Astro222 14 Napisano 31 Sierpień 2016 (edytowane) 11 minut temu, cykor napisał: Europa zaraz stopniowo odciąży serwery, ale hamerykańce dopiero zasiedli u nich dopiero 17 ;/ Chodzą słuchy, że to DDoS, więc dzisiaj chyba nie pogramy. Confirmed: Na stos z nimi Edytowane 31 Sierpień 2016 przez Astro222 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cykor 129 Napisano 31 Sierpień 2016 czekam jeszcze 15 minut a potem to pieprze, ide spać. pogram rano. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KaKtuSSoS 6 Napisano 31 Sierpień 2016 Kolejny raz Dice pokazuje gdzie nalezy miec produkcje od nich, na premiere nie ma co brac poczekac z miesiac jak spadnie cena. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariusz1501 84 Napisano 31 Sierpień 2016 Pograłem kilka godzin, ostatni raz koło 21- też po jakimś kwadransie prób. Na wstępie tylko powiem że jestem kompletnym laikiem i to mój pierwszy battlefield. Ogralem jedynie Battlefronta, dlatego przez to że gry są podobne to B1 mi się póki co podoba (bo właśnie jest trochę dla takich niedzielnych graczy jak ja, jednocześnie rozumiem rozgoryczenie 'wyjadaczy' tej serii). To co mnie najbardziej zdziwiło to OP koni Przy normalnym strzelaniu balansuję na granicy 1 k/d, częściej lamie niż odwale jakąś fajną akcje. Natomiast po dorwaniu się do konia- miazga. Nie przesadze, ze przy którymś podejściu zadzgalem kilkunastu pod rząd. Po prostu jadę sobie, macham szabelką na lewo i prawo (wróć, prawo i prawo ) i wszystko wchodzi, nawet kiedy nie musne przeciwnika. Trochę to dziwne, na co komu czołg, samolot czy pociąg, wystarczy poczciwy kucyk ;d Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cykor 129 Napisano 31 Sierpień 2016 ponad 1,5h czekania. Dziękuję EA, dobranoc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scooby-Doo 138 Napisano 31 Sierpień 2016 (edytowane) Jak chcecie przetestować jak najwięcej broni to jest pewien bug, żeby odblokować wszystko nie mając odpowiedniej rangi dla klasy. Wchodzi się na www.battlefield.com, logujecie się na swoje konto, wybieracie zakładkę kariera a następnie loadout. Mając wystarczająco "gotówki" której używa się w grze będzie was stać żeby wykupić wszystko co jest do kupienia, czyli różne rodzaje broni głównej dla każdej z klas, gadżety, i te kilka różnych rodzajów broni białej. Ja mając 27 lvl kupiłem właśnie wszystko, aczkolwiek chyba to nie jest do końca zależne od lvl ile ma się tej gotówki w grze, jutro sprawdzę czy będzie widoczne w grze ale z tego co gdzieś wyczytałem na twitterze to powinno. Generalnie ta cała "kariera" to jakaś nowo testowana odmiana battleloga chyba, testują ją na czas bety i jest też trochę pobugowana, czasami nie wczytuje się nasze konto z PS4 albo kupując w loadoutcie kolejne elementy ekwipunku nagle wyświetla nam tak jakbyśmy nic nie kupili a przepada ta kasa ale wtedy wystarczy chyba odświeżyć stronę i pomaga. Edytowane 31 Sierpień 2016 przez Scooby-Doo 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eX4cT_PL 26 Napisano 31 Sierpień 2016 Świetny ten nowy BF1 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kisiel-PL 492 Napisano 31 Sierpień 2016 Mi na PC w końcu udało się złapać połączenie, ale kolejki na serwer jak po karpia w Lidlu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek_Red 667 Napisano 31 Sierpień 2016 Super beta, potestowałem menu. Czas anulować preorder i pomyśleć może o jakiejś innej grze, bo nawet nie ma jak wypróbować tego tytułu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Malakay 303 Napisano 31 Sierpień 2016 a ja klepałem w kwadrat i wbiłem na 3 godziny dopiero niecałą godzinę temu zdechło na amen ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lucass 18 Napisano 1 Wrzesień 2016 W ogóle to ta beta chyba chodzi w 30fps? Bo jak oglądałem filmiki z alphy to na ps4 było 60fps. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bany® 907 Napisano 1 Wrzesień 2016 czemu na pc sa servery 60HZ a na ps4 30HZ. W czym tkwi roznica iajk to sie przeklada na rozgrywke? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kill 10044 Napisano 1 Wrzesień 2016 Mówiłem, że gra chodzi w 30 klatkach na konsolach... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bany® 907 Napisano 1 Wrzesień 2016 (edytowane) a ty masz taka droga karte graficzna i tylko 60 klatek a tak na serio to cos czytalem ze hitmarki przy 60hz sa 2x precyzyjniejszy w sensie roznica miedzy tym gdzie dostaniemy kulke a gdzie sie znajdujemy. Edytowane 1 Wrzesień 2016 przez bany1987 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kill 10044 Napisano 1 Wrzesień 2016 No jeśli serwer odświeża dane 2 x szybciej to można tak sądzić. Wyobraź sobie, że zamiast tego tekstu leci wystrzelona kula http://www.testufo.com/#test=framerates-marquee&count=5&pps=960 A tak serio to nie wiem jak ma się czas odświeżania serwerów do tego w jakiej ilości klatek wyświetlana jest grafika. Myślę, że słynne dostawanie przez ścianę, albo mamo ja już byłem za rogiem, spowodowane jest właśnie opóźnieniem między tym co widzimy na ekranie a tym co faktycznie zarejestrował serwer gry. Jedno jest pewne, im większa częstotliwość odświeżania tym lepiej. A gra może chodzi w tych 60 klatkach, tylko co z tego... Ja widziałem wczoraj u siebie 200, a i tak często nie zaliczało hit marków. Lag, zmora każdej gry sieciowej. No ale te 30hz to faktycznie trochę mało. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
princ18 175 Napisano 1 Wrzesień 2016 Żadne 30 fps, poprostu na cq framater nie jest stabilny. Co najczęściej widać między punkty C i D, jak. by byla blokada na 30 fps to czuli byśmy, że gra jest plyniejsza niż teraz przez te dropy. Mam nadzieję, ze w pełnej wersji to dopracuja jak dla mnie to nawet mogą, poświęcić cos z grafy dla tych 60 fps. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bany® 907 Napisano 1 Wrzesień 2016 odswiezanie tez pewnie moze byc dobre np 60hz ale jak server jest niestabilny to tez beda lagi imo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
januszp85 159 Napisano 1 Wrzesień 2016 Siema. Działają serwery?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gucio79 157 Napisano 1 Wrzesień 2016 Powiem szczerze że wczoraj grałem kilka godzin i problemy z połączeniem mnie omijały. Generalnie gra fajnie się zapowiada aczkolwiek w obydwu poprzednich częściach (mam na myśli BF3 i BF4) najbardziej rajcowały mnie potyczki plutonów (klanów), tutaj na razie nie widzę przyszłości w tym kierunku. Dużo aspektów jest źle zbalansowanych, do tego gigantyczny autoaim. W grę na pewno będę grał ale pewnie nie tak hardcorowo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
princ18 175 Napisano 1 Wrzesień 2016 W 4 auto aim jest taki sam o ile nie większy. Zapewne na klanowkach w ustawieniach serwera będzie wylanczany jak w bf4. Więc nie widzę w czym problem? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_Matheo_ 666 Napisano 1 Wrzesień 2016 Zagrałem wczoraj po razie w trybach szturmu i podboju, no i nie powiem, jestem miło zaskoczony. Co prawda trochę za krótko to wszystko trwało, żeby trafnie ocenić tę bętę, niemniej podoba mi się ona dużo bardziej niż oczekiwałem. Dziwna sprawa jest tylko z używaniem snajperki. Otóż po strzale na dużą odległość widzę, że tor lotu pocisku lekko opada, więc postrzelałem celując trochę wyżej - bez efektu. Za to gdy przycelowałem do typka na drugim końcu mapy idealnie celownikiem - boom, headshot. Czyżby auto-aim? Pogram dziś dłużej, to ocenię więcej aspektów. Ale... Na szczególne uznanie zasługuje udźwiękowienie. Gdy w pewnym momencie skitrałem się w budynku i przyczaiłem w oknie, w pewnym momencie wyraźnie usłyszałem, jak przeciwnik wbiega do budynku po schodach. Szybka reakcja i miałem go na bagnecie. Dawno nie słyszałem takiej szczegółowości w grze na PS4. Dla posiadaczy Pulsów/Goldów polecam grać na profilu The Order 1886 - sprawdza się wyśmienicie. A, i jeszcze jedno pytanko... Dlaczego na końcowym skorbordzie zamiast mojego nicku wyświetlany jest jakiś ciąg liczb? Innych graczy pokazuje normalnie... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bany® 907 Napisano 1 Wrzesień 2016 (edytowane) no ja tez wczoraj pogralem, ogolnie jak sie raz uda zalogowac to potem smiga non stop na ps4 mimo ze inni nie moga sie polaczyc ps. Najwiecej radochy jak sie sciagnie szarzujacego na koniu snajperką Spada a koń biegnie dalej. Aż sie pcha na usta tekst: GDZIE LECISZ ŁABĘDZIU... Edytowane 1 Wrzesień 2016 przez bany1987 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
princ18 175 Napisano 1 Wrzesień 2016 7 minut temu, _Matheo_ napisał: Ale... Na szczególne uznanie zasługuje udźwiękowienie. Gdy w pewnym momencie skitrałem się w budynku i przyczaiłem w oknie, w pewnym momencie wyraźnie usłyszałem, jak przeciwnik wbiega do budynku po schodach. Szybka reakcja i miałem go na bagnecie. Dawno nie słyszałem takiej szczegółowości w grze na PS4. Dla posiadaczy Pulsów/Goldów polecam grać na profilu The Order 1886 - sprawdza się wyśmienicie. Bf to bf i w każdym udźwiękowienie stoi na wysokim poziomie. Mi sie najbardziej podoba dźwięk jak bombowiec spuszcza na nas bombę, klimat jak z filmu. Gram na turtle beach 500p i czuć różnice w porównaniu to starych słuchawek na kablu kupowanych po taniosci. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gucio79 157 Napisano 1 Wrzesień 2016 20 minut temu, princ18 napisał: W 4 auto aim jest taki sam o ile nie większy. Zapewne na klanowkach w ustawieniach serwera będzie wylanczany jak w bf4. Więc nie widzę w czym problem? W moim odczuciu nie zgodzę się z Tobą. Wczoraj miałem sytuację gdy na wprost przede mną biegł przeciwnik w którego strzelałem a z lewej na prawo przebiegał mi drugi. Oczywiście celownik poleciał za tym w którego nie miałem zamiaru teraz strzelać i to nie było małe przesunięcie. Najbardziej rzuciło mi się w oczy że celownik dalej leciał mimo że sylwetka żołnierza już była za murem. W BF4 też był odczuwalny ale nie aż tak. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okoni 8791 Napisano 1 Wrzesień 2016 (edytowane) Pogralem dziś trochę, lepiej ogarniałem mapę i od razu lepiej się grało. Grę oceniam pozytywnie, może być fajna strzelanka, ale boję się że podzieli los battlefronta, czyli szybko się znudzi. Co do aima nie zauważyłem aby był większy, natomiast widać od razu że broń jest mniej celna, pociski latają obok celu jak pijane Jedynym problemem który mnie denerwował są trzaski w słuchawkach na których gram ( podłączone do pada) , wygląda to jakby przy natłoku źródeł hałasu, całość dźwięku nie wyrabiała. Też tak macie? W innych grach jest normalnie, czyli to nie problem słuchawek. Edytowane 1 Wrzesień 2016 przez okoni Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach