krzyzak86 107 Napisano 30 Styczeń 2014 Wystarczy heli z jakims ogarnietym strzelcem i po zabawie:D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PingwineQ 7 Napisano 30 Styczeń 2014 Raczej hell z ogarniętym pilotem :D ile razy to miałem tak, ze lecę a tu jeb od razu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
commor 2 Napisano 30 Styczeń 2014 491MB się śśie i już mamy naprawioną grę :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyzak86 107 Napisano 30 Styczeń 2014 A no nowa paczka:D Ciekawe co sie poprawi hehe:D Ps. Ciekawe czy to prawda... """Pierwszą rzeczą o której wspomniano są kolejne łatki nad którymi pracuje szwedzka ekipa. Pierwsza z nich pojawić się ma na przełomie stycznia i lutego, a kolejne - już wkrótce. A co z "darami losu"? Każdy gracz, który będzie logował się do gry codziennie otrzyma brązowy lub srebrny battlepack, który zawierać będzie dodatkowe doświadczenie lub kamuflaże.Dodatkowo udostępnione za darmo zostaną dwie paczki "skrótów", które odblokują graczowi wszystkie pistolety i granaty bez dodatkowych opłat i poświęconego czasu by do nich się dorwać. Posiadacze Premium mogą liczyć na dwa dodatkowe, darmowe unlocki - na strzelby i DMR.Ale to nie wszystko. Każdy weekend w lutym będzie jednocześnie weekendem podwójnego doświadczenia by gracze mogli szybciej wbijać potrzebne im rangi. DICE udostępni także specjalne misje do wykonania, które będą angażować wszystkie klasy na różnorakie sposoby.A wszystko to od pierwszego lutego.""" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okoni 8791 Napisano 30 Styczeń 2014 Lol, pół giga? To chyba naprawią z marszu BF5 ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyzak86 107 Napisano 30 Styczeń 2014 Macie tak ze jak wam wyszuka serwery to od gory leca tam gdzie jest najmniej graczy:/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PingwineQ 7 Napisano 30 Styczeń 2014 Wooo ciekawe co to zmieni :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ert44 3 Napisano 30 Styczeń 2014 chyba że grasz DM albo dominacje to wtedy nie polatasz... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszek79 44 Napisano 30 Styczeń 2014 Teraz zamiast dzwieku zamiast kilku sekund na poczatku rundy nie mialem go przez cala. Brawo ea Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniol_02 10 Napisano 30 Styczeń 2014 Mógły mi ktoś wytłumaczyć w jaki sposób zmienia się drużyne? Próbowałm na wszytskie sposoby juz chyba ,ale za Chiny tego nie pojmuje ;c I wogóle czy to po meczu trzeba robić czy w trakcie też mogę zmienić? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PingwineQ 7 Napisano 30 Styczeń 2014 Cos mi sie zepsuło i gra mi zaczęła strasznie lagowac po patchu... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZiateK 14 Napisano 30 Styczeń 2014 A jak przez 20h grania nie wywaliło mnie z gry ani razu, tak teraz w ciągu 2 meczy wywaliło mnie z gry. Podczas respawnu robi się czarny ekran i koniec. :/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eRniPL 3 Napisano 30 Styczeń 2014 Mógły mi ktoś wytłumaczyć w jaki sposób zmienia się drużyne? Próbowałm na wszytskie sposoby juz chyba ,ale za Chiny tego nie pojmuje ;c I wogóle czy to po meczu trzeba robić czy w trakcie też mogę zmienić?możesz jak umrzesz to klikasz trójkąt później R3 i powinno zmienić chyba że jest pełna Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregor_TSK 226 Napisano 30 Styczeń 2014 Voice chat dalej nie naprawiony, ucina wyrazy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
One™ 525 Napisano 30 Styczeń 2014 Co wprowadzil ten patch?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okoni 8791 Napisano 31 Styczeń 2014 (edytowane) Gra się nie wiesza. Konsola poprawnie wyłącza się po graniu. I to chyba wszystko co mi wpadło w oczy. Dalej zanika głos, dalej po wymianie ognia biegają typy z zerowym hp. Jako popierdółki dodali : emblemat gwiazdki - twojego dowódcy na minimapie, informację w lewym górnym rogu że np drużyna A potrzebuje amo, jak zginiesz widać czaszkę przy twoim nicku. A , i jak mierzysz mocną lunetą to trójkącik od spotowania jes bardzo mały. Na razie tyle co zapamiętałem/ zauważyłem. Edytowane 31 Styczeń 2014 przez okoni Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek_07 170 Napisano 31 Styczeń 2014 (edytowane) Singla i znikające save naprawili? Edytowane 31 Styczeń 2014 przez Przemek_07 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyzak86 107 Napisano 31 Styczeń 2014 Mógły mi ktoś wytłumaczyć w jaki sposób zmienia się drużyne? Próbowałm na wszytskie sposoby juz chyba ,ale za Chiny tego nie pojmuje ;c I wogóle czy to po meczu trzeba robić czy w trakcie też mogę zmienić? Wchodzisz na opcje druzyny i tam masz opcje zmien zespol chyba na R3 jak dobrze pamietam:D Co do poprawek to chyba poprawili niewidzialna bron na poczatku rozgrywki:) No i na mini mapie jest tez widoczny kapitan innej druzyna jako niebieska gwiazdka. Czyli na razie dodali niepotrzebne pierdoly!:/ Jan 30 PS3 Game Update Notes DMR Balance Tweaks -Increased the damage of all DMRs across all ranges. Specifically, damage has been increased at long ranges to allow three-hit kills against unarmored opponents. Additionally, reduced the penalty to accuracy for sustained DMR fire, allowing more rapid follow up shots in combat. The amount of the damage increase varies from weapon to weapon, according to its intended range, rate of fire, and damage. We will continue to monitor the effectiveness of DMRs in combat, and determine if additional action is needed to make DMRs a viable mid to long range weapon. Other items -Significantly reduced the duration of the black screen when spawning in, and fixed the issue with players getting killed before being in-game -Greatly reduced the risk of crosshairs disappearing, which would also result in hit markers disappearing -Added a headshot icon on the killcard. This should help identify instances where players are correctly killed by one shot -Fixed an issue in Squad Deathmatch where the “Win/Lose” text was overlapping -Fixed an issue with players using an exploit for the SOFLAM -Fixed an issue with players using an exploit for the MAV -Fixed the gameplay code to properly track the FOV (Field of View) changes in the options menu -Fixed an issue where chat would break when entering "false" or "true" in the chat window -Fixed an out-of-helicopter glitch in Air Superiority where players could spawn on the ground and play as infantry -Fixed the misaligned crosshairs on the T90 MBT -Added setting to tweak joystick dead zone -Various minor crash fixes Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Valchall 141 Napisano 31 Styczeń 2014 Też pojawił się znacznik, że ktoś nas ubił headshotem. Co jest IMO na plus. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZayeBeesty85 24 Napisano 31 Styczeń 2014 (edytowane) Dodali kilka pierdół, jedne w miare ciekawe, inne niepotrzebne biorąc pod uwagę ile powinni naprawić w pierwszej kolejności. Przy pierwszym meczu konsola mi się zwiesiła zatem o kant dupy z tym wszystkim. p.s. Dodane też są mapki z metro itp więc lada moment drugie uderzenie Edytowane 31 Styczeń 2014 przez Zayebistość Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyzak86 107 Napisano 31 Styczeń 2014 No tak, przede wszystkim po to byl ten pach zeby mapy z nowego DLC wprowadzic:D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszek79 44 Napisano 31 Styczeń 2014 A wiadomo coś kiedy te dlc ma wyjść? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyzak86 107 Napisano 31 Styczeń 2014 Second assault ma wyjsc latem:D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Entliczeq 257 Napisano 31 Styczeń 2014 Sure i dlatego teraz już są dostępne zadania z tego dlc i można odblokować bronie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyzak86 107 Napisano 31 Styczeń 2014 (edytowane) Tez mnie to dziwi hehe:D tak na necie przeczytalem ze latem:D Nie mam premium wiec nie wiem czy mozna:P Przede wszystkim jego celem jest przygotować bazową wersję gry pod nadejście kolejnej paczki DLC - Second Assault. Oprócz tego, obydwie konsole otrzymały identyczną listę zmian i poprawek, więc poniższe informacje są wspólne, niezależnie od generacji .Poprawiono balans DWR, zwiększając zadawane obrażenia na dalekim dystansie, zmniejszając kary przy ogniu ciągłym, a także poprawiono szybkostrzelność w starciach krótkodystansowych.Skrócono czas trwania czarnego ekranu w trakcie respawnu oraz poprawiono błąd w którym gracz ginął zanim wszedł do gry.Znacząco zmniejszono prawdopodobieństwo zaniku celownika, który to błąd powodował także zanik hitmarkerów Dodano ikonę strzałów w głowę na karcie zabójstwNaprawiono błąd w Deathmatchu Składów w którym tekst Zwycięstwo/Porażka nachodził na siebie wzajemnieNaprawiono exploit z SOFLAMNaprawiono exploit z MAVNaprawiono błędne ustawienia pola widzenia (FOV) które ustawia się w menuNaprawiono błąd, który powodował glitchowanie czatuNaprawiono glitch w trybie Powietrzna Dominacja w którym gracz mógł zrespawnować się jako piechurNaprawiono wyświetlanie celownika w T90 MBTDodano opcję ustawienia martwej strefy w padzieKilka innych poprawek stabilności Ps. Co to jest martwa strefa w padzie? Edytowane 31 Styczeń 2014 przez krzyzak86 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach