Jump to content
Strife

Gdzie kupić?

Recommended Posts

Jako że w naszym pięknym kraju ciężko o tytuły od wielkiego N w rozsądnych cenach to pomyślałem że temat może się przydać, mimo że tylko garstka psycholi tu zagląda. (Jak nie to do kasacji) 

 

Tutaj adresy 3 sklepików co wysyłają do Polski, chyba nawet kiedyś się przewinęły na forum.

https://www.base.com/

 

https://www.shopto.net/

 

https://www.game.co.uk/

 

 

 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cex uk nie wiem czy wysyłają do polski ale tez maja dużo wszystkiego 

 

poza tym ultima.pl tam maja full wypas ;)

Edited by Banan91PL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadza się. Jest w Warszawie kilka innych sklepów z równie dobrym zaopatrzeniem i lepszymi cenami.

 

e:

Grabeq szybszy o błysk szprychy :good:

Edited by korwin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, Strife napisał:

Tylko że ultima rżnie na cenach,  kiedyś była spoko teraz trochę jadą po bandzie. 

Tak to ju jest musza na czymś zarabiać 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spor kiedyś w ultimie kupowałem, teraz jakoś się na komputronik przestawiłem jest zawsze taniej .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panie Panowie, pochwalę się bo cena zacna to mało powiedziane ;)

 

LABO Robot cena regularna to ok. 280 - 300zł, a zestaw VARIETY 249-269... Tutaj wszystko razem za 147.... Deal cebulka jak nic...

 

Jak ktoś chce to ino brać :)

 

image.thumb.png.c3eb189a93dda30460a40c7246c98e21.png 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak Ci się uda to spoko, ale biorąc pod uwagę ceny tego na Ceneo to jest to raczej błąd z cena. A Merlin się nie pierdzieli i anuluje zamowienia, najchętniej tłumacząc się brakiem dostawy towaru po czym wystawiają go w normalnej cenie. Zrobili mi już tak 2 razy z planszowkami i od tego czasu nawet nie biorę tego sklepu pod uwagę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jak Ci się uda to spoko, ale biorąc pod uwagę ceny tego na Ceneo to jest to raczej błąd z cena. A Merlin się nie pierdzieli i anuluje zamowienia, najchętniej tłumacząc się brakiem dostawy towaru po czym wystawiają go w normalnej cenie. Zrobili mi już tak 2 razy z planszowkami i od tego czasu nawet nie biorę tego sklepu pod uwagę.
Na cdp.pl (ta sama cena była) w sumie łudze się że jednak wyślą bo Merlin to cdp.pl (a oni nigdy w hooya nie lecieli)...

Ktos nie zaktualizowal ceny i taka została. Właśnie na cdp była wyprz po 62 i 72....

Bede się z nimi szarpał jak coś a co tam...

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@xavris z merlina bralem cos raz a pamietam to byla jakas limitka z plakatem i obwoluta The Darkness 2 - za 24pln czy cos, chcialem dobic misje w coopie na PS3. I to byl jedyny zakup choc udany.

Ale ogolnie ten sklep mnie nie przekonuje, chyba byla jakas zmiana wlasciciela tez pare lat temu jesli dobrze pamietam.

Ale jak jest promka, czy byc moze blad cenowy - mozna probowac. W najlepszym wypadku dostajemy towar w dobrej cenie. W najgorszym anuluja i stracilismy pare lub parenascie minut na zlozenie zamowienia.

4 minuty temu, DigitalMan_PL napisał:

Na cdp.pl (ta sama cena była) w sumie łudze się że jednak wyślą bo Merlin to cdp.pl (a oni nigdy w hooya nie lecieli)...

 

Masz jakies zrodlo z CDP jest z merlinem powiazany? bo ja widze ze Merlin byl przejety przez Czerwona torebke, a potem upadl i znak handlowy jak i sklep przejela jakas spolka Topmall

O CDP nie znalazlem ni slowa.

 

EDYTA: znalazlem - https://businessinsider.com.pl/firmy/grupa-merlin-kupuje-cdppl-za-3-mln-zl/4g9v08q

ale to grupa Merlin odkupila od CDP ich sklep online.

 

 

Edited by MagEllan

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, MagEllan napisał:

Masz jakies zrodlo z CDP jest z merlinem powiazany? bo ja widze ze Merlin byl przejety przez Czerwona torebke, a potem upadl i znak handlowy jak i sklep przejela jakas spolka Topmall

O CDP nie znalazlem ni slowa.

 

 

Zaraz postaram się dać znać co i jak ok??

Wczoraj znajomy który siedzi BARDZO w biznesie gier planszowych, dał mi właśnie info o promce na cdp, ale się spóźniłem :38_worried: ale wyszukałem w merlinie, że w tej samej cenie, to on mi na to, że cdp i merlin to ten sam właściciel....

 

Napisałem do niego aby mi dał znać co i jak ;) (w sumie to by tłumaczyło dlaczego tą samą cenę mieli / synchro z tej samej bazy danych :P)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DigitalMan_PL edytowalem juz sam znalazlem :)

Tak ten sam wlasciciel zgadza sie tyle ze w pierwszej chwili zinterpretowalem twoj post tak jakby to CDP sklep przejal merlin, a bylo odwrotnie.

link w poscie powyzej

Edited by MagEllan

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, DigitalMan_PL napisał:

Bede się z nimi szarpał jak coś a co tam...

Szkoda nerwów.

Mi tak jak pisałem, anulowali zamówienie pisząc, że towar do nich jednak nie dotarł. Zniknął na chwilę ze strony, po czym pojawił się w pełnej cenie (a zamawiane było jakoś za ok. 50%, więc nawet nie musiał to być błąd). Na mój mail, że "rozumiem że towar w pełnej cenie do Państwa dotarł"(mniej więcej, to było jakoś w połowie 2017 roku) nawet nie odpisali.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szkoda nerwów.
Mi tak jak pisałem, anulowali zamówienie pisząc, że towar do nich jednak nie dotarł. Zniknął na chwilę ze strony, po czym pojawił się w pełnej cenie (a zamawiane było jakoś za ok. 50%, więc nawet nie musiał to być błąd). Na mój mail, że "rozumiem że towar w pełnej cenie do Państwa dotarł"(mniej więcej, to było jakoś w połowie 2017 roku) nawet nie odpisali.
Do nich jak coś odpisze już mój kolega, z kancelarii, hahahahha....

Poproszę to odpisze :)

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DigitalMan_PL Dostałeś już jakieś potwierdzenie realizacji zamówienia? Bardzo mnie ciekawi jak się merlin zachowa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=52712]DigitalMan_PL[/mention] Dostałeś już jakieś potwierdzenie realizacji zamówienia? Bardzo mnie ciekawi jak się merlin zachowa.
Nic a nic, ale będę informował co i jak...
Jestem na 100 pewny że będą chcieli się wykpic...

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zobaczymy, czy czasami (tak jak mówisz, zakładając anulowanie) nie dostaniesz tej samej formułki co ja wtedy :24_stuck_out_tongue: Na bank mają taki plik na pulpicie z najczęstszymi wymówkami :24_stuck_out_tongue:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zobaczymy, czy czasami (tak jak mówisz, zakładając anulowanie) nie dostaniesz tej samej formułki co ja wtedy :24_stuck_out_tongue: Na bank mają taki plik na pulpicie z najczęstszymi wymówkami :24_stuck_out_tongue:
 
Dostałem, anulowali, na ich szczęście w regulaminie jest zapis że potwierdzeniem transakcji nie jest kupno a wiadomość od nich o zmianie statusu zamówienia... Więc nic od nich nie wyszarpie :38_worried:

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, DigitalMan_PL napisał:

Dostałem, anulowali
 

Szczerze współczuję, ale ostrzegałem :/

Pisali coś o tym, że nie otrzymali towaru od producenta czy wymyślili coś lepszego? Czy nie napisali nic? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, xavris napisał:

Szczerze współczuję, ale ostrzegałem :/

Pisali coś o tym, że nie otrzymali towaru od producenta czy wymyślili coś lepszego? Czy nie napisali nic? 

 

A proszę ;)

Typowe kopiuj wklej z formatki (w sumie nic dziwnego :P):

 

"Szanowny Panie, 

uprzejmie informuję, że mimo naszych starań nie udało nam się sprowadzić tytułów które Pan zamówił. 
Niestety w związku z tym nie będziemy w stanie zrealizować zlecenia i zmuszeni byliśmy je anulować. 

Najmocniej przepraszam za zaistniałą sytuację. 
Oczywiście zwrot środków za to zamówienie zostanie zlecony na to samo konto, z którego opłacał Pan zamówienie. 

Zapewniam, że staramy się, aby takich sytuacji było jak najmniej. Niestety czasami się zdarza, że zamówiona pozycja nie dociera do naszego magazynu na czas i realizacja się opóźnia. 
Zarówno my, jak i nasi dostawcy, staramy się poprawiać jakość obsługi również w tym aspekcie. 
W imieniu całego zespołu bardzo Pana przepraszam za zaistniałe niedogodności. 

Pozdrawiam serdecznie "

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, DigitalMan_PL napisał:

Niestety czasami się zdarza, że zamówiona pozycja nie dociera do naszego magazynu na czas i realizacja się opóźnia. 

 

A co jakbyś im odpisał że nie ma problemu, możesz poczekać aż towar dojedzie. :zygmunt:

Edited by Nóżka
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×