KinderAxeluśMetal 0 Napisano 7 Czerwiec 2010 Chciałem sobie zakupić ps3 w MM . Teraz moje pytanie : opłaca się zakupić Gwarancje Plus ( Gwarancja 5 lat ) . Czy wtedy nie ma się problemów ? Czy się to wgl opłaca za cenę 220 zł ? MfG Kinder Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Korri 12 Napisano 7 Czerwiec 2010 Chciałem sobie zakupić ps3 w MM . Teraz moje pytanie : opłaca się zakupić Gwarancje Plus ( Gwarancja 5 lat ) . Czy wtedy nie ma się problemów ? Czy się to wgl opłaca za cenę 220 zł ? MfG Kinder Z tego co się orientuje to gwarancja plus jest tylko na telewizory i duży sprzęt agd nie na konsole. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej001 10 Napisano 7 Czerwiec 2010 Umową serwisową „Gwarancja Plus” objęte są następujące grupy towarowe: telewizory, sprzęt HI-FI, sprzęt DVD/Video oraz duży sprzęt AGD. -KLIK- Czy konsole też - trzeba się zapytać w sklepie. Natomiast warto od razu zajrzeć "do działu" wyłączenia bo oprócz standardowego "napięcia w sieci" to jest też tam "uszkodzenia Artykułu spowodowane jego nadmierną eksploatacją, wykraczającą poza standardowe zużycie konsumenckie". Co to znaczy ? Przecież MM sprzedaje elektronikę a nie np. tarcze hamulcowe Więc kiedy np. TV przechodzi z standardowego zużycia (przez eksploatację) do "nadmiernej" eksploatacji (ile godzin pracy dziennie ?) i gdzie jest takowa tabelka z limitami normalnej eksploatacji dla danego typu urz. elektronicznego można znaleźć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KinderAxeluśMetal 0 Napisano 7 Czerwiec 2010 Jeśli byś my wychodzili z załozenia że się da to opłaca sie wgl ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kakaroto 3892 Napisano 7 Czerwiec 2010 wtedy sie bedzie oplacac Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stachna01 80 Napisano 7 Czerwiec 2010 Umową serwisową „Gwarancja Plus” objęte są następujące grupy towarowe: telewizory, sprzęt HI-FI, sprzęt DVD/Video oraz duży sprzęt AGD. -KLIK- Czy konsole też - trzeba się zapytać w sklepie. Natomiast warto od razu zajrzeć "do działu" wyłączenia bo oprócz standardowego "napięcia w sieci" to jest też tam "uszkodzenia Artykułu spowodowane jego nadmierną eksploatacją, wykraczającą poza standardowe zużycie konsumenckie". Co to znaczy ? .... Na przykład kupujesz maszynkę do strzyżenia i otwierasz zakład fryzjerski, sokowirówkę i robisz soki dla 100 ludzi, raczej o to się rozchodzi, produkty konsumenckie, a produkty przeznaczone do punktów usługowych się różnią. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pyle 7 Napisano 13 Czerwiec 2010 (edytowane) mam pytanie bo na aukcji pisze ze rok gwarancji ale z czego wiem to w Uni jest 2 lata gwarancji to jak to z tym jest? oto strona http://www.allegro.p..._najlepsza.html i zobaczcie fote przy wejsciu na hdmi nie jest nic ulamane? i gdzie moge przedluzyc gwarancje dla ps3?? Edytowane 13 Czerwiec 2010 przez Pyle Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Killzone_15 52 Napisano 13 Czerwiec 2010 mam pytanie bo na aukcji pisze ze rok gwarancji ale z czego wiem to w Uni jest 2 lata gwarancji to jak to z tym jest? oto strona http://www.allegro.p..._najlepsza.html i zobaczcie fote przy wejsciu na hdmi nie jest nic ulamane? Z HDMI wszystko ok , też tak mam a co do gwarancji to powinna być na 2 lata. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pyle 7 Napisano 13 Czerwiec 2010 (edytowane) uffff dzieki juz myslalem ze z tym wejsciem cos jest nie tak ;p, to mowisz ze musi byc na 2 lata? aha, a i jak to jest z przedluzaniem gwarancji bo bym chetnie to kupil lecz nie wiem gdzie i na jakich zasadach. Edytowane 13 Czerwiec 2010 przez Pyle Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Killzone_15 52 Napisano 13 Czerwiec 2010 (edytowane) Z tego co wiem w punkcie obsługi ( tylko ze ty załatwiasz to przez allegro ) wiec w twoim przypadku musisz zapytac o to sprzedawce i powinien dac ci karte gwarancyjna z wybranym przez ciebie terminem ważności a działa to na zasadzie dopłacania ( nie wiem ile kosztuje 1 rok ) o takie szczegóły wypytaj sprzedawce :D Edytowane 13 Czerwiec 2010 przez Killzone_15 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pyle 7 Napisano 13 Czerwiec 2010 Z tego co wiem w punkcie obsługi ( tylko ze ty załatwiasz to przez allegro ) wiec w twoim przypadku musisz zapytac o to sprzedawce i powinien dac ci karte gwarancyjna z wybranym przez ciebie terminem ważności a działa to na zasadzie dopłacania ( nie wiem ile kosztuje 1 rok ) o takie szczegóły wypytaj sprzedawce :D nie, ja przez allegro nie bede kupywal ja do tego sklepu pojade i kupie u nich bo mieszkam nie daleko 50km xd. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Killzone_15 52 Napisano 13 Czerwiec 2010 nie, ja przez allegro nie bede kupywal ja do tego sklepu pojade i kupie u nich bo mieszkam nie daleko 50km xd. No to mówisz kolesiowi ze chcesz przedłużyc gwarancje i on powinien ci powiedzieć ile kosztuje 1 rok albo 2 lata itd. :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pyle 7 Napisano 13 Czerwiec 2010 No to mówisz kolesiowi ze chcesz przedłużyc gwarancje i on powinien ci powiedzieć ile kosztuje 1 rok albo 2 lata itd. :D ok dzieki wielkie za pomoc, pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Killzone_15 52 Napisano 13 Czerwiec 2010 ok dzieki wielkie za pomoc, pozdrawiam NMZC :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej001 10 Napisano 13 Czerwiec 2010 Pomijając fakt że gwarantem na wszystko co ma "playstation" w nazwie NIE JEST Sony Polska tylko S.C.E.P (oczywiście od momentu powstania w Polsce) to rzecz jasna gwarancja wynosi 1 rok i nie ma możliwości odpłatnej jej przedłużenia w SCEP (tel. 0801 230 000). Odpowiedzialność sprzedawcy za towar to 2 lata (niezgodność towaru z umową). Oczywiście można też zakupiony towar dodatkowo odpłatnie ubezpieczyć na np. 3-5 lat, co z resztą oferuje wiele sieci niejako "przy okazji". I jeszcze taka drobnostka. Na pudle pisze CECHL04 a na konsoli pisze CECHJ04 ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pyle 7 Napisano 15 Czerwiec 2010 gdzie zauwazyles ze na konsoli pisze innaczej bo jakos ja nie moge sie doszukac, a ten model co podales ze konsoli inny to dobry jest czy lepszy ten niz na pudelku? jak sprawdzic z ktorego roku konsola itp? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Killzone_15 52 Napisano 15 Czerwiec 2010 Andrzej nie wiem gdzie sie doszukałeś róznych numerów seryjnych jeśli na konsoli nie ma nic pokazane. Pyle to jest numer seryjny pozwala wyczytac rodzaj konsoli ale z którego roku ona jest to nie sprawdzisz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pyle 7 Napisano 15 Czerwiec 2010 Andrzej nie wiem gdzie sie doszukałeś róznych numerów seryjnych jeśli na konsoli nie ma nic pokazane. Pyle to jest numer seryjny pozwala wyczytac rodzaj konsoli ale z którego roku ona jest to nie sprawdzisz. a tu cie mam, na wikiDupedi, jest tabelka i jezeli to prawda ze to cechl04 te co na pudelku pisze to ta konsola jest najnowsza :) wpisz na wikiDupedi i zobacz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej001 10 Napisano 15 Czerwiec 2010 en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_3_hardware Po prostu na pudle pisze cechl04 (80GB wersja) a na jednym ze zdjęć widać oznaczenie cechj04 (czyli 40GB wersja). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pyle 7 Napisano 15 Czerwiec 2010 (edytowane) en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_3_hardware Po prostu na pudle pisze cechl04 (80GB wersja) a na jednym ze zdjęć widać oznaczenie cechj04 (czyli 40GB wersja). ale na ktory, zdjeciu wes to w paincie albo co obrób i wklej tu bo albo jestem slepy albo tam nic nie ma. pisalem do typa a typo odpowiedzial tak witam oczywiscie konsola posiada dysk 80gb, Są nowe oryginalnie zapakowane pochodzą od polskiego dystrybutora posiadają gwarancje 12 miesięcy od daty zakupu serwis sony polska. Zapraszam do zakupu i do odbioru osobistego. Edytowane 15 Czerwiec 2010 przez Pyle Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GraX 0 Napisano 7 Lipiec 2010 Witam Kupilem konsole w niemczech czy gwarancja bedzie wazna w pl? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snoopdogg 24 Napisano 13 Sierpień 2010 Witam. Opiszę tutaj swój problem. Otóż dostałem ni z tego, ni z owego czerwony ekran śmierci w PS3. Próbowałem już wszystkich sposobów, które mogłyby pomóc przywrócić konsolę do życia i nic nie dało efektu. Rok gwarancji minął mi 1 czerwca 2010 roku. Pisałem maila do PRAM-u z zapytaniem ile wynosi naprawa tego i odpowiedzieli, że 160 euro (!). W związku z tym pytanie następujące - mam od razu uderzać do rzecznika? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
frater25 7 Napisano 13 Sierpień 2010 Witam. Opiszę tutaj swój problem. Otóż dostałem ni z tego, ni z owego czerwony ekran śmierci w PS3. Próbowałem już wszystkich sposobów, które mogłyby pomóc przywrócić konsolę do życia i nic nie dało efektu. Rok gwarancji minął mi 1 czerwca 2010 roku. Pisałem maila do PRAM-u z zapytaniem ile wynosi naprawa tego i odpowiedzieli, że 160 euro (!). W związku z tym pytanie następujące - mam od razu uderzać do rzecznika? Możemy podjąć próbę interwencji u rzecznika praw konsumentów, jednak i ta droga nie będzie usłana różami. -Skarg na uchybienia w realizacji reklamacji w wypadku producentów elektroniki jest sporo -- Z naszej strony możemy jednak tylko doradzić użytkownikowi, jakie drogi dochodzenia swych praw ma do dyspozycji. Niektóre postępowania polubowne kończą się sukcesem, ale opór producentów jest często trudny do pokonania. Jedynym skutecznym narzędziem w walce o nasze prawa w wypadku gwarancji może się okazać sąd cywilny, jednak kolejne rozprawy będą wymagały od nas sporej dozy cierpliwości. Musimy też pamiętać o bardzo ważnej możliwości. Niezależnie od zapisów w gwarancji przysługuje nam bowiem (przez dwa lata po zakupie urządzenia) prawo wystąpienia z roszczeniami do producenta na podstawie przepisów o niezgodności towaru z umową. Wówczas niesprawny sprzęt powinien zostać naprawiony, wymieniony na nowy, a gdy nie istnieje taka możliwość - mamy prawo do zwrotu pieniędzy zapłaconych za przedmiot. Ja bym walczył o swoje nawet jak by minęło 1,5 roku i tak bym chciał walczyć o swoje prawa Tak naprawdę nie można takich rzeczy zostawiać obojętnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blazkowicz73 3 Napisano 17 Sierpień 2010 Dla wszystkich ,którzy szukają pomocy w walce o swoje prawa konsumenckie : Infolinia Konsumencka Infolinia prowadzona przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich telefon: 800 800 008 Zadzwońcie tam ,oni naprawdę bezinteresownie pomagają i wyjaśniają wszelkie wątpliwości.Mnie pomogli. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prosto 6 Napisano 17 Sierpień 2010 Witam mam zamiar oddać konsole do serwisu na gwarancji . Gdyż nie moge jej włączyć nie przesyła obrazu poprzez łącze hdmi , jak podpinam ją na av to obraz jest sprawdzalem inne kable hdmi i inny tv i to samo , jedynie co udalo mi sie osiągnąć to jak działałem na kablu av poprzestawiałem coś to miałem potem na łączu hdmi niebieski ekran jak włączałem konsole i tyle , a probówałem już ja resetować poprzez trzymanie guzika itd... Zastanawia mnie jak długo będe czekał , jedyna firma która zajmuje się gwarancją ps3 to " Pram" oddawał ktoś im konsole ile czekaliście itd ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach