Skocz do zawartości
Patricko

Kierownica do PS4

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Nie znam się na ruskich certyfikatach do końca, ale jeśli to koło nie jest posklejane z Dualshocka, DFGT i w miarę fajnej obręczy to może wydawać się prawdziwe.

Cena pewnie koło tysiaka i wio na rynek, do ludzi, co im zależy. 

Jeśli to rzeczywiście prawdziwa historia to chyba już definitywnie nie ma co się łudzić o wsparcie dla starszych kółek spod znaku L.

 

 

vhx7d0.jpg

 

 

Loga chyba też jeszcze testują, albo że już podróbki się pojawiły.

Edytowane przez toreso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co z kółkiem THRUSTMASTER T100? Jak czytam opinie użytkowników to są zadowoleni i to taki odpowiednik Logitech Driving Force GT, różnica tylko kąta obrotu zamiast 900 jest 270, jest 2 lata gwarancji, myślę że za te 350zl można śmiało kupić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jako ze mało sensownych odpowiedzi posiadaczy T100, pojechałem poprostu do sklepu i kupiłem. Zapłaciłem dokładnie 300zl za egzemplarz ze zwrotu.

Opinie ze lepiej dalej grać na padzie niż kupić budżetową t100 są śmieszne. Jeżeli ktoś nie ma na T300 a planuje Project Cars, może śmiało kupic T100 bo gra na padzie to męczarnia.

Jak narazie to kolega kamayeye napisał i kupił t100 z tego co wiedziałem. Poproś go o kilka słów więcej... Kupił ok 13 maja (data postu) wiec juz chyba sobie zdanie wyrobił. Edytowane przez pela222

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hahaha dobry zart tynfa wart :) Przeciez jesli mnie pamiec nie myli to G25 i G27 na premiere tez byly dosc drogie a nawet jak zeszly w cenie to trzymaly sie progu 999pln wiec mysle ze wybor bedzie logi vs thrustmasta w podobnej cenie.

 

 

Tylko, że za tysiaka dostajesz pedały ze sprzęgłem i shfter. W Thrustmasterze musisz bulić prawie drugie tyle co za kierownicę, żeby to mieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie wiadomo czy zdjęcia to nie fake (a tak ja obstawiam) a już się dywagacje na temat ceny rozpoczęły ;)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

A co z kółkiem THRUSTMASTER T100? Jak czytam opinie użytkowników to są zadowoleni i to taki odpowiednik Logitech Driving Force GT, różnica tylko kąta obrotu zamiast 900 jest 270, jest 2 lata gwarancji, myślę że za te 350zl można śmiało kupić.

Ja już wcześniej pisałem, kiedy jeszcze można było kupić na allegro nówki/powystawowe z gwarancją po około 200-300 zł, że za taką cenę warto się zainteresować skoro ma FF. Ja osobiście nie trzymałem jej w rękach, ale jeden znajomy opowiadał, że kiera wygląda bardzo ok(oczywiście jak za tą cenę) i posiada mechanizm na pasku. W porównaniu do dfgt wcale nie wypada słabo, a nawet przewyższa ją w kilku sprawach jak np. prawdziwe łopatki na mikrostykach(w dfgt małe guziczki) i pedały takie same jak w t300/tx(plastikowe nakładki zamiast metalowych), które co by o nich nie mówić są lepsze od tych z dfgt. 

Edytowane przez piotras3
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że za tysiaka dostajesz pedały ze sprzęgłem i shfter. W Thrustmasterze musisz bulić prawie drugie tyle co za kierownicę, żeby to mieć.

Trzeba, nie trzeba. Kwestia potrzeb i wymagań. Sprzęt za to jest sporo lepszy, więc i kosztuje swoje.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posiadam T100 od tygodnia. Do tej pory jestem zadowolony. Jakość wykonania jest na dobrym poziomie. Plastik i guma nie wyglądają tak złe jak niektorzy( nawet nie wiem czy mieli t100 w ręce) opisują, daleko jej do prawdziwej kierownicy ale mnie osobiście sie podoba. Posiada FF i chwała Thrustmaster za to bo to jest obowiązkowa pozycja przy kupnie kierownicy. Ogromnym plusem sa manetki i pedały. Sa bardzo dobrze wykonane jak za tą cenę kiery. Posiadałem DFGT na ps3 i manetki-przyciski były tragiczne. Jakość wykonania obu kierownic jest na podobnym, dobrym poziomie.

Głównym problemem jest brak kierownicy ze średniej półki cenowej.

Jeżeli miałeś w posiadaniu G25, G27 na ps3 i stać Cię na zakup T300 to wybór T100 moze być rozczarowujący.

Jeżeli jezdziles na DFGT to jak najbardziej T100 jest dla Ciebie.

Jeżeli grales do tej pory na padzie a zastanawiasz sie nad kierownica która nie opróżni Ci kieszeni to przestań sie zastanawiać i kup T100. Kierownica zupelnie odmieni poziom rozrywki a zabawa bedzie o wiele lepsza.

Moja historia z kupnem T100 była nastepująca.

Kupiłem pCARS 2 dni po premierze. Po jednym dniu grania zawiodłem sie i stwierdziłem ze wydałem 250zl za gre która nie jara mnie jak DriveClub na DualShocku. Poszukałem opinii o budżetowej T100 ale nic konkretnego nie znalazłem wiec pojechałem do sklepu i ja kupiłem. Tak mi sie spodobała ze dwa dni pózniej w tym samym sklepie kupiłem do niej stojak Wheel Stand Pro.

W skrócie. Jeżeli wahasz sie czy dalej grać na padzie a nie masz na T300 to leć do sklepu po T100.

  • Like 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że możemy mieć nadzieję na wsparcie starszych kółek od Logitecha. Jeśli to wszystko prawda oczywiście.   

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

270 mi nie przeszkadza.

Sejfo, jeżeli Logi wypuści nowy model który bedzie kompatybilny z PS4 to zapomnij o wsparciu dla starszych kółek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kamayeye i piotras3, wielkie dzięki za info, wcześniej w ps3 używałem DFGT i przed chwilą zamówiłem T100. W nowych autach juz nie kręci się kierownicą jak kiedyś, sam byłem zdziwiony jak wygodnie działa ten system, np w BMW, więc mi na pewno nie będzie przeszkadzało ze nie ma 900°

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że za tysiaka dostajesz pedały ze sprzęgłem i shfter. W Thrustmasterze musisz bulić prawie drugie tyle co za kierownicę, żeby to mieć.

 

Po pierwsze to dopoki kierownica nie bedzie zapowiedziane oficjalnie to sa plotki - podobnie jak plotka z newsa ze drazek podobnie jak w wypadku T300 bedzie trzeba dokupic. 

Po drugie pisanie co dostane za tysiaka jest nie na miejscu bo nie znamy ceny tej kiery a premierowe ceny G25/G27 nie odbiegaly od ceny T300 (choc fakt zawieraly shifter i pedaly ze sprzeglem). 

 

Czas pokaze - trzymam kciuki oby wyszlo z tego cos dobrego. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Tylko 270 stopni obrotu ci nie przeszkadza?

Mimo 900 stopni w T300, pCARS sama ogranicza kąt skrętu w wielu samochodach (jest soft lock), więc lepiej mieć T100 niż grać na padzie ;)

Edytowane przez mataman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mimo 900 stopni w T300, pCARS sama ogranicza kąt skrętu w wielu samochodach (jest soft lock), więc lepiej mieć T100 niż grać na padzie ;)

 

T100 wyglada jak zabawka z biedronki, szkoda kasy, takie moje wstępne zdanie :) na padzie gra się bardzo dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby dlaczego? Pedały T100 ma lepsze, FF na pasku=lepszy. Jedynie odstaje kątem skrętu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To że FF jest na pasku nie oznacza automatycznie że jest lepszy. Pedały mogą być z metalu czy czegoś tam ale i tak chyba siedzi tam potencjometr jak w tych z DFGT? Precyzja działania będzie taka sama. A to że odstaje kątem skrętu to OGROMNY minus. Przynajmniej dla mnie. Jeśli ktoś nie będzie jakoś poważniej angażował się online to ok, to i tak lepsze niż pad ale jeżeli chciałbyś coś wygrywać to na T100 zabraknie ci precyzji w zakrętach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co wy chcecie od wyglądu T100? Zresztą kierownica służy do jeżdżenia a nie podziwiania. 32fc53f6b12d32ca7dec5c219bd8987a.jpg

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

obejrzałem parę filmów, coś poczytałem i zaczynam zmieniać zdanie co do T100, głownie ze względu na cene, można wychaczyć nawet już za 250 zł.

 

@kamayeye - powiedz mnie Ty proszę,  jaką siłe ma FF ?  pedała mają jakiś opór ? jest głośna ? jak z uczuciem jej wielkości, sprawia wrażenie bardzo małej ? wiem że ma 26 cm, G27 ma 27, więc wielkiej różnicy nie ma.

Edytowane przez Tachograf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niewątpliwie najwieksza zaletą T100 jest cena. Nowa jest ponad 4 razy tańsza od T300.

Jeżeli chodzi o FF. Jadąc 300km/H na prostej w pCARS nie jestem w stanie utrzymać kiery w jednej pozycji ponieważ rzuca na boki. Sa dwa tryby siły FF ukryte pod przyciskiem. Ja gram na mocniejszym( mrugające światełko). W zakrętach bardzo dobrze czuć samochód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

a jak pedały ? jestem przyzwyczajony do tych z g27, które działały ze sporym obciążeniem, zakładam że tutaj nie ma co na to liczyć, ale może jest nie najgorzej ?

Edytowane przez Tachograf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś nie będzie jakoś poważniej angażował się online to ok, to i tak lepsze niż pad ale jeżeli chciałbyś coś wygrywać to na T100 zabraknie ci precyzji w zakrętach.

Myślę że nie masz racji z tą precyzją, to tak jak byś twierdził że motocykl nie skręca tak precyzyjnie jak samochód. Przecież promień skrętu nie ma wpływu na ilość stopni koła kierownicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To że FF jest na pasku nie oznacza automatycznie że jest lepszy. Pedały mogą być z metalu czy czegoś tam ale i tak chyba siedzi tam potencjometr jak w tych z DFGT? Precyzja działania będzie taka sama. A to że odstaje kątem skrętu to OGROMNY minus. Przynajmniej dla mnie. Jeśli ktoś nie będzie jakoś poważniej angażował się online to ok, to i tak lepsze niż pad ale jeżeli chciałbyś coś wygrywać to na T100 zabraknie ci precyzji w zakrętach.

 

 

Jaski wiesz tyle co zjesz :P

 

FF na pasku jest lepszy z definicji bo:

- jest szybszy (łatwiej robić kontry)

- jest mocniejszy

- jest CICHY

 

Z tego co słychać pedały stawiają wiekszy opór od tych w DFGT, co jest bardzo na plus.

 

Co do kąta skrętu, zobacz sobie jak maksymalnie skręcasz kółko podczas gry w GT6. Pewnie tych 270 stopni w 90% przypadków nie przekraczasz :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×