Skocz do zawartości
redo

Monster Hunter: World

Rekomendowane odpowiedzi

Nie miałem nigdy do czynienia z tą serią, ale filmik zupełnie mnie nie zainteresował. Jest na co czekać? Ktoś obeznany w temacie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Patricko napisał:

Nie miałem nigdy do czynienia z tą serią, ale filmik zupełnie mnie nie zainteresował. Jest na co czekać? Ktoś obeznany w temacie?

 

Monster Huntery to są wyje.... gry. Rozwijasz postać, a każda walka z potworkami to tak naprawdę walka z bossem, gdzie uczysz się jego ruchów itp. Z pokonanych potworków zbierasz części i tworzysz coraz to lepsze zbroje i odjechane bronie. 

 

Każdą bronią walczy się trochę inaczej.

 

Ostatnie MH z 3DS miały już fabułę ze scenkami itp. 

 

Gra ma konstrukcję opartą na misjach. Masz otwarte duże mapy podzielone na większe sektory i tam Polujesz na Potworki. Ale jak to będzie w World to trza zobaczyć. 

 

Ostatni MH sprzedał się świetnie również na zachodzie bo to są świetne gry. System sellery 3DSa.

 

Ktoś kto jest w temacie to ma mokro na samą myśl. Bo to Moster Hunter z normalną grafiką a nie rozmazanym gównem z 3DS-a czy wii-u

 

Dla mnie ta zapowiedz zamiotła pod ziemię MS, EA, UBI pod ziemię gdzie ich miejsce.

Edytowane przez Natsu
  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To jest jedna z najlepszych serii w całej gaming'owej historii. Poza tym na palcach jednej ręki można policzyć tytuły, które wymagają od gracza takiego poziomu umiejętności, znajomości świata gry i mechanizmów walki jak MH. Dlatego też, to gra dla hardocorówców. Zrobienie endgame'u wymaga zainwestowania setek godzin. Ja zatrzymałem się na MH4U (genialnym MH4U), nie mam już czasu na tego typu zabawy. Jeśli MH:World zaoferuje taką jakość jak ostatnie odsłony serii wydane na 3DS'a, to będzie wielki hit, nie mam co do tego żadnych wątpliwości.   

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
O 18.06.2017 o 17:47, Natsu napisał:

Ale pysznie to wygląda. 

 

https://u.nya.is/fzyrht.mp4

 

Ja tam na tym gówno filkiku hooya widzę, nie mam tak sokolego wzroku aby na 240p obczaić każdy detal gry.... cóż jedyne co to trzeba zaufać wam :24_stuck_out_tongue:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Gra wydaje się strasznie toporna jeśli chodzi o sterowanie i ciosy. Do tego stopnia że od samego patrzenia dostaje wqrwa jak widzę jak typ wymierza powolne ciosy tym mieczem , nie trafia i łapie zastoje mimo że monster jest na pół ekranu. Wydaje się jakby osoba prezentująca rozgrywkę była jakimś randomem który gra pierwszy raz na konsoli.

Edytowane przez bany4KHDR
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Bo ten miecz ma tylko ok 2m długości to powinien nim wywijac jak jebaną batutą :24_stuck_out_tongue: 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, bany4KHDR napisał:

Gra wydaje się strasznie toporna jeśli chodzi o sterowanie i ciosy. Do tego stopnia że od samego patrzenia dostaje wqrwa jak widzę jak typ wymierza powolne ciosy tym mieczem , nie trafia i łapie zastoje mimo że monster jest na pół ekranu. Wydaje się jakby osoba prezentująca rozgrywkę była jakimś randomem który gra pierwszy raz na konsoli.

:FailFish:

Ta gra wymaga od graczy sporego poziomu "skilla". Tu nie ma żadnego auto-locka. Czuć ciężar i specyfikę każdej broni. I owszem, często się nie trafia w to, w co się chce trafić, szczególnie jeśli to coś jest ruchliwym jaszczurem. Walka jest trudna i chaotyczna, czyli taka jakie powinno być polowanie na 10 razy większe od  myśliwego potwory. 

Edytowane przez Grabeq
  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, bany4KHDR napisał:

Gra wydaje się strasznie toporna jeśli chodzi o sterowanie i ciosy. Do tego stopnia że od samego patrzenia dostaje wqrwa jak widzę jak typ wymierza powolne ciosy tym mieczem , nie trafia i łapie zastoje mimo że monster jest na pół ekranu. Wydaje się jakby osoba prezentująca rozgrywkę była jakimś randomem który gra pierwszy raz na konsoli.

 

:smart:weź idź stąd 

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję że kwestie dialogów rozwiążą w lepszy sposób niż na 3ds. Wciskanie "a" przez pięć minut przy każdym npc żeby przewinąć napisy zabija rozgrywkę... :FailFish:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, zdun napisał:

 

:smart:weź idź stąd 

 

Co my możemy wiedzieć o tym, przeca Bany korpo szczur (vel przytul-hujek) jest PRO a jakie ma ratio uuuu.... On w tym Monsterze to by wam pokazał true skill...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Cytuj

Mam nadzieję że kwestie dialogów rozwiążą w lepszy sposób niż na 3ds. Wciskanie "a" przez pięć minut przy każdym npc żeby przewinąć napisy zabija rozgrywkę... :FailFish:

Ty tak na serio? Jeśli tak to ja pierdoleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :bunny:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tak, uważam że dzisiejsze produkcję powinny wprowadzać gracza w świat gry w ciekawszy sposób niż bieganie po wiosce od typa do typa czytając stosy dialogów zanim się zacznie dziać :30vm3cw:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, bany4KHDR napisał:

Tak, uważam że dzisiejsze produkcję powinny wprowadzać gracza w świat gry w ciekawszy sposób niż bieganie po wiosce od typa do typa czytając stosy dialogów zanim się zacznie dziać :30vm3cw:

 

To zapraszamy do horizona: tam masz ładne dialogi I proste walki dla zachodniego gracza , w dzisiejszych czasach w moich oczach gry powinny iść w stronę bardziej właśnie mh czy zeldy gameplayowo I nie tasmowo jak ubilike... 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, zdun napisał:

 

To zapraszamy do horizona: tam masz ładne dialogi I proste walki dla zachodniego gracza , w dzisiejszych czasach w moich oczach gry powinny iść w stronę bardziej właśnie mh czy zeldy gameplayowo I nie tasmowo jak ubilike... 

Dlaczego uważasz że ciekawsze wprowadzenie musi oznaczać że gra będzie mniej skillowa? Nie widzę tutaj zależności . Rozumiem że rozbudowane gry na 3dsa nie bardzo mają do zaoferowania czegoś innego niż napisy. Pomijam już loadingi co chwilę bo wiadomo że sprzęt ma spore ograniczenia. Nie zmienia to faktu że od wersji na ps4 oczekuje czegoś więcej.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
23 minut temu, Strife napisał:

Ty tak na serio? Jeśli tak to ja pierdoleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :bunny:

 

8 minut temu, zdun napisał:

 

To zapraszamy do horizona: tam masz ładne dialogi I proste walki dla zachodniego gracza , w dzisiejszych czasach w moich oczach gry powinny iść w stronę bardziej właśnie mh czy zeldy gameplayowo I nie tasmowo jak ubilike... 

 

Panowie co WY?

 

Czego oczekujecie od korposzurzyny Banego? Proszę Was...

 

Tylko po jaki hooy się udziela tutaj...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Się grało kiedyś na PSP

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, DigitalMan_PL napisał:

 

 

Panowie co WY?

 

Czego oczekujecie od korposzurzyny Banego? Proszę Was...

 

Tylko po jaki hooy się udziela tutaj...

  • Digi widzę że łakniesz mojego zainteresowania swoją nikczemną biedną trollerską osobą to ci napiszę. Morda w ziemniaki, nie buldocz pajacu :zygmunt:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


  • Przeglądający   1 użytkownik

×