piotras3 224 Napisano 27 Maj 2016 To dlatego, że nie sądzisz piszesz o dropach? Sporo można powiedzieć złego o pcars, ale jeśli chodzi o AV techniczne sprawy to się przyłożyli. Ja na to natrafiłem w wątku na głównym forum pcars jak szukałem różnych info po premierze. Sztywny framrate po którymś tam paczu był poparty analizami a nie bo tak ktoś uważa. Z tego co pamiętam wklejałem filmik już dawno w wątku pcars. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pan J 134 Napisano 27 Maj 2016 (edytowane) 12 godzin temu, MagEllan napisał: Nie chce mi sie wierzyc zeby w PD wszystko robili od zera, bo to absolutnie nie jest efektywny sposob prowadzenia projektow. A jestem jak najbardziej w stanie w to uwierzyć. Popatrz na samochody. Wszystkie premiumy z GT5/6 miały być tak cudownie zrobione, że nawet nie trzeba by było ich poprawiać, tylko prosto na PS4. I co? W GTS tylko 137 samochodów, w tym jakaś połowa aut nieprawdziwych, wymyślonych przez PD. A LaFerrari, P1 i 918 jak nie było tak nie ma... Edytowane 27 Maj 2016 przez Pan J 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 27 Maj 2016 (edytowane) 15 godzin temu, piotras3 napisał: Z tego co pamiętam wklejałem filmik już dawno w wątku pcars. To sie z nim zapoznam, pytales na czym sie opieram to odpowiedzialem. podciagniecie 17fps w ciezkich warunkach to nie lada wyzwanie, przeczesze odpowedni watek obejrze analize. Edit: Objrzalem analize ktore wkleiles co ciekawe to ten sam patch ktory testowalo DF i teraz tak masz 2 rozne testy 2 rozne metodologie, ba porownywane byly tez rozne widoki wiec ja prywanie nie podwazajac zadnego z tych testow stwierdzam ze w warunkach testowanych przez gamersyde gra faktycznie ma 60fps podczas gdy w zmiana widoku kamery i byc moze zmiana ustawien wplywa jednak na frame rate co pokazuje film od DF. Edytowane 28 Maj 2016 przez MagEllan Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 10 Czerwiec 2016 Najnowszy trailer: 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 11 Czerwiec 2016 Jestem ciekaw jak Safety Car będzie działać w trybie online Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dr-yogi-reborn 1094 Napisano 11 Czerwiec 2016 Mesjasz nadchodzi;) Tak wiem , jestem betonowym fun boyem GT , hahaha. Jak dla mnie super sprawa ze wreszcie bedzie większa możliwość modyfikacji wyglądu aut Sam samochód bezpieczeństwa nie bardzo mnie kręci, choć oczywiscie fajnie ze dodali ta opcje . Z tego co ważne , przynajmniej dla mnie , to liczba graczy online. Przy opisie gry widnieje liczba graczy 1-24 . Jeśli faktycznie bedzie mozna w tylu jechac to dla mnie mega petarda . 24 osoby na torze w evencie ligowym gdzie każdy jedzie odmiennym , odpicowanym przez siebie autem ! Na to czekam i juz mam ciarki na plecach . Na grafice i dźwiękach sie nie skupiam , ocenie jak zobaczę na własnym TV i usłyszę na swoich słuchawkach Co do komentatora to nie wiem czy bedzie w grze czy tylko na mistrzostwach organizowanych przez GT i FIA . Brzmi i nakręca swietnie i mam nadzieje ze bedzie to opcja online . Co do trybu foto to ....fajny dodatek którym czasami bawiłem sie w każdym GT . Przy GTS tez bedzie tak samo:) 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 11 Czerwiec 2016 Komentator będzie pewnie tylko na eventach, ale i tak dużo mu brakuje do tego. Nasi górą Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frost Prime 537 Napisano 11 Czerwiec 2016 Bieda bije z ekranu. Nie chce nikogo zniechęcać ani gry hejtować tylko kurde...to ma być to na co czekają gracze od kilku lat? Turn 10 ze swoją Forzą zostawili daleko w tyle GT. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grandy111 92 Napisano 11 Czerwiec 2016 Wersja z eventu w Londynie vs z nowego trailera. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frost Prime 537 Napisano 11 Czerwiec 2016 Zaczyna się. Wychodzi jak biedna będzie to gra. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sir Siekier 861 Napisano 12 Czerwiec 2016 Pewnie!! 24 auta. Walka boczek w boczek. Emocje!! Ja nawet kartonami moglbym sie scigac! Sent from my MI 5 using Tapatalk 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 12 Czerwiec 2016 Zapowiada się fajna zabawa 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
medmaxx 70 Napisano 13 Czerwiec 2016 Skąd info o 24 autach online? Gdzieś tylko znalazłem o tym, że główne wyścigi (te pod szyldem FIA) mają być na lepszych serwerach i mają zapewnić start w więcej osób jednocześnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 13 Czerwiec 2016 Yogi potwierdził, czyli tak będzie Będzie pewnie max 20. 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dr-yogi-reborn 1094 Napisano 13 Czerwiec 2016 Jak składałem preordera na PSNie to w opisie widniało : liczba graczy :1-24 dla tego zastanawiałem się czy faktycznie tak będzie No ale nie ma co gdybać , dzwonię do PD ....memory...find 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 15 Czerwiec 2016 Max 20 graczy w zawodach oficjalnych, natomiast w normalnym multi mniej. https://www.gtplanet.net/gt-sport-to-feature-dedicated-servers-for-sport-mode/ 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 15 Czerwiec 2016 Direct-feedy z buildu E3 do zassania: http://www.gran-turismo.com/us/news/00_4882315.html No TO wyglada (i brzmi) nieporownywalnie lepiej od tego co nam do tej pory pokazywano, az chcialoby sie poleciec do LA zeby samemu posmigac. Naprawde nie wiem co mialo na celu wczesniejsze zwolanie specjalnego eventu i pokaznie temtego czegos w wersjii pre-alpha... 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dr-yogi-reborn 1094 Napisano 16 Czerwiec 2016 (edytowane) Hehe i poraz kolejny ciareczki na plecach Grafika jak dla mnie żyleta Powtórka z wyścigu LMP1 na Bigg Willow była realna jak transmisja TV :)! Samochody wyglądają pięknie i są nowe fajne modele . Dzisiaj zaskoczył mnie Ford Mustang GT3 , zajefajnie wyglada A jest ich dużo więcej . Ostrze ząbki na Vette i Ferrari których nie było w GT6. Co do jazdy i odczuć auta to jestem spokojny że bedzie Super! Tak samo jak przy przejściu z GT5 na GT6 . Niektórzy odczuwają to przejście jako delikatną, być może niezauważalna zmianę tylko i wyłącznie w grafice ... W tym aspekcie zmiana faktycznie była kosmetyczna ale model jazdy Wyraźnie ewaluował . Pamietam jak po przejściu na GT 6 zachwycaliśmy sie ze dodali/ulepszyli prace nadwozia , kontry w przypadku utraty przyczepności , czy czucie wyboi na drodze i ogólne czucie FF. I bez skromności powiem że jest to wiedza ekspercka bo w GT5 i GT6 zrobiłem setki tysięcy kilometrów na samych wyścigach on-line , 2 razy w tygodniu , wyscig 1h przez wiele lat Nie licząc treningów , tuningow i godzin spędzonych na analizie wszystkiego by nie dać sie zdublować przez Jaskiego ( bez sukcesów;) Dla przykładu : La,Sarthe w GT5 autem LMP1 jechałem na ustawieniach siły FF=10 , max w T500 . Czucie było idealne choć znam takich co uważali ze FF mógłby być jeszcze mocniejszy Po przejściu na GT6 okazało się ze autem LMP1 nie da sie jechac na tym torze z FF na max . Rączej da sie ale ....przy prędkości ponad 300km/h na tych długich prostych tak było czuć podwozie i każda nierówność że musiałem ściskać kiere z całych sił i było cieżko utrzymać precyzję przez 1h lub dłużej .To była naprawdę masakrycznie dobra zmiana i mega odczuwalna Musiałem zejść z siła FF do 6-7 . Także w tej kwesti myśle ze GTS bedzie Miód Malyna:) Co do dźwięku to jest trochę lepiej ale....Tu zdziwko Matta nie jestem zachwycony Ocena dźwięku z filmiku byłaby niesprawiedliwa bo cześć zeczy słychać dopiero na słuchawkach ale oczekuje więcej ozdobników i głębszego dźwięku Oraz bardziej zróżnicowanego w przypadku każdego auta. Jestem pewny że właśnie taki dźwięk i efekty usłyszę w wersji finalnej i na sluchaweczkach Kończąc dodam że już nie mogę się doczekać i coś tak czuję że na Startowym Gridzie będzie Tłok :)) Edytowane 16 Czerwiec 2016 przez dr-yogi-reborn 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 16 Czerwiec 2016 Spoko Yogi Ja musze powiedzieć że grafa znacznie się poprawiła, ale nad dźwiękiem muszą jeszcze sporo popracować. Coś może jednak będzie z tej gry Pytanie nasuwa się jedno, jak zauważył Żywy, po co był ten event? Skoro tam wszystko wyglądało i brzmiało jak GT6. 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
medmaxx 70 Napisano 16 Czerwiec 2016 Ja jestem ciekaw jak gra będzie się sprawowała jako sędzia - czy kary będą rozdawane rozsądnie? Fajnie jest też to, że nie trzeba będzie już organizować nic samemu, bo to gra zrobi za nas wszystko My tylko będziemy trenować a następnie stawiać się o wyznaczonej przez PD godzinie i jechać 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dr-yogi-reborn 1094 Napisano 16 Czerwiec 2016 (edytowane) No właśnie z tym sędziowaniem i organizowaniem to nie wiem czy to sie sprawdzi?; Do tej pory system karał niezbyt rygorystycznie ..powiedzmy . To co w GTbN było ordynarnym cięciem zakrętów według kar systemowych było ok. Także nie wiem czy na tą formę można liczyć. Co do organizacji eventow to rownież fajnie mieć wpływ na ich wygląd . Decydować o autach , torach , formie ścigania a przede wszystkim o terminie wyścigu Jedni lubią jeździć gdy na dworze juz ciemno a inni wczesniej;) Nie wiem jak bedą wyglądały te eventy PD wiec narazie zakładam aktywność w starym stylu , tu na forum A i jeszcze jedno A propo pierwszego zwiastuna . Fakt był gorszy jakościowo ale trzymał klimat GT . Od razu miałem ciarki na plecach i wiedziałem ze zbliża sie "święto motoryzacji " Tak myśle o GT To nie super , hiper , skomplikowana i do bólu realna symulacja wyścigów ale idealna kompilacja Miodu , Symulacji i Pasji do motoryzacji . Znam gości którzy śmigali po Nurbie wszystkimi odmianami Hondy Civic i czerpali z tego fun , właśnie dla tego ze to Nurb i ta Honda naprzyklad To zawsze była moc GT i po pierwszym zwiastunie byłem pewny ze tak pozostanie . Cieszylem się że w końcu sie pojawił i nie przejmowałem niedoskonałościami wersji pre hiper alpha beta;) To czego rownież mozna się spodziewać to mniejszych ...mam nadzieje buggow na początku Najbardziej ciekawi mnie stabilność pokojów ale myśle ze to poprawi sie na systemie ps4 I Edytowane 16 Czerwiec 2016 przez dr-yogi-reborn 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 16 Czerwiec 2016 Mnie w tym klipie zaczarował z kolei Brands Hatch. Zachciało mi się pojechać z miejsca Co do "czujnika" naruszeń regulaminu to ja akurat uważam, że przy dużej frekwencji to społeczność reguluje uczciwość w świetnym stopniu - jeśli ktoś walczy nieuczciwie - od razu to wychodzi a i jest pretekst do rozmów, analiz, wklejania filmików - generalnie jest bardziej społecznie. Nie chciałbym by nas wcisnęli w zorganizowaną do perfekcji hermetyczną maszynkę gdzie wszystko jest o określonej godzinie i tak jak sobie PD życzy. Pewne kwestie wiemy lepiej Co do dźwięku to dość oczywiste jest to, że więcej do głowy trafia ze słuchawek. Porównujmy gry a nie źródła dźwięku. Jeśli dźwięk będzie w GTS zbliżony do tego co mamy w PCars - będzie znakomicie bo już na tym etapie widzę zalążki podjarki na bazie tego co widzieliśmy. Koniec końców, nie chce mi się wierzyć, że po podkupieniu konkurencji speca od dźwięku, PD wyprodukuje znowu coś co brzmi jak odkurzacz. Nie ma opcji, wiadomo zresztą czego oczekuje rynek. Jednocześnie wpadła mi do łba refleksja, że co jak co ale marka w tej branży znaczy wiele i ludzie wiele są w stanie legendzie wybaczyć. Moim zdaniem PCars jest rewelacyjne ale słaby start i niedopracowanie produktu było strzałem w kolano. Nowicjuszowi nikt kredytu zaufania nie powierzył mimo, że daje klimat z innej bajki niż GT. Z kolei - jak było widać przy GT6 - rzesze ludzi są skłonne czekać na kolejne patche w nadziei na poprawę niektórych elementów a w pokojach online są niezmiennie komplety i nikt się nie obraża 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 18 Czerwiec 2016 Nowy filmik od VVV, ale auta nadal jak pudełka się odbijają :/ 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 20 Czerwiec 2016 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dr-yogi-reborn 1094 Napisano 21 Czerwiec 2016 O 18 czerwca 2016 o 11:10, Patricko napisał: Nowy filmik od VVV, ale auta nadal jak pudełka się odbijają :/ Koleś jedzie z wyłączonymi uszkodzeniami , dlatego autka odbijają sie od siebie jak kartony;) Przy włączonych uszkodzeniach wyglądałoby to inaczej. Jeśli chodzi o grafikę otoczenia to nie zwala z nóg ale dźwięk jest wyraźnie lepszy ...nawet bez słuchawek . Grafika pewnie się jeszcze poprawi a co do uszkodzeń to w GT 6 jeździmy z włączonymi uszkodzeniami ale nie widocznymi. Jest opcja by zostawić uszkodzenia ale wyłączyć ich widoczność . Dzięki temu polepsza sie stabilność pokoju , taka nasza teoria Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach