eaglecode 10 Napisano 30 Październik 2016 (edytowane) Witam, miał ktoś taki problem że podczas aktualizacji gry na ps4 zamiast czekać to chciałem sobie pograć na ps3, włączyłem ją i teraz w obu nie ma obrazu i dźwięku. Robiłem tak wcześniej setki razy tylko teraz taki cyrk się wydarzył. Zmieniałem kable HDMI również od dekodera który działa i nic. Ktoś wie co to może być ? P.S. problem rozwiązany, jak wyczytałem na forach trzeba było podłączyc kable HDMI przy wyłączonym tv. Nie wiem czy to prawda bo zawsze jak przełączałem kable to na włączonym tv ale tym razem od razu zaskoczyło. Przy okazji zauważyłem inny problem. Na stronie playstation polska chciałem zgłosić problem swego ps4 i trzeba było wpisać nr seryjny konsoli, tak też zrobiłem i wyskoczyła mi odpowiedź że moja gwarancja już się skończyła. Nie wiem od jakiego momentu oni liczą czas ale uwzględniając datę zakupu został mi miesiąc. Ot taka ciekawostka. Edytowane 30 Październik 2016 przez eaglecode Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Serwis Konsol 318 Napisano 30 Październik 2016 Od momentu pierwszego logowania do netu PS Store lub na podstawie dowodu zakupu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glaca26 14 Napisano 30 Październik 2016 Nie wiem czy nie łamię regulaminu (w sumie chyba nie, bo nie reklamuje usług, tylko oceniam wykonaną :P) .... ale chciałbym napisać, że Serwis Konsol to pełna profeska i ich usługi polecam każdemu. Moja ps4 i pady wróciły naprawione, wszystkie usterki rozpoznane, uczciwie naprawiane. Wszystko sprawnie + rabacik za forumkę - daję okejkę podziękował za uwagę. 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eaglecode 10 Napisano 30 Październik 2016 W dniu 30.10.2016 o 10:39, Serwis Konsol napisał: Od momentu pierwszego logowania do netu PS Store lub na podstawie dowodu zakupu. no to nie wiem jakim cudem wyświetla mi że gwarancja już się zakończyła bo paragon mam z 22 listopada, a konsola nówka ze sklepu pierwszy raz odpalona po zakupie. Tak z ciekawości zadzwonię jutro na infolinie może czegoś się dowiem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cykor 129 Napisano 30 Październik 2016 @eaglecode a w którym roku kupiłeś konsole? Bo sony chyba liczy rok gwarancji drugi rok należy do sklepu... Mi za miesiąc miną 2 lata i strona też twierdzi że nie mam już gwarancji... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eaglecode 10 Napisano 31 Październik 2016 w tamtym roku, jest dopiero 11 miesięcy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko 49 Napisano 18 Listopad 2016 Też macie coś takiego że czasem (raczej dość rzadko) jak gracie to na moment mignie na ekranie taki poziomy pasek . Na Ps4 tego nie miałem na PS pro się pojawia czasem i nie wiem czy to kwestia złego ustawienia obrazu w konsoli lub tv, lub kabla hdmi. Macie coś takiego ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko 49 Napisano 23 Listopad 2016 Sprawa jednaj jest znana Coś takiego między innymi się dzieje na psr pro w ustawieniach 4k hdr dodatkowo czasem jak uruchomię najpierw konsolę a potem tv to jest czarny ekran i nie da się nic zrobić Okazuje się że to jest znany problem i sony i producenci tv umywają ręce http://ithardware.pl/aktualnosci/posiadacze_ps4_pro_maja_problem_z_hdr_i_4k_sony_nie_moze_zdecydowac_sie_jak_im_pomoc-1234.html Dzieje się to tylko na ps pro i na ustawieniach 4k hdr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 23 Listopad 2016 ...a było kupić XBOX'a. Tak na serio to najprawdopodobniej będzie to wina samego HDR'a w konsoli, softu albo kabla? Kot Ci kabla nie podgryzł? Jeżeli z innych źródeł 4K/HDR na tym samym kablu tego nie masz, to wina będzie po stronie konsoli (hardware/software). Takie tam moje przemyślenia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko 49 Napisano 23 Listopad 2016 (edytowane) Ja już znalazłem 2 osoby co mają to samo na tym samym tv co ja ale problem występuje też na innych tv w ustawieniach 4k i hdr Nawet na tv sony Ten filmik nawet nie jest mój tylko jednej z osób co się tak dzieje Sprawa jest ogólnie występująca wyskakują czasem takie artefakty/piksele czasem pasek Wszystko trwa to mili sekundy i dzieje się to nie w czasie czynnej gry ale w czasie animacji czy menu. Występuje rzadko i na różnych tv Dodatkowo dochodzi czarny ekran, ale tylko na ps pro i w ustawieniach 4k i hdr Można poczytać że sprawa jest znana tylko nikt nie chce sie przyznać do błędu http://ithardware.pl/aktualnosci/posiadacze_ps4_pro_maja_problem_z_hdr_i_4k_sony_nie_moze_zdecydowac_sie_jak_im_pomoc-1234.html to kolejna niezła porażka sony po tym jak nie dali HDR w module ps VR Przecież ps pro i ps VR miały premierę w prawie tym samym czasie Co za problem było o to zadbać Edytowane 23 Listopad 2016 przez marko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gutihaz 2 Napisano 14 Grudzień 2016 Nie mogę znaleźć odpowiedzi na to pytanie - jaki jest okres gwarancji na DUALSHOCK 4? W mediaexpert raz twierdzą, że 12 msc, innym razem, że 24 msc. Do serwisu PRAM nie mogę się dodzwonić. W kontrolerze siada lewy analog. Słabo reaguje, raz łapie, innym razem nie do końca. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
haobao_PRO 639 Napisano 15 Grudzień 2016 Masz 12miesięcy na niego jak i na konsolę. Tyle daje producent. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gutihaz 2 Napisano 15 Grudzień 2016 Ok, a co jeśli na stronie sklepu widnieje informacja o 24 miesiącach gwarancji? Jest szansa, że przyjmą kontroler czy odpuścić? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MyriuR 21 Napisano 15 Grudzień 2016 W dniu 15.12.2016 o 11:29, gutihaz napisał: Ok, a co jeśli na stronie sklepu widnieje informacja o 24 miesiącach gwarancji? Jest szansa, że przyjmą kontroler czy odpuścić? Raczej musisz sprawdzić ile gwarancji przysługuje Tobie na produkt który kupiłeś ( jakaś karta gwarancyjna jest ?? ) bo tak jak w Ultima.pl gwarancja na rok Aa rękojmia na 2 lata Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gutihaz 2 Napisano 15 Grudzień 2016 Dodzwoniłem się do serwisu SONY i na infolinię PS - w obu przypadkach odpowiedź brzmiała - gwarancja producenta to 12 miesięcy. W takim razie na czym polega gwarancja 24-miesięczna na stronie sprzedawcy (mediaexpert)? Minie rok gwarancji producenta (SONY), a co wtedy z tym drugim rokiem obowiązywania sklepowej gwarancji? Co sklep robi z uszkodzonym towarem, skoro nie może wysłać do producenta bo jego gwarancja minęła? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 21 Grudzień 2016 To już jest "ich sprawa" ale zazwyczaj mają podpisane umowy z różnymi serwisami. Albo dostaniesz nowy sprzęt labo naprawiony. Z tego co pamiętam to @Serwis Konsol miał umowę z którymś sklepem/ubezpieczycielem i na przykład SPA konsoli PS4 u nich kupionej w wybranych sieciach nie powodowało utraty gwarancji/ubezpieczenia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malyksg86 226 Napisano 24 Grudzień 2016 Panowie mam bardzo dziwny problem i zaczął on się wraz z aktualizacją do ps4 gdzie pojawiła się opcja hdr. A było to tak wszystko działało, po czym przez tydzień nie odpalałem ps4, pojawiła się aktualizacja i przy uruchomieniu nie było obrazu ale był dźwięk. Było to na telewizorze z HD ready. Sprawdziłem na innym tv już full HD i nie było problemu, uznałem to za znak i wymieniłem tv na nowy i wszystko śmiga. Teraz na święta wyjechałem, zabrałem ze sobą konsole, żeby po świętach do sylwka móc pograć i co? Ano telewizor, który mam tu pod ręką też jest HD ready i również nie ma obrazu, tylko dźwięk (lekko przerywany). Oczywiście sprawdzałem na więcej niż jednym kablu, dodam tylko, że dekoder i laptop działają podpięte do tv i to na różnych gniazdach i kablach. Blaszki przy wejściach hdmi w tv i konsoli nie są powyginane. Mam tu jeszcze stary monitor ale to bym potrzebował przejściówki do niego, może dziś jeszcze uda mi się ją zdobyć ale czy będzie działać to nie wiem. Dodam jeszcze ze oglądałem już filmiki na YouTube i odpalałem już na czuja konsole w trybie awaryjnym aby się uruchomiła w 480p ale ciągle brak obrazu. Podejrzewam, że na jakimś telewizorze musiałbym to odpalić i w ustawieniach obrazu samemu zmienić na najniższą rozdziałke no ale nie mam takiej możliwości. Nie mam sparowanego telefonu z konsolą więc poprzez remote play nic nie zdziałam. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Proszę o pomoc. Mam swoją spiskową teorię na ten temat, że aktualizacja o której pisałem wymusza u użytkownika zmianę tv na przynajmniej full HD. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Serwis Konsol 318 Napisano 26 Grudzień 2016 Kolejny klient z problemami po aktualizacji - u niektórych na TV HDready obraz jest pomniejszony, u niektórych tylko dźwięk - to ewidentnie bug któy sony powinno poprawić bo ich konsumenci z USA rozszarpią w pozwach zbiorowych - u nich to na prawdę działa - w prawdzie po latach ale ja dostałem zwrot paru dolarów za to, że usunięto mi możliwość pracy na Linuxie w starej PS3 60GB - wszystko dzięki pozwowi zbiorowemu przeciw Sony w USA 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalbest 4 Napisano 5 Styczeń 2017 W dniu 8.08.2016 o 13:35, kevcio23 napisał: Hej od jakiegoś czasu mam problem z konsolą. Mianowicie po ok. 20 minutach od włączenia wyskakuje komunikat o odłączonym kablu sieciowym, i krótko po tym konsola się wyłącza, często mocno się przycinając, krótko przed "crashem". Włącza się przeważnie z błędem ce-36329-3, przy czym po wyłączeniu się nie da się jej włączyć padem, uruchamia się dopiero po drugim wciśnięciu przycisku na konsoli. Czasami przed wyłączeniem się wyskakuje na krótko napis "uszkodzona baza danych". Próbowałem już zainicjować konsolę z poziomu safe mode, przebudowywać bazę danych i niewiele to dało. Konsola raczej nie przegrzewa się bo po oczyszczeniu jej z kurzu problem nie zniknął. Stawiam na dysk twardy, ale z drugiej strony nie bardzo mam jak sprawdzić czy faktycznie jest uszkodzony a nie chciałbym pakować 250 zł w nowy dysk, który mi się nie przyda. Miał ktoś podobny problem? Konsola kupiona na premierę, więc gwarancji oczywiście nie ma. Edit: Byłem w stanie sprawdzić inny dysk w konsoli i niestety nie on był źródłem problemu.. Napisałem do pomocy technicznej sony, wątpie że powiedzą mi coś konkretnego no ale zobaczymy. mam dokładnie taki sam problem : o Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rgomez 161 Napisano 5 Styczeń 2017 Poczytaj o rękojmi i tylko z niej korzystaj. Nie patrz na gwarancję. Z tytułu rękojmi jest 24 miesiące odpowiedzialności sprzedawcy. Sprzęt kupiłeś/zawarłeś umowę ze sprzedawcą/sklepem a nie z producentem. Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eloszki 184 Napisano 7 Styczeń 2017 Cześć, Możecie polecić jakiś serwis w Warszawie, który jest w stanie naprawić pada do ps4. Pad ma następujące objawy: gałka analogowa prawa cały czas wysyła do konsoli informacje ze jest przesunięta w lewo przez co moja postać non stop się obraca i druga rzecz a mianowicie R2 nie działa poprawnie ( to mi zdecydowanie bardziej przeszkadza),działa tylko lekko wciśnięcie ale jak trzeba na max wcisnąć to nie zawsze łapie taka informacje konsola. Konsola jest już po gwarancji. Dzięki Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Serwis Konsol 318 Napisano 10 Styczeń 2017 W warszawie nie pomogę - u nas robimy tego na kilogramy na oryginalnych częściach - w razie jak przesyłka za parę złotych nie straszna to zapraszam na PW, terminy realizacji 1-2 dni Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kormoran 0 Napisano 11 Styczeń 2017 (edytowane) Witam wszystkich, to mój pierwszy post na tym forum ;-) Przeglądnąłem cały ten wątek, chciałem się Was zapytać jak długo teraz wygląda oczekiwanie na serwis. Dostałem konsolę, która jest na gwarancji i od początku z nią jest problem z przegrzewaniem - po 3 minutach od włączenia zimnej pojawia się komunikat o przegrzewaniu, konsola się wyłącza i świeci na czerwono. I żeby było ciekawiej tak jest od nowości - konsola włączona może 3-4 razy i cały czas jest ten objaw. Nie bawiłem się w rozkręcanie, bo skoro jest gwarancja producenta szkoda ją niszczyć. Ewidentnie jest coś z chłodzeniem bo wentylator w ogóle nie startuje. Konsola zabrana przez kuriera w tamtym tygodniu. Jak myślicie - jest szansa że w przyszłym tygodniu wróci? ------------ Aktualizacja 17.01.2016 Konsola wróciła dokładnie po 2 tygodniach od zabrania. Nie wymienili nic, w ogóle nie widać rozkręcania. Ciekawy jestem co zrobili że wszystko zaczęło działać bo wentylator startuje od razu po włączeniu konsoli. Może rzucanie jej podczas transportu naprawiło konsolę ;-) Na kartce jest napisane że nic nie zostało wymienione. Nic, zostaje katować konsolę bo gwarancja jeszcze do października. PS Konsola zapakowana bardzo dobrze że nic nie miało prawa uszkodzić jej podczas transportu. Pozdrawiam Edytowane 17 Styczeń 2017 przez kormoran Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snoopdogg 24 Napisano 7 Kwiecień 2017 Oddawał ktoś z was samego pada na gwarancję? Ile trzeba na niego czekać? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wroblos 42 Napisano 7 Kwiecień 2017 W dniu 7.04.2017 o 15:51, snoopdogg napisał: Oddawał ktoś z was samego pada na gwarancję? Ile trzeba na niego czekać? Zazwyczaj tyle, że w międzyczasie kupisz nowego i będziesz mieć dwa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach