Banok 131 Napisano 5 Wrzesień 2018 bany@ ja myślałem że masz już finalna wersję a ty się w jakieś chaty bawisz żeby nie było OT to mi feeling z broni najbardziej przypomina ten z BC2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bany® 907 Napisano 6 Wrzesień 2018 (edytowane) finalna wersja będzie tylko wtedy gdy open beta podejdzie (K\D 1.2+). Proste Edytowane 6 Wrzesień 2018 przez bany® Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xsynapse_ 545 Napisano 6 Wrzesień 2018 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Siemek 1040 Napisano 6 Wrzesień 2018 (edytowane) @bany®Ok, czyli razem nie pogramy Dobra, teraz już na spokojnie. Wbiłem 16 czy 17 lvl i dosyć pomaniaczyłem przez te dwa dni (akurat się wolne trafiło). Dla startujących dzisiaj kilka tipów: I. MENU 1. Assignment - w głównym menu jest przedostatnie na liście opcji; tutaj macie 4 sloty w które można "włożyć" aktywne zadania. Po ukończeniu są różne nagrody - nieśmiertelnik, waluta wewnętrzna gry (o tym zaraz) albo odblokowania skórek/celowników. Nowa zadania pojawiają się po graniu daną klasą/bronią/w trybie np. sporo gracie Assaultem to dostaniecie nowe zadania związane z tą klasą. Po ukończeniu wchodzicie i aktywujecie nowe zadanie. Niestety wymaga to wychodzenia z serwera do menu 2. Armory - kolejna opcja z menu; tutaj właśnie te zadania plus nowe skórki/celowniki są do odebrania, warto sprawdzać po kilku rundach 3. Your Company - wszystko ustawiacie tutaj - broń dla każdej klasy, wyposażenie pojazdów i odblokowania; upgrade broni i pojazdów odblokowujemy za walutę gry (jest widoczna w prawym górnym rogu i nabija się podczas grania), następnie wykupujemy z drzewka rzecz po osiągnięciu danego poziomu klasy, broni lub pojazdu (co jest dosyć fajne) i każda z tych rzeczy ma swój osobny poziom. Niestety nie da się kupić wszystkiego - po wybraniu "gałęzi" w drzewku wybór drugiej opcji jest zablokowany. Ogólnie im dłużej czymś grasz tym masz więcej odblokowań i jest więcej mocy Stg (broń startowa assaulta) jest zupełnie inna po unlockach. WAŻNE! Celowniki do broni (scope, kolimatory itp.) również trzeba odblokować i odebrać je w Armory a potem po wejściu na daną broń trzeba kliknąć Customize i dopiero tam można dodać celownik w odpowiedniej kategorii! Zmienia to całkowicie strzelanie. Po wyjściu z gry może zdarzyć się reset Waszych ustawień - radzę sprawdzić przed rozpoczęciem grania, bo z poziomu mapy nie da się już tego ustawić. Można ewentualnie zmienić samą broń lub gadżet, ale nie można ich już odblokować i modyfikować! II. Ogólne Wszyscy mają narzędzie naprawcze na start do budowania fortyfikacji (nie pamiętam, ale chyba trzeba strzałkę w dół przytrzymać). Pobierajcie sobie małe apteczki ze stacji medycznych! Będzie widać 1 przy pasku życia. Przydają się, bo regeneracja jest dużo powolniejsza, niepełna i później startuje niż w poprzednich BFach. Aktywujemy leczenie przez trzymanie strzałki w górę! Pobierajcie też dodatkowe ładunki ze stacji amunicji. Assault ma o jeden więcej ładunek po zaopatrzeniu się! W pojazdach należy odnawiać ammo - widoczne są ikony amunicji, podjeżdżamy i trzymamy strzałkę w dół (naprawiamy się od razu); samolotem trzeba przelecieć przez ikony ammo dostępne na obu respach. Strzelanie jest bardzo mocno zorientowane na headshoty i mocno przyśpiesza ubicie typa (duh!). Czasami możecie pierwsi zacząć strzelać, ale przeciwnik trafi dobrze w główkę i padacie pierwsi. Faktycznie nie ma przygwożdzenia! III. Gadżety 1. Medyk - domyślnie ma strzykawkę (jej nie da się usunąć! ale i tak będą po Waszych trupach przebiegać gamonie...); małą apteczkę, którą da się rzucić tylko rannym kompanom i którą samemu się nosi cały czas; domyślnie drugim gadżetem jest granatnik (mało damage i mały splash, więc to raczej średni wybór), po odblokowaniu 3 i chyba 9/10 lvl medyka możemy wymienić grantanik na: duża apteczkę i minę S. Duża apteczka jest rzucana i stoi sobie na mapie jak fizyczny przedmiot, działa jak stacje medyczne i należy z niej pobrać opatrunek, mina działa jak ta u zwiadowcy; domyślnie medyk ma dwa granaty dymne - można za 100 waluty wykupić granaty zapalające 2. Assault - domyślnie i na stałe ma granatnik (nie wiem dlaczego) i nie da się go zmienić (może poza betą będzie inaczej); drugim gadżetem są ładunki/dynamit/c4 i przeciwko czołgom to jest średnio skuteczne i można rzucić 2-3 ładunki a czołg żyje :/ Odradzam kamikadze na zdrowy czołg. Po wbiciu 3 i 10 levelu mamy: panzerfaust i miny. Panzerfaust też nie zabije czołgu (na start mamy 2 sztuki, które zabiorą ok. 40%...). Najlepsze są miny. Po wjechaniu rozwalają czołg na 100% - startowo mamy 2 sztuki. Polecam dobierać ze stacji ammo i mieć 3. 3. Zwiadowca/snajper - domyślnie ma lunetę do spotowania i mierzenie odległości do celu (służy do zmiany nastawy w snajperce); drugim gadżetem jest mina potykowa (zabiera 80% życia, ale często zabija od razu, bo ludzie nie biegają z 100% życia) a później dostępne są spawn becon (jak w BF3 i BF4) a na 10 lvl flary do spotowania. Flary ma też pilot. Najlepiej strzelać nimi do góry i wtedy większy teren jest pokryty. Jeśli strzeli się na ziemię to mniejszy okrąg jest spotowany! 4. Support - najmniej nim grałem (jak zawsze w sumie ) i za cholerę nie pamiętam jakie on ma 3 gadżety; na pewno ma ammo i startowo miny! (ERRATA!); jako jedyna klasa ma też możliwość naprawy stacji z ammo i ze zdrowiem oraz budowana lepszych fortyfikacji/broni stacjonarnych (które ogólnie są bezużyteczne i rozstawione chyba losowo...). Zakładam, że na 3 lvl support ma stacjonarną skrzynkę z ammo. Polecam pilnować stanu apteczek i ammo, bo jedno się nie zmieniło - dzbany dalej nie rzucają tego kiedy trzeba i często zostaje się bez pestek albo z 30-40 punktami życia. Trzeba lecieć do skrzynki, bo ze zwłok wypada tylko trochę pestek (przy assaulcie i stg bodajże 12 sztuk), ale na szczęście na każdej fladze są stacje zaopatrzenia. Na podnoszenie też bardziej liczcie na buddy revive (super sprawa!) niż na medyków ślepych. Dalej jest licznik metrów, żeby denerwować PS. Gdybyście lecieli na ryj z okna czy czegoś innego wysokiego a będzie niedaleko jakiś element na który można wskoczyć to przytrzymajcie "skok" - mi się tak dwa razy udało uratować przed pewnym zgonem. Wojak leciał na pysk a złapał się krawędzi i zero obrażeń Edytowane 10 Wrzesień 2018 przez The_Siemek błąd w opisie supporta 8 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xavris 2446 Napisano 6 Wrzesień 2018 (edytowane) Poziomy, sloty na zadania, widoczny poziom życia i liczniki metrów? To jest gurwa śmiech a nie realizm i WWII ! Moze jeszcze gurwa można grać kobietą co? Weterani i kombatanci #pogarda mocno. Wiadomo czy progress z bety przechodzi do wersji normalnej? Bo jak nie to nie widzę sensu wbijania poziomów tylko pograć 2h i nara :p @The_Siemek chciałem Ci wysłać zapro w celu wspólnej eliminacji Niemców bądź Niemcami, ale mnie tu apka mówi, ze nie szukasz więcej znajomych Edytowane 6 Wrzesień 2018 przez xavris 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okoni 8791 Napisano 6 Wrzesień 2018 Bo wbijanie leveli jest realistyczne i poważne 2 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Siemek 1040 Napisano 6 Wrzesień 2018 (edytowane) 17 minut temu, xavris napisał: Wiadomo czy progress z bety przechodzi do wersji normalnej? Bo jak nie to nie widzę sensu wbijania poziomów tylko pograć 2h i nara :p @The_Siemek chciałem Ci wysłać zapro w celu wspólnej eliminacji Niemców bądź Niemcami, ale mnie tu apka mówi, ze nie szukasz więcej znajomych Nie, na bank nie, bo jeszcze nigdy wcześniej tak nie było. Przepada postęp. Przejdą tylko odblokowane blaszki Jedna jest od razu dostępna do unlocka - jest podane ile dni na zrobienie zostało. Spoko, ogarnę to w domu, bo musiałem zablokować. Tak jak wiadomości od obcych - hatemaila za grę w BFa dostawałem xD Edytowane 6 Wrzesień 2018 przez The_Siemek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rambo8 362 Napisano 6 Wrzesień 2018 pogralem troche wczoraj i ................. zrozumielem jak bardzo chce kontunuację bf3/4 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Siemek 1040 Napisano 6 Wrzesień 2018 Ja tu się nabajdurzyłem na tysiąc słów a już jest ostateczna recenzja: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xavris 2446 Napisano 6 Wrzesień 2018 Mediamarkt? Szanuję znacząco. Dostałem przed chwilą maila, że kod do wcześniejszej bety który mi przysłali jest do dupy i teraz mi przesyłają działający. Dziękuję niezmiernie 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Siemek 1040 Napisano 6 Wrzesień 2018 Pytanie do ludzi z lepszym słuchem i cywilizowanymi słuchawkami - jak słyszycie kroki w grze? Wydaje mi się, że coś jest nie tak. Albo w ogóle nie słyszę albo z tak dziwnych miejsc/kątów gdzie i tak nikogo nie ma. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Warga13 116 Napisano 6 Wrzesień 2018 Dźwięk jest zje.... Dobrze słyszysz że nic nie słyszysz. Za dobrze by było żeby w Battlefieldzie wszsytko działało 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xavris 2446 Napisano 6 Wrzesień 2018 (edytowane) Ja tam nie wiem, nie znam się, na wojnie nie byłem, w bfy nie grałem wcześniej, więc nie bardzo mam prawo się wypowiadać bo niektórych to razi, ale zagrałem jeden mecz i ,wybaczcie mój słaby francuski, ale jest kurwa ogień a, i wcale nie chodzi źle ani nie wygląda tragicznie na PS4bieda, ale tu też się nie powinienem wypowiadać. @manoszeknie bój nic, chodzi ok :p Edytowane 6 Wrzesień 2018 przez xavris Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eloszki 184 Napisano 6 Wrzesień 2018 Sa jakies pojazdy w becie czy tylko but? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Siemek 1040 Napisano 6 Wrzesień 2018 Są. Na Rotterdamie - czołgi, motorki opancerzone w bazie i na paru flagach. Na Narviku - samoloty, czołgi i pojazdy opancerzone. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eloszki 184 Napisano 6 Wrzesień 2018 Git Czolgi/samoloty dalej maja samonaprawe? Ze sie 'sam' naprawi o ilestam punktow? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Siemek 1040 Napisano 6 Wrzesień 2018 (edytowane) EDIT: Jeśli mówisz o autoregeneracji to nie ma tego wcale albo pojawia się później jako perk do odblokowania. Częściowo tak tzn. do pewnego poziomu zniszczeń można się naprawiać na dwa sposoby - szybki (jako perk pojazdu pod strzałką w lewo) i zwyky przez trzymanie strzałki w dół. Żeby się na 100% naprawić trzeba 1. czołgiem pojechać do stacji z ammo i trzymać strzałkę; 2. samolotem polecieć na respa i tam trzymać strzałkę. Na jakiej zasadzie uznawane są te poziomy zniszczeń to nie mam kompletnie pojęcia. Czasami można się naprawić za 20 pkt a czasami za 3... Ogólnie pojazdy mają o wiele mniejsze znaczenie dla gameplayu. Samolotem innym niż bombowiec praktycznie nie idzie nikogo zabić na ziemi, więc to jest drastyczna zmiana w stosunku do BF1. Edytowane 6 Wrzesień 2018 przez The_Siemek 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eloszki 184 Napisano 6 Wrzesień 2018 No i elegancko. W koncu wyjdę z tego niezniszczalnego czołgu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Siemek 1040 Napisano 6 Wrzesień 2018 (edytowane) Czołg dość ciężko zniszczyć tzn. gadżety są stosunkowo słabe - jedynie miny to jest pewny kill. 3 panzerfausty czy 2-3 dynamity nie wystarczą do zniszczenia. Ale nadal zabijanie w czołgu jest o wiele trudniejsze niż było a trzeba jeszcze uzupełniać ammo - startowo 18 pocisków głównego działa + ok. 700-800 łusek do karabinu jako drugiej broni. Edytowane 6 Wrzesień 2018 przez The_Siemek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pchylin 11 Napisano 6 Wrzesień 2018 @The_SiemekNie jest tak fatalnie z tymi pojazdami jak napisales. Kombo pilota w samolocie i spotującego snajpera może być ciekawe. Do tego dodaj jeszcze perki w samolotach - te moga byc ciekawe np. spoting radar. W prawdzie opisow nie ma ale mozna sie domyslec co moga dawac ( mnie interesuje dzialanie perka wingman). Z pojazdami lądowymi jest podobnie. Owszem ammo jest limitowane, ale tez są fajne perki do odblokowania np. Lepsze ammo. Zniszczenie czolgu jest latwiejsze niz w bf1. Ja z kumplem wczoraj szybko uwinelismy sie z krokodylem. Ale prawda jest ze dwa, trzy panzerfausty to malo.Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
princ18 175 Napisano 6 Wrzesień 2018 Zagralem chwili i jak narazie srednio sie mi podoba. Menu do dupy, Dlugo czeka sie na respa (czemu nie mozna poprostu jednym nacisnieciem zdecydowac ze chce sie respic?) Grafa gorsza niz w bf1( ale jak narazie wydajnoscia wydaje sie byc lepsza dzieki temu, dla mnie takie rozwiazani na plus) Deadzone to tragedia, dobrze ze mozna sobie zmienic. Brak mozliwosci zrobiena wlasnego button mapingu. W bf1 jest ta opcja wiec tu jej brak jest dla mnie nie zroumialy. Strzela sie zajebiscie, lepiej niz w bf1. Trzeba grać bardziej taktycznie nie ma bezmyslnego rushowania bo zaraz lezysz to też duzy plus dla mnie. Dzwiek to dramat to nawet nie ma porownania do jedynk ta gra wgl. nie brzmi, krokow nie slychac, widzisz ktos sztrzela a nic nie slychac wtf? Ta gra to napewno nie jest resin, jest dobra ma potencjal zeby byc lepsza od Bf1 ale potrzebuje szlifow. 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Siemek 1040 Napisano 6 Wrzesień 2018 6 godzin temu, pchylin napisał: @The_Siemek Nie jest tak fatalnie z tymi pojazdami jak napisales. Kombo pilota w samolocie i spotującego snajpera może być ciekawe. Do tego dodaj jeszcze perki w samolotach - te moga byc ciekawe np. spoting radar. W prawdzie opisow nie ma ale mozna sie domyslec co moga dawac ( mnie interesuje dzialanie perka wingman). Właśnie oglądałem live LevelCapa i on specjalnie się katował w myśliwcu, żeby ten spoting radar odblokować. Nie działa xD Obleciał wszystkie opcje, klawisze itd. Nic nie spotuje. Pewnie docelowo ma oznaczać inne samoloty na mapie - tak jak radar w BF3/4. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thrasher8888 136 Napisano 6 Wrzesień 2018 Z tym dostosowywaniem wyglądu naszego żołnierza to przesadzają. Mundury powinny być zachowane dla każdej z frakcji albo powinno to wyglądać jak w COD WWII. Tak jak wspominał Mestre każdy będzie prezentował się inaczej i tylko znacznik nad głową powie nam że to nasz kompan. Ciekawe jak DICE sobie wyobraża mecze w trybie Hardcore. Przemyśleli wszystko jak widać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okoni 8791 Napisano 6 Wrzesień 2018 Pograłem chwilę i feeling jest fajny. Żołnierze troszkę kręcą dupką jak biegają, ale da się na to nie zwracać uwagi. Granie na szczerbince to mocna katorga, ale daje radę. Jedynym gigantycznym MINUSEM tej gry jest dźwięk, jak go nie poprawią to mogą mnie w dupę pocałować. Nie słychać strzałów i kroków wroga, nawet z kilku metrów. Ale ogólnie jest okej. Grafa troszkę kuleje. Ale mapka Rotterdam jest urozmaicona, więc nadrabia. Trzeba troszkę ostrożnie się przemieszczać, od osłony do osłony, ale akurat to jest fajne. Właśnie tak się biega podczas konfliktu, a nie na Rambo środkiem drogi. Bardzo pozytywnie odbieram hitmarki, jak wchodzą to wchodzą, a jak nie trafiam, to widać, że mi broń telepie i walę obok. To dla mnie pozytywne zjawisko, oby tego nie zjebali najbliższym patchem PS. Podczas ponad godzinnego grania zostałem raz podniesiony przez Skibę, który chwilę wcześniej dołączył do gry, a tak wcześniej nikt nawet nie próbował wcisnąć kwadratu, mimo, że niektórzy wręcz leżeli na moich zwlokach. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
One™ 525 Napisano 6 Wrzesień 2018 Kontrastu nie ma w tej grze jeżeli chodzi o grafikę. Dla mnie nie czuć nawet klimatu WW2, a ttk jak na bfa jest niestety za małe.Ogólnie dziadostwo. Sent from my MI 8 SE using Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach