Skocz do zawartości
cwir

Serwis/Gwarancja PS4

Rekomendowane odpowiedzi

Okej, paczka dotarła w poniedziałek.

Stan: PAczka malutka, ale dobrze zapakowana - dużo wypychacza. W srodku karteczka, że wymienili jakieś podzespoły (jakie?)

Czas: niecałe dwa tygodnie, zero informacji przez email, że dotarła/wraca.

Naprawa: Zgloszone przegrzewanie, czasami konsola się wyłączała, wiatraki działały na max obrotach.

Co naprawili? Poki co żadnego czerwonego paska, wiatraki chodzą równie głosno nawet przy platformowkach, a dodatkowo - coś buczy w konsoli.

 

Poczekam do ostatnich dni gwarancji i znowu odeśle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Chciałbym się zapytać:
1-konsola kupiona w dniu premiery w saturnie i czy oddać do nich do reklamacji/naprawy czy samemu wysłać do serwisu?
2-jaki serwis wybrać np: http://www.serwis.kielce.pl/czy http://pram.com.pl/ czy jakiś inny?

 

Polecam Kielce, Miałem u nich PS3. Jak ps4 będzie wymagało naprawy a nie będzie gwarancji to też wysyłam do Kielc.

 

Ale najpierw jak radza inni. Oddaj do sklepu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam Kielce, Miałem u nich PS3. Jak ps4 będzie wymagało naprawy a nie będzie gwarancji to też wysyłam do Kielc.

 

Ale najpierw jak radza inni. Oddaj do sklepu.

Dziś oddałem konsolę do saturna (niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową).Zobaczymy co napiszą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okej, paczka dotarła w poniedziałek.

Stan: PAczka malutka, ale dobrze zapakowana - dużo wypychacza. W srodku karteczka, że wymienili jakieś podzespoły (jakie?)

Czas: niecałe dwa tygodnie, zero informacji przez email, że dotarła/wraca.

Naprawa: Zgloszone przegrzewanie, czasami konsola się wyłączała, wiatraki działały na max obrotach.

Co naprawili? Poki co żadnego czerwonego paska, wiatraki chodzą równie głosno nawet przy platformowkach, a dodatkowo - coś buczy w konsoli.

 

Poczekam do ostatnich dni gwarancji i znowu odeśle.

Tak jak pisze Haobao, odsyłaj od razu, nagadaj że taka kultura pracy jest dla ciebie nie do przyjęcia i żądasz porządnej naprawy lub wymiany na nową sztukę. Naściemniaj że żona nie może spać w nocy albo że dzieciaki ci się budzą i że przy zakupie nigdzie nie byłeś poinformowany że konsola może pracować tak głośno. W razie co możesz nawet ich postraszyć UOKIK że odesłali ci wadliwą konsolę i powołać się na to że na rynku są sztuki co chodzą cichutko i zdarzają się odkurzacze (twoja), taka rozbieżność w działaniu świadczy o nieudolności na produkcji. Powojuj trochę, a na pewno coś wywalczysz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem. Prawda w tym, że po akcji serwisowej jest 3 miesiace gwarancji. Pożaliłem się troche, gość oczywiście dyplomatycznie na wszystko odpowiadał. Ten tydzień jeszcze ją pokatuje, ale w przyszłym znów wyśle. 

Prawda jest jednak taka, że ten telefonista za bardzo nie wpłynie na serwis we francji, pewnie ma jakiś szablon do wypełnienia i tyle. Te żabojady zawalają sprawe. 

Czuje, że w moim wypadku zamiast wymienić paste czy cuś to dali inną płyte głowną z rownie słabym wykonaniem. 

Żal, smutek. Liczyłem, że będe miał spokój.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o glosnosc konsoli to jesli jest po gwarancji to dzialac na wlasne reke. Nie wiem jakim cudem jest jakas czesc cichych starych konsol... nagle Chinczycy przestaliby pluc na procka :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest zdecydowanie roznica! Sasiad na tym samym tytule ma spokoj w domu, a mnie dziewczyna pyta dlaczego odkurzacz jest ciagle wlaczony :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj oddaje swoje PS4 do naprawy gwarancyjnej.

Polecacie wyczyścić konsole? Tzn usunąć profil czy jednak nie mam się czego obawiać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wole wysłać jak stoi. Zaryzykuję i zostawię profile.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wole wysłać jak stoi. Zaryzykuję i zostawię profile.

Usuń profil i zdezaktywuj konsolę. Jak wysyłasz na naprawę gwarancyjną, to nie wiadomo czy dostaniesz ten sam (swój) egzemplarz, czy jakiś odnawiany...
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Usuń profil i zdezaktywuj konsolę. Jak wysyłasz na naprawę gwarancyjną, to nie wiadomo czy dostaniesz ten sam (swój) egzemplarz, czy jakiś odnawiany...

Dziękuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak nie damy zezaktywacji i przyjdzie odnowiony inny model? Pytam, bo sam wysłałem na gwarancję i tylko przywrocilem do ustawień fabrycznych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak nie damy zezaktywacji i przyjdzie odnowiony inny model? Pytam, bo sam wysłałem na gwarancję i tylko przywrocilem do ustawień fabrycznych.

Możesz to zrobić przez www, ale o ile pamiętam, to był limit tych dezaktywacji przez stronę. Temu lepiej zrobić to przez konsolę...
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okej, dziś poszlo kolejne zgłoszenie. Tak jak wielu radziło - troche się pożaliłem, że po tygodniu znów musze odsyłać itd. Babka powiedziała, że naprawią albo dostane zregenerowany egzemplarz. Zanim jednak dostałem potwierdzenie zgłoszenia, musiałem poczekać trzy godzinki, bo kobietka stwierdziła, że musi najpierw zapytać menagera czy mogą mi dać zregenerowaną konsole zamiast naprawiać. Całkiem to podejrzane, ale okej. 

 

No i problemem okazał się mój biały egzemplarz, który podobno dłużej jest naprawiany i może być problem z wymianą na nowy - powiedzialem jej, że może wrócic nawet czarny, bo biały juz się znudził :P

 

...dopiero w domu przypomniało mi się, że zostane z białym padem.

 

Najgorsze, że MGS będzie 2 tyg lezał na półce :(

Dam znać jak wróci. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogą tak zrobić?

Kupujesz białą lub jakąś limitowaną edycją a oddają Ci standard w kolorze czarnym?

Jestem bardzo ciekawy czy tak mogę zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam byłem zaskoczony, ale to tylko słowa kobiety z którą rozmawiałem. KOBIETY, więc róznie może być - no i poleciała do menadżera. Nie wiem jak przebiegła rozmowa dalej, może do nich zadzownie pod koniec tygodnia. Szczerze mówiąc to i tak nie wiem jak się skonczy to wszystko. Pewnie dostane różową.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam byłem zaskoczony, ale to tylko słowa kobiety z którą rozmawiałem. KOBIETY, więc róznie może być - no i poleciała do menadżera. Nie wiem jak przebiegła rozmowa dalej, może do nich zadzownie pod koniec tygodnia. Szczerze mówiąc to i tak nie wiem jak się skonczy to wszystko. Pewnie dostane różową.

 

Trzymam kciuki byś dostał różową lub wersję szarą  :) i na allegro :) 

Wiem, że M$ wiele lat temu jak była fala uszkodzonych konsol to wymieniali na nową wersję. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MEDIA MARKT, Zlecenie:xxxxx

Szanowny Kliencie/Szanowna Klientko, z przykroscia informujemy, ze realizacja Pana/Pani zlecenia zostanie opozniona z przyczyn od nas niezaleznych.

Oo to na ps4 z serwisu będę z miesiąc czekać :-D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie to samo miałem tylko nie było burzy po prostu zdechła. 

Piknięcie niebieskie światełko na 1 sek i taki jakieś klik czy coś.

Nie jestem specem ale pewnie problem z zasilaczem jak by jakiś bezpiecznik się włączał żeby się konsola nie spaliła.

 

Oddałem na gwarancje w piątek za ok 3 tygodnie powinienem dostać jakieś info będę pisał.

Dziś odebrałem ps4 śmiga jak dawniej.

Opis naprawy:

"naprawa centralna modułu zasilacza, koszt naprawy 349zł"     :shok:

 

Matko boska całe szczęście że miałem gwarancję  :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś oddałem konsolę do saturna (niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową).Zobaczymy co napiszą

Właśnie odebrałem nowy model CUH-1216.Po 14 dniach żadnej odpowiedzi listownej,mailowej.Dziewczyna sprawdziła coś w systemie i się uśmiechnęła ,,nowa konsola".Jak ktos się zastanawia czy reklamacja czy niezgodność to radzę niezgodność bo 14 dni i koniec.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem ciekaw dlaczego tak dlugo paczka idzie do FR, w zeszły wtorek była już w kątach, a do dziś nie ruszyła dalej. 

Mamy możliwość trackingu tej firmy Yusen?

Edytowane przez Almarcino

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×