Kolos28 550 Napisano 26 Sierpień 2017 Hmmm, może wymienię po prostu PS4 na Ps4 Pro i poczekam na prawdziwą nową generację.W sumie mam ochotę na zmianę i kusi mnie nowy X ale z drugiej strony zbyt dużą mam bazę gier pod PS4 a jak twierdzicie, że dużej różnicy nie będzie między Pro a nowym Xbox to może warto się wstrzymać z zakupem.Sorrki za offtop. Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gracz_ 23 Napisano 26 Sierpień 2017 1 godzinę temu, Kolos28 napisał: Hmmm, może wymienię po prostu PS4 na Ps4 Pro i poczekam na prawdziwą nową generację. W sumie mam ochotę na zmianę i kusi mnie nowy X ale z drugiej strony zbyt dużą mam bazę gier pod PS4 a jak twierdzicie, że dużej różnicy nie będzie między Pro a nowym Xbox to może warto się wstrzymać z zakupem. Sorrki za offtop. Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka Moim zdaniem jak masz zwykłą ps4, to lepiej dokupić X'a zamiast wymieniać na pro. Jak nie miałeś w tej generacji styczności z zieloną marką jeszcze to warto, można się śmiać, że tylko święta trójca gearsy-halo-forza ale to są 3 naprawdę świetne serie gier, w które warto zagrać. No i wsteczną będziesz mieć, nie wiem jakie masz podejście do powrotu do staroci, ja osobiście uwielbiam gry z 7mej generacji, więc MS sporo zapunktował u mnie tą opcją. Co do różnić w mocy to najlepiej to chyba będzie poczekać na jakieś porównania po premierze konsoli, scorpio vs pro vs golasy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 26 Sierpień 2017 (edytowane) 2 godziny temu, Kolos28 napisał: Hmmm, może wymienię po prostu PS4 na Ps4 Pro i poczekam na prawdziwą nową generację. W sumie mam ochotę na zmianę i kusi mnie nowy X ale z drugiej strony zbyt dużą mam bazę gier pod PS4 a jak twierdzicie, że dużej różnicy nie będzie między Pro a nowym Xbox to może warto się wstrzymać z zakupem. Sorrki za offtop. Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka jesli masz ochote na zmiane to nie kupuj tego samego a cos innego. (jak pisal @gracz_) Innymi slowy poczekaj na recki porownania. Jesli amator Tobie wystarcza (mnie np wystarcza) to moze lepiej poczekac chwile na opinie i kupic X'a mnie tez cieszy wsteczna. Nic wtedy nie bedzie stalo na przeszkodzie zebys multiplaformy ogrywal na X - exy od Sony na ps4 amator i czekal na nowa generacje od Sony, nawet jak ta wyjdzie w 2019 roku spokojnie mysle ze X pociagnie jeszcze tytuly multiplaformowe i bedziesz mogl poczekac przynajmniej rok nie kupujac PS5 na premiere a potem rzucic sie na wszystkie EXy ktore w trakcie tego roku wyszły. Przynajmniej ja rozwazam taki plan (choc aktualnie konsole sie kurza a ja popierniczam na z grami na lapku podpietym do TV). Edytowane 26 Sierpień 2017 przez MagEllan Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 26 Sierpień 2017 Jak by Xbox One chodził jak amator to bym się grubo zastanawiał nad zmianą.Oferta M$ nie jest super zachwycająca.Jednak z Xbox One na X to inna bajka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolos28 550 Napisano 26 Sierpień 2017 No mój amator chodzi zadziwiająco dobrze, nie jest głośny, nie przycina gier ani menu. Ogólnie jestem z niego zadowolony a mam obecnie 27gier na dysku. Wcześniej gdzieś z 10 gier wiecej .Do tego PSN chodzi dobrze, gry po wifi szybko zasysa. Jakieś 50GB w 2-3 godzinki Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 19 Wrzesień 2017 Forza w 4k ograna (biały to jeszcze devkit, a czarna to już finalna wersja konsoli )Ciężki skurczybyk jak cholera Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka 1 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CePeeN 402 Napisano 19 Wrzesień 2017 To twoje zabawki? Skad dorwałes devkita? Jest do niego jakieś SDK dołączone?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 19 Wrzesień 2017 Ten czarny to prototyp widać nawet na tabliczce znamionowej i ciekawostka, jedyny w Polsce!Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CePeeN 402 Napisano 19 Wrzesień 2017 No widzę, bardziej mnie ten biały interesuje. Napisz coś więcej. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 20 Wrzesień 2017 No widzę, bardziej mnie ten biały interesuje. Napisz coś więcej. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Sorry ze nic nie odpisałem, ale padłem na ryj po powrocie, w hooy kilometrów z tej Warszawy...A niestety o białym NIC nie napisze bo M$ miał tam opalona Forze i NIC więcej nie dało się tam zrobić... Natomiast sama konsola (już tam finalna) na 1 rzut oka gabaryty ma jak S-ka, jakość wykonania na plus, ciężka w hooy, wyjścia ma te same czyli odpinac stara dajesz nowa a no i jeżeli będziesz miał starego i nowego XboxOne w tej samej sieci to skopiuje on wszystkie twoje dane ze starej na nową...BTW: ma być od dnia premiery X już inteligent drive ja coś (jest szansa że gry obsługujące X nie będą musiały pobierać setek GB )Minus taki ze dysk będzie zwykły w XboxOne X liczyłem po cichu na hybryde jak w Elite BTW: Forza waży 120GB! Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CePeeN 402 Napisano 20 Wrzesień 2017 Ok dzięki. 120gb masakra jak wyglada kwestia wymiany dysku ? Jak w ps4 czy dalej robią problem?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 20 Wrzesień 2017 Ok dzięki. 120gb masakra jak wyglada kwestia wymiany dysku ? Jak w ps4 czy dalej robią problem?Wysłane z iPhone za pomocą TapatalkDysk zewnętrzny i wtedy problemów nie ma A fakt przy takiej wadze gier, będzie masakra z dyskiem 1TB Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablos_83 4001 Napisano 20 Wrzesień 2017 https://www.microsoft.com/pl-pl/store/d/konsola-xbox-one-x-1-tb/8nq33jvv1s9v Pojawił się preorder na zwykłe XOX i 100 drożej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 20 Wrzesień 2017 1 godzinę temu, pablos_PRO napisał: https://www.microsoft.com/pl-pl/store/d/konsola-xbox-one-x-1-tb/8nq33jvv1s9v Pojawił się preorder na zwykłe XOX i 100 drożej Wersji project Scorpio niby po tym 1 rzucie już nie będzie więcej... Więc pewnie Yanusze Byznesu na alledrogo będą wołać z 2600 za tą pierwszą wersję Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TeraJacek 2089 Napisano 20 Wrzesień 2017 Przed chwilą, DigitalMan_PL napisał: Wersji project Scorpio niby po tym 1 rzucie już nie będzie więcej... Więc pewnie Yanusze Byznesu na alledrogo będą wołać z 2600 za tą pierwszą wersję No i bardzo dobrze, mi ta wersja się w ogóle nie podoba, czekam na normalną. A Janusze niech się zabijają potem o konsole z dodatkowym napisem z kilku literek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregor_TSK 226 Napisano 21 Wrzesień 2017 Quantum brake w 1440p/30fps na Xbox one x. Ehhh gdzie to True 4k. Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 21 Wrzesień 2017 (edytowane) Mimo wszystko to dalej skok o 400% jesli chodzi o rozdzielczonsc (720p vs 1440p), taki sam jak przy przejsciu z FHD na 4K, wiec nie jest zle, a wrecz przeciwnie - przeskok z HD na 4K to ponad 900% wiecej pikseli, to jest nierealne wymaganie. Dla porownania masa gier na bazowym PS4 chodzi w natywnym FHD, natomiast na Pro juz "tylko" w 1440-1600p, takze skok jest o raptem 180-220%. Ale w sumie o tyle wydajniejsze sa GPU w Pro/Xie wzgledem podstawowych modeli, wiec wszystko ma jak najbardziej sens. Poza tym, grafika to nie sama rozdzielczosc, QB do dzisiaj jest w czolowce jesli chodzi o oprawe audio-wizualna, a (w koncu) ostry obraz jedynie uwydatni to co juz jest swietnej jakosci: Poki co patch jest w powijakach, bo hobbystycznie pracuje nad nim jeden pracownik Remedy w swoim wolnym czasie (stad jeszcze wahania w wydajnosci), ale to tylko pokazuje latwosc z jaka mozna podrasowac gry na X1X z zadowalajacym efektem koncowym. Ale fakt faktem, z tym "True 4K" troche sami sobie strzelili w kolano nie wymuszajac go na deweloperach tylko dajac im wolna reke, i przez to tylko w grach 1st party czyt. Forza, Gearsy i Halo bedzie mozna spokojnie liczyc na natywne 4K, a cala reszta wydawcow skupi sie na 1440p+CBR (co da tez gotowa wersje na PS4 Pro = mniejsze koszta produkcji), natomiast reszta zasobow pojdzie na lepsze modele, wiecej efektow, ostrzejsze tekstury, dalszy draw distance, etc. Edytowane 21 Wrzesień 2017 przez Żywy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CePeeN 402 Napisano 21 Wrzesień 2017 Mimo wszystko to dalej skok o 400% jesli chodzi o rozdzielczonsc (720p vs 1440p), taki sam jak przy przejsciu z FHD na 4K, wiec nie jest zle, a wrecz przeciwnie - przeskok z HD na 4K to ponad 900% wiecej pikseli, to jest nierealne wymaganie. Dla porownania masa gier na bazowym PS4 chodzi w natywnym FHD, natomiast na Pro juz "tylko" w 1440-1600p, takze skok jest o raptem 180-220%. Ale w sumie o tyle wydajniejsze sa GPU w Pro/Xie wzgledem podstawowych modeli, wiec wszystko ma jak najbardziej sens. Poza tym, grafika to nie sama rozdzielczosc, QB do dzisiaj jest w czolowce jesli chodzi o oprawe audio-wizualna, a (w koncu) ostry obraz jedynie uwydatni to co juz jest swietnej jakosci: Poki co patch jest w powijakach, bo hobbystycznie pracuje nad nim jeden pracownik Remedy w swoim wolnym czasie (stad jeszcze wahania w wydajnosci), ale to tylko pokazuje latwosc z jaka mozna podrasowac gry na X1X z zadowalajacym efektem koncowym. Ale fakt faktem, z tym "True 4K" troche sami sobie strzelili w kolano nie wymuszajac go na deweloperach tylko dajac im wolna reke, i przez to tylko w grach 1st party czyt. Forza, Gearsy i Halo bedzie mozna spokojnie liczyc na natywne 4K, a cala reszta wydawcow skupi sie na 1440p+CBR (co da tez gotowa wersje na PS4 Pro = mniejsze koszta produkcji), natomiast reszta zasobow pojdzie na lepsze modele, wiecej efektow, ostrzejsze tekstury, dalszy draw distance, etc.Ja właśnie na to liczę, ze zamiast ślepej gonitwy za true 4K pójdą w stronę wymienionych usprawnień.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 21 Wrzesień 2017 Ja to widzę raczej jako instynkt samozachowawczy.Tak jak z operatorem Internetu.Dajemy łącze które pociągnie 250mb, narzędzia testowe ale nie odpowiadamy za to kto co skąd ściąga. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 21 Wrzesień 2017 Wiem ze to nierealne, ale ja bym sobie zyczyl 1080p@60fps Owszem FM7 to 60fps i tak, ale wiekszosc gier niestety nie.... I tak spokojnie mozna grac w stalych 30fps, ale jednak (a i na konsolach jest troche gier majacych 60fps) roznice czuc, szczegolnie jak sie przeskoczy z gry 60fps na cos co ma lock 30.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CePeeN 402 Napisano 22 Wrzesień 2017 Wiem ze to nierealne, ale ja bym sobie zyczyl 1080p@60fps Owszem FM7 to 60fps i tak, ale wiekszosc gier niestety nie.... I tak spokojnie mozna grac w stalych 30fps, ale jednak (a i na konsolach jest troche gier majacych 60fps) roznice czuc, szczegolnie jak sie przeskoczy z gry 60fps na cos co ma lock 30.... Akurat na tym sprzęcie wydaje się to jak najbardziej realne.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 22 Wrzesień 2017 2 godziny temu, CePeeN napisał: Akurat na tym sprzęcie wydaje się to jak najbardziej realne. nie chodzilo mi o sprzet, bo to wiadomo. Raczej o podejscie MS jak i devsow ktorzy ida w wodotryski wytryski graficzne, kosztem plynnosci. Tak to wyglada panie w przypadku sporej liczby gier. ostanie dwie gry akcji ktore testowalem 30 vs 60 fps to Shadow of mordor i Mad Max - i roznica przy 60fps jest na korzysc. wiec skoro sprzet moze to fajnie bylo by to rozwazyc jako opcje... 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 22 Wrzesień 2017 Tylko znowu zapominacie o najwazniejszym - im mniejsza rozdzielczosc tym bardziej framerate zalezy od CPU, a z tym wiadomo jak sprawa wyglada w obecnych konsolach... Dlatego w 60FPS beda tylko te gry, ktore sa od podstaw pisane pod 60FPS, ewentualnie maja jakis zapas na PS4/XB1S i na mocniejszych konsolach dobijaja do 60. MOZE wraz z upowszechnieniem sie wzmocnionych konsol deweloperzy beda skupiac sie w pierwszej kolejnosci na nich i starac o te 60FPS, a na slabsze wersje gry beda skalowane w dol, w tym framerate do 30? Jakis czas temu Sony podalo ze 1 na 5 sprzedanych PS4 to wlasnie Pro, teraz jest to zapewne wiekszy odsetek, do tego dojdzie X1X, ktory jak widac po preorderach rowniez swietnie sie sprzedaje, wiec im bardziej podrasowane konsole beda wypierac starsze z rynku, tym bardziej uwaga deweloperow skupi sie wlasnie na nich. A poki co sytuacja wyglada tylko troche lepiej niz na starcie obecnaj generacji, gdzie PS4/XB1 dostawaly mase cross-genow, bo nikomu nie oplacalo sie robic pod nie gier z racji znikomej bazy uzytkownikow, a po 2 latach sytuacja sie zmienila o 180 stopni, takze najwczesniej za rok o tej porze bedziemy mogli szerzej podyskutowac o wsparciu dla Pro/X1X. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 22 Wrzesień 2017 (edytowane) @Żywy tu nie chodzi o zapominanie - to byly po prostu zyczenia co bym wolal widziec. Do tego wiadomo ze czesc gier zeby miec 60fps lub w nie celowac stosuje sztuczki np. dynamiczna rozdzialka. I szczerze mnie to nie przeszka. Niestety zarowno u Sony jak i MS trend jest grafa >>> fps i to mi sie troche nie podoba. Z drugiej troche to rozumiem. Wielu z tych co maja PC gdzie trzeba dokonywac wyborow wymaksowana grafa i 30fps lub grafa medium/high i 60fps wybiera to drugie. I teraz jesli gracze konsolowi dostali by wybor 1080p@60fps lub wyzsza rozdzialka @30fps to raz w niektorych grach 60fps daje przewage (responsywnosc), dwa czesc mogla by stwierdzic ze dla nich plynnosc jest wazniejsza nizli rozdzialka. i caly marketingowy 4K poszedl by w dluga..... A wiadomo ze latwiej sprzedawac cos uber grafa nizli tylko podbita plynnoscia. Edytowane 22 Wrzesień 2017 przez MagEllan Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 22 Wrzesień 2017 @MagEllan Tylko wiesz jak to jest - Sony to nie tylko konsole, ale tez m.in. TV, i tutaj nastepuje swego rodzaju zamkniete kolo - konsole pomagaja napedzac sprzedaz TV (przez nacisk na wlasnie na 4K i HDR), a telewizory UHD napedzaja sprzedaz PS4 Pro, i biznes sie kreci. A MS chcac nie chcac nie moze byc gorszy, wiec tez stawia na "True 4K" i HDR. A ci, ktorym zalezy na 60FPS i lepszej grafice to niestety, nie maja innej alternatywy jak PC. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach