Skocz do zawartości
kovacs

No Man's Sky

Rekomendowane odpowiedzi

@Patricko

Właśnie obawiam się, że będzie tak jak piszesz. Możliwe, że będzie milion planet, ale różnić się będą tym, że na jednej trawa będzie niebieska a potworek pomarańczowy, a na drugiej na odwrót. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję że wszystkie wasze wątpliwości się nie sprawdzą :P - ale zobaczymy.

Początkowo gra miała być o wile mniejsza.. (chyba 9 trylionów planet) ale chłopakom z Hello Games udało się stworzyć algorytmy które na tyle zwiększyły różnorodność świata że zwiększyli ilość planet do 18 Trylionów.

Kilka dni temu zamieszczono kilkanaście fotek pokazujących różne środowiska planet i nie ma tragedii.
Odchodząc jednak zupełnie od tematu życia roślinnego czy innego jakie tam gra stworzy to przecież nie na każdej planecie będzie życie.. fauna czy Flora
Rozmiar gry jest przytłaczający ale jednocześnie fascynuje mnie sposób w jaki HG wykorzystuje proceduralne generowanie świata.

Nie wiem czy oglądaliście ostatnie kilka odcinków IGN First - tam bardzo dobrze wyjaśniono jak działa generowanie "życia" i całej reszty. Każdy archetyp może być modyfikowany w nieskończoność za każdym razem generując ~20 różnych wersji siebie, które mogą generować kolejne ~ 20 wersji siebie.

Czy będą w NMS elementy podobne? 

Tak Będą.. - tak jak na ziemi mamy drzewa które mają liście w bóg jeden wie ilu wariantach - a mimo to nadal są podobne.

Ryby czy drzewa...
Wszystkie podobne a jednak inne -  nie oczekujmy że każda istota w grze, każde drzewo i trawa będą zupełnie inne.
 

ryby.jpg

Jestem jednak ciekaw na ile podobnych "tworów" trafi jeden gracz przemierzający kosmos

 

450px-Kszta%C5%82ty_li%C5%9Bci_2b.svg.pn


 

 

Sorki za długi post :) poniżej przeprosinowy ziemniak :D

potato_cultivar_with_sprouts.jpg


 

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

odkopie troche watek

 

Powyzej filmik majacy trafic do masowego odbiorcy.

 

nawet nie jestem pewny czy gosc faktycznie gral na padzie czy to tylko trzymal a to co bylo prezentowane nie bylo tylko nagraniem.

 

Tak czy inaczej nic nowego.

 

Daty premiery brak. Z racji rozmiarow wszechswiata spotkanie innych graczy moze graniczyc z cudem (slowa tworcy w wolnym tlumaczeniu) wiec nie nastawialbym sie tutaj na jakies muliplayer w ujeciu PvP czy inny coop.

 

Raczej nie pojawi sie w tym roku, obstawiam rok 2016 w okolicach premiery PS VR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda jak nagranie...

To nie będzie najnudniejsza gra roku - to będzie najnudniejsza gra tej generacji...

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na moje oko będą chcieli uderzyć na gwiazdkę. W tym roku jakiś dużych premier już chyba nie ma, więc mogą próbować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obsuwa na czerwiec 2016. 

A miała to być odpowiedź na jesienne exy M$

 

http://blog.eu.playstation.com/2015/10/27/no-mans-sky-release-date-announced-at-paris-games-week/

 

No to wydaje mi sie ze w czerwcu na E3 oglosza cene PS VR a takze ze MNS bedzie wspieral PS VR. 

 

Swoja droga ta produkcje traktuje jako ciekawostke moze byc z tego cos fajnego a moze wyjsc mega nuda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na moje oko będą chcieli uderzyć na gwiazdkę. W tym roku jakiś dużych premier już chyba nie ma, więc mogą próbować.

To żem trafił, o jakieś 6 miesięcy za wcześnie...

Trochę pojechali z tym czerwcem. Chyba Sony bardzo mocno ich już cisnęło, żeby podali datę, to walnęli jakąś bezpieczną i odległą.

Nie zdziwię się jak data jeszcze ulegnie zmianie, oczywiście na jeszcze późniejszy termin :) Może gwiazdka 2016? :P

 

Mimo wszystko ta gra to i tak na razie dla mnie jest w sferze ciekawostek. Chyba nawet sami twórcy nie wiedzą czym ta gra ma być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biedy z nędzą ciąg dalszy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sam nie wiem co mam myśleć o tej grze. Na pewno będę chciał ją wypróbować, ale czy posiedzę z nią dłużej jak 20-30 minut? 

Mam nadzieję, że gra otrzyma wsparcie dla PlayStation VR, nadaje się idealnie na tę platformę. Wtedy moje zainteresowanie mocno urośnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby ta gra była za 20$ to byłby hit murowany. Ale jak zawołają 60$ to się większość graczy kilka razy zastanowi na zakupem. Ja na pewno. ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i stało się to co mówiłem od samego początku :) No Man's Sky będzie pierwszym indykiem w pełnoprawnej cenie gier AAA.

Jeśli tej gry nie będzie nawet w pudełku, to już czuję ten shitstorm, a gra i tak okaże się nudnym gniotem na parę dni zapewne :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że z tą produkcją było tak: Miał być indor jak każdy inny, stworzony przez kilka osób w ten rok czy jakiś inny krótki okres czasu. Nagle po prezentacji zrodził się wokół tej gry jakiś dziwny hype. Twórcy wiedzieli że z tego co mogliby dostarczyć obecnie nic większego nie będzie, tak więc przełożyli premierę o 2 lata, stwierdzili że skoro sporo ludzi się napaliło to dadzą cenę 60$ i teraz dłubią. Mam wrażenie że sami zauważyli że oczekiwania są nieproporcjonalne do zawartości i teraz może się to okazać największym przeciwnikiem. No cóź, mimo że sama gra mnie jakoś bardzo nie interesuje, ponieważ nie bardzo rozumiem jej założenia (chociaż gdyby było wsparcie Playstation VR to mogłoby to być całkiem ciekawe), to ciekawi mnie jak się potoczy jej los :) Jedyne co to dziwi mnie jak bardzo niektórzy napalili się na tą grę, nieraz czytałem komentarze "Nawet jeżeli ta gra będzie kosztowała te 200 zł to przynajmniej można w nią grać kilkaset godzin, nie jak w większość obecnych produkcji..". W każdą grę można tyle grać, tylko w przypadku niewielu się chce ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ironia losu. Niezależni deweloperzy przenieśli się do garaży by robić ambitne, niezależne i tanie gry. Z czasem ci sami kolesie zaczęli robić ambitne, niezależne i drogie gry.

Nie sądziłem że dożyję czasów gdy gdy indyk będzie sprzedawany w cenie gry AAA. A tymczasem Firewatch (ponad 80 zeta), The Witness (grubo ponad 150 złotych), popierdółka z kompa i Androida czyli This War of Mine też ponad 100zł. No i wisienka na torcie No Men's Sky za 60$. Z dumą i wypiętą piersią zagłosuję portfelem.

Edytowane przez malpka
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że 60$ to właśnie ta limitka ma kosztować :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i fajnie,będzie w pudle. Tylko jakąś przyzwoitą cenę niech dadzą i będzie git.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej, żeby dali przyzwoitą grę, to wtedy cenę można przeżyć, ale na chwilę obecną to ta gra daje tyle niewiadomych, że ja na pewno tego w premierę nie kupię.

  • Like 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To już nawet śmieszne nie jest... Od jakiegoś już czasu, twórcy i dystrybutorzy dwoją się i troją, żeby tylko windować ceny gier jak najbardziej w dniu premiery.

Problem jest taki, że 90% tych gier nie jest warta nawet połowy ceny. No, ale co ja się produkuje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przykład Rebel Galaxy. Dwa miesiące po premierze już jest w promocji -50%.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×