shemaforash 881 Napisano 1 Październik 2013 (edytowane) Koleś gra, bo wersja na X360 z jakiegoś powodu działa dużo lepiej. Koleś na neogaf ma obie konsole i pisał, że na X360 gra od 3h, a na PS3 ani razu się nie połączył. UPDATE: Chociaż czytam i czytam i jest to losowe, niektórym nie działa na obu konsolach. Edytowane 1 Październik 2013 przez shemaforash Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stey 60 Napisano 1 Październik 2013 Posiadanie dwóch konsol rozumiem, ale posiadanie tej samej gry na dwie konsole to czysty idiotyzm. Pytanie, rzeczywiście w trybie online są spoilery związane z główną fabułą? Pytam bo jeszcze nie kończyłem i nie wiem czy wbijać online. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeX 631 Napisano 1 Październik 2013 Ponad miliard zarobili i nie maja porzadnych serwerow,parodia. 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shemaforash 881 Napisano 1 Październik 2013 To jest kalkulacja, nie będą inwestować w strukturę serwerową żeby pierwszego dnia wszyscy mogli zagrać. Mają za mało sprzętu, ale jak później się uspokoi to spokojnie wystarczy to co teraz mają. Gorzej jeśli zamiast 1-2 dni ta sytuacja utrzyma się przez tydzień albo i dłużej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kryman 2016 Napisano 1 Październik 2013 Jak będziecie tworzyć postać to pamiętajcie, że mamy być groźnie wyglądającą gangstą, a nie jakimiś "łajt bojami" :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 1 Październik 2013 Ale tam się nie da stworzyć niczego innego jak człowieka placka z mordą jak zapałka... :/ Ten edytor to największy syf z jakim się spotkałem póki co w grach :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAWEL_VIP 99 Napisano 1 Październik 2013 No wogole nie mozna stworzyc postury,zamiast tego mozemy zrobic sobie dziadka,i mame..Nie rozumiem tego mogli to dodac jako opcja dodatkowa a edytor dac np taki jak byl w sr3.Chca zrobic rozbudowane multi a normalnego edytora ....... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeX 631 Napisano 1 Październik 2013 Ja zawsze daje jakiegos murzyna,potem zmieniam mu jednego z dziadkow na jasnego zeby mu troche zmienic karnacje.Wylaczam legalna prace i laduje w nielegalna by mu sie ubior zmienil (bez tego moj gangsta w czapkach mial do wyboru tylko kapelusz ala rybacki xD),laduje mu kozia brodke,czapke pierwsza,jakies okulary przeciwsloneczne i jakos typ wyglada.Ale tam kazdy bez modyfikacji wyglada jakby zaraz do kosciola mial isc a nie isc na strzelanine :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nath_147 267 Napisano 1 Październik 2013 sie nagrałem dziś :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuba1899 662 Napisano 1 Październik 2013 już nie przesadzajcie. Poczekacie dzień, dwa i się nagracie za wszystkie czasy :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siriondel 855 Napisano 1 Październik 2013 Ponad miliard zarobili i nie maja porzadnych serwerow,parodia. Nie masz kolego fioletowego pojęcia o czym piszesz. Tak, R* nie ma serwerów, EA nie ma serwerów, Blizz nie ma serwerów i każda firma, która kiedykolwiek wydała popularną grę online, przy której były problemy ze startem. Taka natura i jej nie przejdziesz. Żaden stress test i żadna symulacja nie jest w stanie odpowiednio przygotować serwerów na rzeczywiste zapotrzebowanie na ruch, bo mają się zgadzać twarde liczby, a nie domysły - nieważne, czy firma zarabia miliard, czy sto miliardów. GTAO padło, tak jak FF XIV, Diablo 3 i niemal każde co większe MMO. Nawet głupie Call of Duty co roku ma te same problemy. I tak będzie do końca świata. Nie zagramy dziś czy jutro, zagramy pojutrze. Nic nadzwyczajnego w tym przypadku. A dla mnie nawet lepiej, bo w związku z popołudniową zmianą w pracy w tym tygodniu, nie miałbym szans na grę z naszą ekipa o cywilizowanej porze dnia. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fuviks 78 Napisano 1 Październik 2013 No ja z wami zagram jakoś od piątku bo widzę że póki co to lipa jest więc nie będę się pchać :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shemaforash 881 Napisano 1 Październik 2013 (edytowane) Wszyscy bronią R* jakby to jakieś bóstwo było, tylko nikt nie zwrócił uwagi na dwie rzeczy. Po pierwsze R* zapewniało, że będzie inaczej tym razem i że gra na premierę dla wszystkich będzie działać. Druga sprawa, gra w wersji X360 działa, różnie bo różnie, ale generalnie grać się z lekkimi problemami da. Tutaj jest problem tylko i wyłącznie w wersji na PS3, może wina leży tez po stronie Sony i wtedy już złego słowa o R* nie powiem. Edytowane 1 Październik 2013 przez shemaforash Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nath_147 267 Napisano 1 Październik 2013 jakby online wystartował w parze z singlem, to by problemu nie bylo lub byl mniejszy, ea uruchomiła dzis betę bf4 i problemu nie ma, uruchomili to bez glowy, zamiast poczekac z premiera do pierwszego, żaden tytul im nie zagrazal, i nie zagraża teraz, nie wiem po co sie spieszyli? Dali za przeproszeniem dupy i tyle, porownanie gta do gier mmo lub stricte online jest bez sensu, bo gta taka gra nie jest i pewnie prędko nie będzie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siriondel 855 Napisano 1 Październik 2013 (edytowane) Druga sprawa, gra w wersji X360 działa, różnie bo różnie, ale generalnie grać się z lekkimi problemami da. Tutaj jest problem tylko i wyłącznie w wersji na PS3, może wina leży tez po stronie Sony i wtedy już złego słowa o R* nie powiem. Jakbyś miał kiedyś X-a i porównanie z XBL, to wiedziałbyś, że "też" wina Sony akurat jest zawsze, bo SEN w porównaniu z konkurencją jest bardzo marnej jakości. Pod kątem stabilności i jakości połączeń między innymi. Dlatego o tym nawet nie ma co wspominać. Żeby mieć jakieś pojęcie o tym, jak dobrze wygląda współpraca gier R* i PSN, wystarczy przypomnieć sobie multi Max Payne 3, które jest rozmiarowo ułamkiem GTAO. porownanie gta do gier mmo lub stricte online jest bez sensu, bo gta taka gra nie jest i pewnie prędko nie będzie Dlaczego nie ma sensu? Pierdyliard ludzi próbuje się podłączyć do gry jednocześnie, serwery padają. Co za różnica, czy to strzelanka, mmo, czy gra w szachy? Reguła taka sama. Edytowane 1 Październik 2013 przez Siriondel Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shemaforash 881 Napisano 1 Październik 2013 Jakbyś miał kiedyś X-a i porównanie z XBL, to wiedziałbyś, że "też" wina Sony akurat jest zawsze, bo SEN w porównaniu z konkurencją jest bardzo marnej jakości. Pod kątem stabilności i jakości połączeń między innymi. Dlatego o tym nawet nie ma co wspominać. Żeby mieć jakieś pojęcie o tym, jak dobrze wygląda współpraca gier R* i PSN, wystarczy przypomnieć sobie multi Max Payne 3, które jest rozmiarowo ułamkiem GTAO. Dlaczego nie ma sensu? Pierdyliard ludzi próbuje się podłączyć do gry jednocześnie, serwery padają. Co za różnica, czy to strzelanka, mmo, czy gra w szachy? Reguła taka sama. To mamy najlepszy przykład dlaczego dobrym rozwiązaniem będzie płatne online na PS4. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nath_147 267 Napisano 1 Październik 2013 nie ma sensu bo gra oferuje oba tryby, gdybym na premierę nie mógł dostać sie do multi, to ogrywalbym singla, a tak singiel ograny, a do multi nie mogę sie dostać, jakby dali i to i to to serwery by nie padly, bo gracze do multi dolaczali by stopniowo, Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siriondel 855 Napisano 1 Październik 2013 (edytowane) To mamy najlepszy przykład dlaczego dobrym rozwiązaniem będzie płatne online na PS4. Tak, to jest święta prawda. Wspomniałem o tym bardzo dawno temu, pisałem, że to jest pierwsza i absolutnie najważniejsza sprawa, której oczekiwałbym od nowej generacji i PS4 w ogóle, tu na forum np. w temacie o PS+ i zostałem wyśmiany. A jeśli Sony zrobi użytek z tych pieniędzy i PSN jakościowo dorówna XBL, to ludzie będą w myślach dziękować Sony za ten ruch. Co by nie mówić o M$ i ich złodziejstwie, to akurat kasa z XBL idzie w dobrą stronę. Dużo większy komfort gry, żadnych gównianych konserwacji, a czat głosowy jak złotko śmiga, nie to co PS3 - po prostu porządny online. No ale coś jest za darmo, coś jest płatne - nie trzeba być geniuszem, by przewidzieć, co będzie lepsze. Ale starczy tego offtopa. nie ma sensu bo gra oferuje oba tryby, gdybym na premierę nie mógł dostać sie do multi, to ogrywalbym singla, a tak singiel ograny, a do multi nie mogę sie dostać, jakby dali i to i to to serwery by nie padly, bo gracze do multi dolaczali by stopniowo, To jest zupełnie inna sprawa, nie mająca żadnego związku z wcześniej omawianą i ogólnie występującym padaniem serwerów z przeciążenia na starcie dużych gier online. Ale tak, z tym akurat mogę się zgodzić, w opisanej przez Ciebie sytuacji być może dałoby się uniknąć przynajmniej części problemów. Cóż, tak zadecydował R*, postanowili dać ludziom czas na przejście gry, być może uważali, że będzie to tak ważne dla bezbolesnego wejścia w online, być może nie byli jeszcze na coś gotowi, nie wiem. Być może to był błąd, nie będę się sprzeczał, ale nie oceniam, bo niespecjalnie się tym przejmuję, bólu tyłka nie mam. Edytowane 1 Październik 2013 przez Siriondel Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saintgb1972 307 Napisano 1 Październik 2013 Nie masz kolego fioletowego pojęcia o czym piszesz. Tak, R* nie ma serwerów, EA nie ma serwerów, Blizz nie ma serwerów i każda firma, która kiedykolwiek wydała popularną grę online, przy której były problemy ze startem. Taka natura i jej nie przejdziesz. Żaden stress test i żadna symulacja nie jest w stanie odpowiednio przygotować serwerów na rzeczywiste zapotrzebowanie na ruch, bo mają się zgadzać twarde liczby, a nie domysły - nieważne, czy firma zarabia miliard, czy sto miliardów. GTAO padło, tak jak FF XIV, Diablo 3 i niemal każde co większe MMO. Nawet głupie Call of Duty co roku ma te same problemy. I tak będzie do końca świata. Nie zagramy dziś czy jutro, zagramy pojutrze. Nic nadzwyczajnego w tym przypadku. A dla mnie nawet lepiej, bo w związku z popołudniową zmianą w pracy w tym tygodniu, nie miałbym szans na grę z naszą ekipa o cywilizowanej porze dnia. Diablo ruszylo dwie godziny po "wielkim buuum" , CoD czy tez BF maja male problem w dniu premiery I kilka dni po ale uwidacznia sie to poprzez lagi a nie problem z logowaniem , czy tez ze stworzeniem postaci. O ile jestem w stanie zrozumiec to, ze jest problem z gra w 16 osob na serwerze , to brak mozliwosci ukonczenia "samouczka" on-line mnie zniesmaczyl , nigdy nie bedziesz mial mozliwosci zrobienia drugi raz pierwszego wrazenia. On-line bylo dmuchane przez R* niczym balon byly same ochy I achy we wszystkich serwisach growych , ktore mialy mozliwosc testowania on-line a w dniu premiery z balonu ucieklo powietrze I zostal smrod. R* oczywiscie "lojalnie" uprzedzil graczy , ze moga byc problemy , poprosili o zrozumienie I wybaczenie czyli zwykla marketingowa papka Zobaczymy czy do weekend R* zrobi cokolwiek aby on-line bylo grywalne chocby w malym stopniu bo narazie jest wielki falstart. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
One Post Man 4596 Napisano 1 Październik 2013 @up No i nie zapominajmy ze dali sobie 2 tygodnie przestrzeni jeszcze aby upewnic sie ze wszystko gra a i tak spieprzyli. Podejrzewam ze gdyby multi bylo dostepne od dnia premiery, lud by sie podzielil i nie byloby takiego wielkiego scisku jak teraz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jimmyyy8 158 Napisano 1 Październik 2013 Zadziwiające jak ludzie potrafią być niecierpliwi :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siriondel 855 Napisano 1 Październik 2013 (edytowane) Komuchy, wieczni narzekacze, ludzie z bólem tyłka, ci co chcą wszystko na raz, ci co uważają że im się należy bo zapłacili, ci co naprawdę myślą że Rockstar nie miał prawa do tego doprowadzić bo przecież widzieli sprzedaż i miliard $ na koncie, ci zwyczajnie niecierpliwi lub rozczarowani, a także wszyscy normalni ludzie i ci co chcą w miarę profesjonalnego wyjaśnienia mogą poczytać coś na ten temat pod poniższymi linkami. Ściany tekstu w języku Szekspira. I na przyszłość się przyda. KLIK pierwszy. KLIK drugi. KLIK trzeci. A także na pocieszenie - tutaj. A morał z tej bajki jest taki: So before you go slamming R* for a poor release, keep in mind that it was impossible for them to test and damn near impossible for them to plan for this many people. And they're not just swimming in a pile of our money ala Scrooge McDuck, but probably working very hard to deliver what they promised over a million people. Let's cut 'em a little slack, eh? Edytowane 1 Październik 2013 przez Siriondel 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
One Post Man 4596 Napisano 2 Październik 2013 Zadziwiające jak ludzie potrafią być niecierpliwi :) Zobaczylbys co sie dzialo na premierze Diablo 3 kiedy serwery lezaly ;). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NPK_PACMAN 9 Napisano 2 Październik 2013 Nie zagramy dziś czy jutro, zagramy pojutrze. Nic nadzwyczajnego w tym przypadku. [...] Zgadzam się w 100 % tak wielkie przedsięwzięcie ma pełne prawo do problemów na starcie i dajcie im ludzie popracować kilka dni. Sporo osób myśli, że jak łaskawie kupiło grę za 200 pln to obrazą Boską będzie jak coś się zawiesi albo rozłączy. Przecież wiadomo że będą pracować dopóki tego nie zrobią i będzie cycuś malina. Plucie na Rockstar nie wiele tutaj pomoże, ale trole lubią takie używanie. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
One Post Man 4596 Napisano 2 Październik 2013 (edytowane) Gdyby problem byl typu "cos rozlacza, cos zawiesza" to raczej watpie ze bylby taki flejm, tutaj ludzie sa poirytowani faktem ze to W OGOLE nie dziala. A to juz jest jawna kpina. I te gadanie "nie moglismy sie spodziewac takiego tlumu" moga sobie w buty wsadzic albo debila wmawiac, gra po 3 dniach zarobila miliard dolarow, za same pre-ordery oplacone budzet im sie zwrocil, nie przyjmuje do wiadomosci wymowek tego typu. Nie bede plakal ani mowil "place wymagam", jednak nie bede tez siedzial cicho jakby wszystko bylo w porzadku. Jest pewna granica bledu jesli chodzi o start jakiejs uslugi i Rockstar ja przeskoczyl o 3 metry. Cala ta sytuacja pieknie tez pokazuje jak pomysl "always online" by sie sprawdzal. Czlowiek kupuje gre w premiere i z tydzien nie pogra bo usluga bedzie lezec i kwiczec :). Edytowane 2 Październik 2013 przez Bansai 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach