo kilku skrótów, liniowe. Podobnie jak w Dark Souls 2. W Dark Souls 1 lokacje promieniowały za to we wszystkich kierunkach (patrząc od głównego huba) - także wertykalnie. Jednocześnie były pełne skrótów, fajnych zależności i mimo różnorodności, przechodziły płynnie jedna w drugą. Nie mogę odmówić Demon's Souls klimatu, ale to Dark Souls 1 jest wg. mnie takim opus magnum From Software, jeśli idzie o level design i konstrukcję świata. W Bloodborne widzę, że świat jest dosyć liniowy, klaustrofobiczny i zamknięty trochę mi to przypomina God of War czy DMC. Bo akcja toczy się w mieście, stąd takie wrażenie. Kojarzy mi się to z Boletarią, czy Undead Burg z Demon's i DkS1. W dodatku sam Miyazaki powiedział, że miasto ma strukturę otwartą, a lokacje pełne są skrótów i łączą się wieloraki sposób. Nie ma więc raczej obaw o powtórkę z DkS2 ;). Już sama zmiana settingu wymagała także nieco odmiennej architektury. Warto też mimo wszystko wziąć pod uwagę, że mimo oczywistych podobieństw, Bloodborne nie ma słowa "Souls" w tytule, więc nie musi się ściśle trzymać zasad wytyczonych przez tą serię. Edytowane 19 Wrzesień 2014 przez Numinex 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kovacs 367 Napisano 19 Wrzesień 2014 (edytowane) W rzeczy samej. To, które soulsy są bardziej soulsowe i klimatyczne, to kwestia stricte subiektywna. Bo o ile Tower of Laria to jedna z moich ulubionych miejscówek, tak przedstawione światy nie były ze sobą spójne. Nie chodzi wyłącznie o spójność miejscówek - połączenie - którą mamy w dark, a o totalnie różne klimaty w każdym z pięciu światów. Zresztą nie zwykłem oceniać gry, nie mając jeszcze z nią do czynienia. Sama idea rozgrywki w tym wiktoriańskim mieście w zupełności mi odpowiada. Również podejrzewam, że struktura poziomów będzie przypominała to, co w dark najlepsze. No i jestem mega ciekawy kwestii buildów. Teraz gra będzie premiować postaci pod dex. Zobaczymy, jak w tym odnajdą się osoby preferujące w soulsach tanka i defensywną rozgrywkę. Edytowane 19 Wrzesień 2014 przez kovacs 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Numinex 636 Napisano 19 Wrzesień 2014 No i jestem mega ciekawy kwestii buildów. Teraz gra będzie premiować postaci pod dex. Zobaczymy, jak w tym odnajdą się osoby preferujące w soulsach tanka i defensywną rozgrywkę. Ja mam nadzieję właśnie, że nauczą się na błędach DkS2 i nie spieprzą znowu całego balansu. Nie tyle w samej premierowej wersji gry, co kolejnych patchach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Numinex 636 Napisano 20 Wrzesień 2014 Klimat i level design napewno najlepszy w Demonach A nie, bo w DkS 1 ;). Jak mówiłem, to czysto subiektywna kwestia, a że Bloodborne to zupełnie nowy setting i klimat, to z ocenami warto poczekać - najlepiej i nie porównywać na siłę z poprzednikami, bo to trochę bez sensu w tym wypadku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unknown3d 88 Napisano 20 Wrzesień 2014 Ciekawe czy bedzie mozna grac kampanie w CO-OP ? Na trailerze z TGS widać 2osoby grajace ze soba. ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Castiel 262 Napisano 20 Wrzesień 2014 Ciekawe czy bedzie mozna grac kampanie w CO-OP ? Na trailerze z TGS widać 2osoby grajace ze soba. ;) Nie wiem czy miałem zwidy czy jak, ale było coś mówione o jakimś pomocniku w postaci innego pielgrzyma. Nie wiem do końca co to znaczy. Czy chodzi o zwykłego summona z gracza czy też o pomoc NPC jak Soilare itp. Osobiście skłaniam się do obu tych opcji, ale na gameplayach był raczej NPC. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vincent 408 Napisano 21 Wrzesień 2014 Że jeszcze tyle trzeba czekać na te dzieło. Chciałbym już jutro iść do sklepu po ps4 z tą grą. Ta gra nie ma prawa się nie udać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kovacs 367 Napisano 22 Wrzesień 2014 Że jeszcze tyle trzeba czekać na te dzieło. Chciałbym już jutro iść do sklepu po ps4 z tą grą. Ta gra nie ma prawa się nie udać. Wybacz za offtop, ale tak z ciekawości. Jeżeli nie będzie polonizacji, to zaczniesz i w tym temacie psioczyć, czy jednak siła "tego dzieła" przezwycięży bariery językowe? ;) 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winiasz 94 Napisano 22 Wrzesień 2014 Jestem ciekaw czy będą teleporty jak w DkS II. Z jednej strony to upłynniało rozgrywkę, ale tak jakby zabijało immersję i klimat.W DkS I jak zapuściłem się do Depths i po 3-4h udało mi się opuścić lokację, to jak wracałem do głównego huba i ogniska to czułem się jakbym przemierzył 7 kręgów piekieł. Zobaczenie światła słonecznego i klapnięcie przy ognisku to było coś po takiej wyprawie. Wyobraziłem sobie, jak mój wojownik po tygodniach tułaczki wrócił cały brudny spocony, z włosami zlepionymi od krwi swojej i przeciwników. I już nigdy więcej nie chciałem tam wracać. To samo miałem z Blighttown. Te lokacje były tak "okropne", że człowiek na samą myśl o pójściu tam i powrocie opadał z sił. W DkS II jak nie mogło się kogoś pokonać czy przejść jakiegoś elementu to teleport do innej lokacji i jazda. W DkS II nie było tak lekko. Przycupnąłeś przy ognisku w Depths? Musisz teraz sobie poradzić i wyjść stąd. To także sprawiało, że w lokacjach pozostawało się o wiele dłużej. Zwiedzenie każdej to było kilka godzin.A Demons Souls było odrobinę szybsze od DkS I/II . Niedawno odpaliłem DS'a i zauważyłem znaczną różnicę - jednak opcja Nexusa średnio mi odpowiada. O wiele ciekawiej prezentował się świat z DkS I, z licznymi skrótami etc i czegoś takiego bym oczekiwał po Bloodborn.I pytanie - czy nie zwalą itemizacji. W poprzednich soulsach itemów było mnóstwo. No może w Demons Souls nie było tak dużo, ale wydaje mi się ze pójście w wiktoriańskie klimaty + strzelby + bronie które się "transformują" sprawi, że ciężko będzie zaprojektować jakieś fajne i ciekawe itemy, a co za tym pójdzie będzie dużo mniej EQ do zbierania... obym się mylił. 5 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Numinex 636 Napisano 22 Wrzesień 2014 (edytowane) I pytanie - czy nie zwalą itemizacji. W poprzednich soulsach itemów było mnóstwo. No może w Demons Souls nie było tak dużo, ale wydaje mi się ze pójście w wiktoriańskie klimaty + strzelby + bronie które się "transformują" sprawi, że ciężko będzie zaprojektować jakieś fajne i ciekawe itemy, a co za tym pójdzie będzie dużo mniej EQ do zbierania... obym się mylił. Jedyne, co ogranicza From, to ich wyobraźnia. Zmiana settingu powinna wręcz poskutkować jeszcze większa ilością ciekawego i oryginalnego sprzętu. Nie obwiałbym się w tej kwestii regresu względem poprzednich gier. Edytowane 22 Wrzesień 2014 przez Numinex Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vincent 408 Napisano 22 Wrzesień 2014 (edytowane) Wybacz za offtop, ale tak z ciekawości. Jeżeli nie będzie polonizacji, to zaczniesz i w tym temacie psioczyć, czy jednak siła "tego dzieła" przezwycięży bariery językowe? ;) Akurat w tych seriach fabuła zawsze była jakby to powiedzieć "żeby była" jakieś domysły i takie tam więc nie nie będzie mi przeszkadzać brak polonizacji a że wydawca jest sony to wydaje mi się że ona ale będzie tak na 90 % procent. Ale jeśli Fabuła by odgrywała bardzo ważną rolę a nie było by spolszczenia to natychmiast gra była by skreślona co jest zwykła oczywistością. Ale to nie ten typ gry żeby się zamartwiać o polonizację. To samo tyczy się platformówek, samochodów, czy bijatyk no ale w takim np the evil within jest to niedopuszczalne co ta nędzna cenega znowu zrobiła. Wiesz jeśli ktoś lubi być ruchany a za takie coś uważam dawać ciężko zarobione pieniądze na grę która u nas nie jest pełnowartościowym produktem bo przez brak polonizacji tak to rozumie to jego sprawa. Ode mnie taka firma nie dostaje pieniędzy i tyle a jeśli ktoś lubi psuć rynek i cieszyć się że się jest traktowanym jak druga kategoria to co mogę powiedzieć współczuję. Edytowane 22 Wrzesień 2014 przez vincent Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kovacs 367 Napisano 22 Wrzesień 2014 Akurat w tych seriach fabuła zawsze była jakby to powiedzieć "żeby była" jakieś domysły i takie tam więc nie nie będzie mi przeszkadzać brak polonizacji a że wydawca jest sony to wydaje mi się że ona ale będzie tak na 90 % procent. Ale jeśli Fabuła by odgrywała bardzo ważną rolę a nie było by spolszczenia to natychmiast gra była by skreślona co jest zwykła oczywistością. Ale to nie ten typ gry żeby się zamartwiać o polonizację. To samo tyczy się platformówek, samochodów, czy bijatyk no ale w takim np the evil within jest to niedopuszczalne co ta nędzna cenega znowu zrobiła. Wiesz jeśli ktoś lubi być ruchany a za takie coś uważam dawać ciężko zarobione pieniądze na grę która u nas nie jest pełnowartościowym produktem bo przez brak polonizacji tak to rozumie to jego sprawa. Ode mnie taka firma nie dostaje pieniędzy i tyle a jeśli ktoś lubi psuć rynek i cieszyć się że się jest traktowanym jak druga kategoria to co mogę powiedzieć współczuję. Ok, dzięki za słowa wyjaśnienia. Choć to nowe IP, to podejrzewam, że podobnie jak w soulsach, będziemy mieli tutaj do czynienia nie tyle z fabułą, co z ciekawie przedstawionym lore. Nie wiem, jak podchodziłeś do tej kwestii w demon's i dark, które nie miały na ps3 polonizacji, ale mnie te porozrzucane strzępki informacji sprawiały mnóstwo frajdy, i na to samo liczę w Bloodborne. A kończąc już małego offtopa z mojej strony, to gdybym miał mieć jakiekolwiek pretensje do polskiego wydawcy, dajmy na to o tę nieszczęsną lokalizację, to miast bojkotować dobrą grę (przez rezygnację z zakupu), bojkotowałbym wydawcę, kupując tytuł za granicą. Ale pozostaje mi uszanować Twoje podejście. Widzimy się w Yharnam ;) Nie wiem czy miałem zwidy czy jak, ale było coś mówione o jakimś pomocniku w postaci innego pielgrzyma. Nie wiem do końca co to znaczy. Czy chodzi o zwykłego summona z gracza czy też o pomoc NPC jak Soilare itp. Osobiście skłaniam się do obu tych opcji, ale na gameplayach był raczej NPC. Takie coś znalazłem: From what little light has been shed on multiplayer in the past, it would appear that the concept of summoning and phantoms is entirely gone, marking another major departure from the Souls games. As you can see in the trailer, the two players fighting the beast appear to both be corporeal. No blue or red illumination accompanies them. I could be wrong, of course, but game director Hidetaka Miyazaki did say in the past that you will occasionally encounter other players—not summon them—and then “You have that option [to help the other player] if you’re compassionate… And those characters might even come back later to lend a hand and help even the odds.” Jeszcze wzamianka o kościotrupkach\posłańcach z trailera: “In Bloodborne, hunters have special companions called Messengers, that have creeped up out of the nightmare world and facilitate some of the asynchronous online gameplay features. If you pre-order Bloodborne, you will be treated to an exclusive alternate skin for your Messengers.” 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Castiel 262 Napisano 22 Wrzesień 2014 Ja mam nadzieje, że From nie zmienią tego swojego stylu przedstawiania historii. Teraz jakoś tak wszystko jest upraszczane do granic możliwości i podawane na tacy, a taki tytuł który wymaga dedukowania samemu to coś dla mnie. Od kłótni w temacie Dks2 minęło trochę czasu tak chyba już będzie zgoda - polonizacja wiele tu nie zmieni. NPC rzuci tekst - Szukaj króla i cześć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry-ex 6 Napisano 22 Wrzesień 2014 A tak wracając do alphy to czy zna już ktoś jakąś konkretną datę jej startu ??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kovacs 367 Napisano 23 Wrzesień 2014 Nie wiem, czy było: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Castiel 262 Napisano 23 Wrzesień 2014 Czyli nie będzie tarczy? Trochę lipa bo na tym opiera się mój styl walki w tej grze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kovacs 367 Napisano 23 Wrzesień 2014 (edytowane) Tarczę są (przynajmniej moby miały), ale na pewno nie będą pełniły takiej funkcji obronnej, jak w dark. O secie Havel'a też możesz raczej zapomnieć :)Atak, atak (unik) atak. Koniec chowania się za tarczą :PJeszcze małe miejsce w sieci dla spragnionych krwi:http://fextralife.com/forums/f60/bloodborne-general-discussion/ Edytowane 23 Wrzesień 2014 przez kovacs Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Numinex 636 Napisano 23 Wrzesień 2014 Czyli nie będzie tarczy? Trochę lipa bo na tym opiera się mój styl walki w tej grze. W tej, tzn w której? ;) Bo na pewno nie w Bloodborne, które jeszcze nie wyszło. Powtórzę swój apel - nie traktujcie na siłę Bloodborne, jako Demon's Souls 2/Dark Souls 3, bo wtedy faktycznie mogą być powody do zawodu. Już po pierwszych gameplayach widać, że styl i tempo walki są zupełnie odmienne od tych z seri Souls, a więc silą rzeczy trzeba się przygotować na naukę wielu rzeczy od nowa. Nie wiem, czy sam chciałbym czwarty raz grać dokładnie w to samo, tyle że w innym settingu (jak w Asasynach) :p. 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kovacs 367 Napisano 24 Wrzesień 2014 (edytowane) Dlaczego nie piszecie, że dupę, a nie link podałem... ......................................................................................... Bloodborne w formie testów alfa podzielone zostało na 3 fazy, każda z nich rozgrywać się będzie w innym terminie, jednak testować zawsze będziemy mogli to samo. Nie nastawiajcie się na długie zapoznanie się z grą, ponieważ sprawdzanie "Bloodborne" ograniczać się będzie do kilku godzin dziennie. 1. faza rozpocznie się 1 października, 2. faza rozpocznie się 3 października, 3. finałowa faza testów rozpocznie się 5 października.Podczas wszystkich testów, które będą trwały 3 godziny dziennie (każda faza rozpocznie się o godz. 13.00 i potrwa do 16.00 czasu polskiego) gracze będą testowali ten sam fragment kodu. Krótka faza alfa ma za zadanie sprawdzić stabilność serwerów i podstawowe funkcje trybu sieciowego gry. Do cieszenia się rozgrywką z "Bloodborne" w wersji alfa wymagane będzie konto z opłaconym abonamentem PlayStation Plus. W Japonii każdy subskrybent otrzyma dostęp do alfy gry, w Europie i Stanach nie zostało to sprecyzowane. Edytowane 24 Wrzesień 2014 przez kovacs Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TRaCeGuitar 1141 Napisano 24 Wrzesień 2014 Czyli nie będzie tarczy? Trochę lipa bo na tym opiera się mój styl walki w tej grze. Z tego co twórcy mówili tarcz może nie być w ogóle albo ich użyteczność spadnie do prawie zera. Mając system odnowy życia po ataku, twórcy chcą wymusić na nas hazard. Atakujesz i możesz odzyskać życie albo zostajesz pasywny i tracisz to co możesz odzyskać + jeszcze więcej. Wg. mnie to genialny motyw ponieważ działamy cały czas pod presją. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach