Nath_147 267 Napisano 30 Październik 2016 Jakby zrobili AI myślące jak człowiek, to i tak byś nie zagrał, bo dzien później byłby koniec świata jak w terminatorze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thrasher8888 136 Napisano 30 Październik 2016 Ukończyłem dzisiaj na XOne i gierka na weteranie dosyć prosta. Myślałem że ci strażnicy źródła będą trudniejsi, tak jak było w U2 z tymi błękitnymi, a tu giną od kul tak samo jak zwykły żołdak. Na końcu widać że otwierają furtkę na kontynuacje - mapa New Spain - Nowa Hiszpania i scenka po napisach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
crazy 1 Napisano 10 Listopad 2016 Dzięki kmiocie za spojler. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danken000 352 Napisano 10 Listopad 2016 Rozumiem, że jeśli Ci zdradzę, że akcja Rise of the Tomb Raider dzieje się na Syberii to też mnie nazwiesz kmiotem. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
crazy 1 Napisano 15 Listopad 2016 Nie wpadł mi trofik za wykonanie wszystkich misji. Ktoś tak miał? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOMARZYSKO 767 Napisano 15 Listopad 2016 "Some players have trouble getting this to unlock but for others it unlocks just fine. The cause of this problem is unknown and if the trophy doesn't unlock, then your only option is to start a new game from scratch" Mnie zostało jeszcze jedno zadanie i sam się przekonam czy dopadł mnie glitch. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kill 10044 Napisano 15 Listopad 2016 Nie wiem czy to jeszcze działa. Ale na XO można było wybrać ostatnią misję w trybie wypraw, zmienić poziom na najwyższy, przejść i wpadał trofik za skończenie gry na hardzie. Możecie spróbować coś z tym pokombinować, ale pewnie załatali. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 25 Listopad 2016 Do tych co maja i grali w wersje na PS4. Czy dodatki, i inne DLC sa na plycie. Czy nie trzeba zadnych kodow - czy Square polecialo w czlona i dali karteczki z kodami? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tokk 5 Napisano 25 Listopad 2016 Do tych co maja i grali w wersje na PS4. Czy dodatki, i inne DLC sa na plycie. Czy nie trzeba zadnych kodow - czy Square polecialo w czlona i dali karteczki z kodami? Wszystko jest na płycie. Nie ma kodów. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 25 Listopad 2016 6 minut temu, Tokk napisał: Wszystko jest na płycie. Nie ma kodów. Podziekowal. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vasyndrom 56 Napisano 25 Listopad 2016 Nie wpadł mi trofik za wykonanie wszystkich misji. Ktoś tak miał? Z patchem 1.05 wszystkie trofea powinny dzialac jak nalezy. Sent from my iPhone using Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 25 Listopad 2016 No to zainstalowałem, pobrałem patcha i odpaliłem. Kurcze, przeklinam dzień w którym Sony dało share, zamiast cisnąć, to idę powolutku zachwycając sie widokami, a to jakaś mała tęcza, a to oślepiające promienie słońca a to ciut wcześniej burza śnieżna i cykam fotki sharem bo chce uchwycić to co mnie zauroczyło. Po tych parudziesięciu minutach jestem na tak. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vasyndrom 56 Napisano 25 Listopad 2016 Widoki zachwycaja a im dalej tym lepiej Jak juz ogarniesz troche gre to moze jakis co-op? Sent from my iPhone using Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 25 Listopad 2016 Owszem mozna spróbować dobry coop nie jest zły jak mawiają. bede sie sprężał z gra zeby ja po świętach sprzedać i zeby ktos na sylwka mógł powiedzieć "w sylwestra bede grau w gre - tomb Raider" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomi915 173 Napisano 26 Listopad 2016 Wczoraj skończyłem główny wątek. Przechodziłem dość dokładnie, to i przy okazji pucharek za 75% zebranego "dropu" wpadł. W Uncharted 4 wbita platyna, więc ją "ograłem" ale przy tej grze to była piękna lecz skromna i nudnawa gra. Tutaj dla mnie absolutny HIT i po doszukiwaniu się na siłę minusików - 9.5/10 Graficznie bajka, łuk i jego używanie mega, zbieractwo w "bazach" rewelka, pomysły z misjami pobocznymi, zagadkami, grobowcami itd. świetna sprawa. Nie bawię się już w ale tutaj po ukończeniu gry jest tyle do roboty i wyzwań, że wstyd grę odstawić czy sprzedawać. Online czy innych trybów jeszcze nie próbowałem. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pereszczako 1 Napisano 26 Listopad 2016 Zgadzam się z przedmówcami. Wczoraj skończyłem wszystko na 100% czyli główny wątek fabularny, DLC: Baba Yaga i Więzy Krwi ze wszystkimi możliwymi znajdźkami i gra wg. mnie jak najbardziej zasługuje na najwyższe noty. Poprzedni TR był jak dla mnie bardzo dobry ale RotTR jest fenomenalna. Jak dla mnie jedna z najlepszych gier roku na PS4 (wiadomo, że na inne platformy wyszła dużo wcześniej) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arpeggi20 0 Napisano 26 Listopad 2016 Jak wygląda wydajność na ps4 na patchu 1.05? Przeczytałem w kilku miejscach w necie (jest też wideo na digital foundry), że ten patch popsuł frame pacing i gra przez to sprawia wrażenie jakby miała 20 fps w większych lokacjach. Rzeczywiście jest tak źle? Chciałem kupić gdzieś niedługo i teraz nie wiem czy jeszcze nie poczekać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Banan91PL 287 Napisano 26 Listopad 2016 51 minut temu, arpeggi20 napisał: Jak wygląda wydajność na ps4 na patchu 1.05? Przeczytałem w kilku miejscach w necie (jest też wideo na digital foundry), że ten patch popsuł frame pacing i gra przez to sprawia wrażenie jakby miała 20 fps w większych lokacjach. Rzeczywiście jest tak źle? Chciałem kupić gdzieś niedługo i teraz nie wiem czy jeszcze nie poczekać. Według mnie jest płynne 30 fps I aktualizacja zlikwidowała input lag w sterowaniu . wszystko pięknie śmiga Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 26 Listopad 2016 Jak wygląda wydajność na ps4 na patchu 1.05? Przeczytałem w kilku miejscach w necie (jest też wideo na digital foundry), że ten patch popsuł frame pacing i gra przez to sprawia wrażenie jakby miała 20 fps w większych lokacjach. Rzeczywiście jest tak źle? Chciałem kupić gdzieś niedługo i teraz nie wiem czy jeszcze nie poczekać. Pamiętaj o jednej rzeczy analiza analiza to co sie liczy to subiektywny odbiór produkcji od rana liże każdy kawałek mapy i nie zauważyłem żadnych problemów, nie znaczy to ze df kłamie tylko ze fun z gry jest tak duży zaangażowanie mnie jako gracza tak wielkie ze nawet jesli cos byc moze chrupnie to ja tego nie dostrzegam. ------------------------------- Co do samej gry, jestem w dość sporej pokrytej ściegiem lokacji kurczę no mam wrażenie jakbym grał w prawie sandboxa. Takiej gry mi brakowało, która nie bedzie rynna, która bedzie zachęcać do eksploracji. Jedyne co w związku z tym mniej mi leży to fakt ze z początku brak nam narzędzi zeby wejść tu i ówdzie wiec cofanie sie do wcześniejszych lokacji bedzie wymagane. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spike1314 47 Napisano 26 Listopad 2016 (edytowane) Przeszedłem właśnie na PROsiaku z włączonymi dodatkowymi efektami graficznymi i moim zdaniem płynność to na oko nie jest 30 klatek a bliżej 20 i strasznie to widać. Jest to jedna z gorzej pod względem płynności zoptymalizowana gra w jaką grałem na PS4 (dotyczy szczególnie otwartych lokacji). Oczywiście można włączyć ten tryb z większą płynnością ale widoczny jest spadek jakości efektów. Co do samej gry - moim zdaniem najlepiej trzymać się głównego wątku fabularnego i nie robić tych idiotycznych misji pobocznych, która sa w stylu najgorszych misji w grach RPG - typu zabij dwa dziki przynieś mi ich skórę , zabij dwa jelenie zerwij pięć kwiatków... Po pierwszej większej lokacji olałem całkiem te misje, grobowce, krypty, wyzwania - nie dość że nudne to jeszcze strasznie łatwe i naprawdę dodane na siłę. Gra jest też bardzo łatwa na standardowym poziomie tak więc jak ktoś zaczyna to proponuję włączyć najwyższy dostępny poziom trudności. Niby robią teraz te gry mniej liniowe, dodając bardziej otwarte lokacje, pierdylion idiotycznych znajdziek co dosłownie 2 metry, wypełnione nic nie wnoszącymi misjami, a to co najbardziej mnie spodobało się w tej grze to właśnie elementy głównej liniowej fabuły. grafika (szkoda że niezbyt płynna) i dość sensownie zrobiona rozbudowa broni i umiejętności Lary. Na plus jeszcze, że gra ma pełny polski dubbing na całkiem niezłym poziomie. Edytowane 26 Listopad 2016 przez spike1314 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOMARZYSKO 767 Napisano 26 Listopad 2016 Końcówka spierniczona tak samo jak w części pierwszej, strzelania więcej niż w COD. Poza tym, bardzo zacna gra. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vasyndrom 56 Napisano 26 Listopad 2016 Przeszedłem właśnie na PROsiaku z włączonymi dodatkowymi efektami graficznymi i moim zdaniem płynność to na oko nie jest 30 klatek a bliżej 20 i strasznie to widać. Jest to jedna z gorzej pod względem płynności zoptymalizowana gra w jaką grałem na PS4 (dotyczy szczególnie otwartych lokacji). Oczywiście można włączyć ten tryb z większą płynnością ale widoczny jest spadek jakości efektów. Co do samej gry - moim zdaniem najlepiej trzymać się głównego wątku fabularnego i nie robić tych idiotycznych misji pobocznych, która sa w stylu najgorszych misji w grach RPG - typu zabij dwa dziki przynieś mi ich skórę , zabij dwa jelenie zerwij pięć kwiatków... Po pierwszej większej lokacji olałem całkiem te misje, grobowce, krypty, wyzwania - nie dość że nudne to jeszcze strasznie łatwe i naprawdę dodane na siłę. Gra jest też bardzo łatwa na standardowym poziomie tak więc jak ktoś zaczyna to proponuję włączyć najwyższy dostępny poziom trudności. Niby robią teraz te gry mniej liniowe, dodając bardziej otwarte lokacje, pierdylion idiotycznych znajdziek co dosłownie 2 metry, wypełnione nic nie wnoszącymi misjami, a to co najbardziej mnie spodobało się w tej grze to właśnie elementy głównej liniowej fabuły. grafika (szkoda że niezbyt płynna) i dość sensownie zrobiona rozbudowa broni i umiejętności Lary. Na plus jeszcze, że gra ma pełny polski dubbing na całkiem niezłym poziomie. Jaki tryb miales wlaczony? 4K / 1080p Enhanced? Bo zarowno w jednym jak i w drugim nie zauwazylem spadku fps. Przeszedlem juz cala gre i nigdzie czegos takiego nie bylo. Nawet w Geothermal valley gdzie mgla i opary + deszcz musza niezle pociskac PRO. Co do jednego sie zgodze gra jest latwa wrecz za latwa nawet na najwyzszym poziomie trudnosci. No nic ide cisnac Score Attack Sent from my iPhone using Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spike1314 47 Napisano 26 Listopad 2016 10 minut temu, vasyndrom napisał: Jaki tryb miales wlaczony? 4K / 1080p Enhanced? Bo zarowno w jednym jak i w drugim nie zauwazylem spadku fps. Grałem w 1080P z włączonymi dodatkowymi efektami. Moim zdaniem jest widoczny spadek klatek w otwartych lokacjach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 27 Listopad 2016 18 godzin temu, spike1314 napisał: Co do samej gry - moim zdaniem najlepiej trzymać się głównego wątku fabularnego i nie robić tych idiotycznych misji pobocznych, która sa w stylu najgorszych misji w grach RPG - typu zabij dwa dziki przynieś mi ich skórę , zabij dwa jelenie zerwij pięć kwiatków... Po pierwszej większej lokacji olałem całkiem te misje, grobowce, krypty, wyzwania - nie dość że nudne to jeszcze strasznie łatwe i naprawdę dodane na siłę. Twoją opinie szanuje, choc mam nieco odmienna - od piatku wieczor mam chyba ze 13h przegrane (czyli moglbym teoretycznie juz konczyc gre), jestem dopiero na poczatku drugiej wiekszej lokacji (geoterma). Same jaskinie, krypty, grobowce - sa ok, troche skakania, troche prostych zagadek (choc ponoc poziom trudniosci rosnie) a do tego nagrody jakies a to zdolnosci a to czesci do broni. To jest dla mnie OK. To co mnie sie nie podoba to przechodze od pozycji 'Start' w wiekszej lokacji do pozycji 'Wyjscie' tuz przed wyjsciem znajduje obiekt X ktory mi podswietla obiekty typu A lub B w calej lokacji - i czesc z nich jest na samym poczatku przy lokacji start - to powoduje ze czuje sie jak biegajac assasynem za piorkami. Druga rzecz nie mam nic przeciwko progresji temu ze Lara zdobywa nowe umiejetnosci narzedzia w trakcie przygody. Ale to co mi sie juz nie podoba to fakt ze musze wracac prawie na poczatek gry zeby teraz moc wejsc do dajmy na to jaskini bo wczesniej nie mialem narzedzia/umiejetnosci. Tak czy inaczej gra jest zacna i ma wielki plus za to ze gra mi sie dobrze i chce caly czas grac, nie chce jej odkladac tylko kontynuowac zabawe. (a ostanio mialem problemy, ze skupieniem uwagi na graniu - ot odpalem gre pogralem 2-3h i stwierdzalem dosc, nie bylo jedno radosnego chce grac dalej, za to bylo to starcze - eee jutro tez jest dzien). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
graqzu 188 Napisano 27 Listopad 2016 Ja tak w skrócie. Gra bardzo fajna. Mniej więcej takiego poziomu się spodziewałem. Główny wątek niezły, nie urywa ale z drugiej strony ciężko było mi się oderwać by iść spać, a tak nie miałem już dawno z grami. Wszystko bardzo na plus, teraz pokonczyc dodatki a może potem platynke wbije. Tap Tap z Z3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach