Skocz do zawartości
redo

Titanfall 2

Rekomendowane odpowiedzi

Wybaczcie post pod postem, dostałem na maila zniżkę na TF, jeśli ktoś chce skorzystać, to proszę się częstować:

titanfall.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wybaczcie post pod postem, dostałem na maila zniżkę na TF, jeśli ktoś chce skorzystać, to proszę się częstować:

titanfall.png

Dzięki

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z kodem rabatowym i podzialem na 2 osoby wyszlo 76 zl za gre. Grzechem byloby nie brac... Pobieram.  Cebula MR :pro::banderas:

 

edit. pierwszy meczyk troche w pissde, po 60h w bfie niezly przester na analogach w titanie do tego brak AA, musze jutro pokombinowac z ustawieniami czulosci. Grafika i plynnosc animacji miodzio

Edytowane przez bany4KHDR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze to takie pytanie/rozumowanie z kosmosu, ale jak myslicie ... skoro maja byc darmowe dodatki to jakie (Waszym zdaniem) one beda?

Jakies mapki? A moze tak jak to lubi BF - skroki, kamuflarze, zestawy broni?

A moze ktos z Was gral w jedynke i wie jak tam to bylo realizowane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno będą mapy. Pewnie mix nowych i remasterowanych map z jedynki(już zapowiedziano "Angel City") -jak dla mnie idealne rozwiązanie bo mapy z TF2 bardzo mi się podobają, ale jedynka mapy też miała rewelacyjne(dużo bardziej zabudowane od tych z 2)

 

Mają być nowe bronie + zapewne nowe skiny, modele postaci, głosy dla AI tytanów itp.

W jedynce najfajniejszym dodatkiem był online co-op, taki horde mode, nazywało się Frontier Defense i z tego co widzę sporo ludzi do dzisiaj w to ciora.

 

Może nowe tytany? W kampanii są dwa modele nie wykorzystywane w multi(Brute i nasz BT) więc tylko je jakoś sensownie zbalansować i jazda, choć ja osobiście chyba jestem przeciw. Wolałbym raczej żeby popracowali nad tymi które są niż wrzucali nowe(duży skillgap pomiędzy czołówką a Roninami, Northstarami i Scorchami - tymi tytanami trzeba naprawdę umieć grać żeby nie stanowić mięsa armatniego)

 

 

Edytowane przez Danny Boy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle dobra na temat tej gry sie naczytalem, ze nie wytrzymalem, zamowilem i dzis odbioram gre.

 

Moze ma ktos jakies rady (tipsy) dla swiezaka, ktory nie gral w bete, a jedynke zna tylko z ogladania rozgrywki (krociutko) na youtube.

Chodzi mi o rady do multi.

 

Widzielem ze kos poleca jakiegos tytana - ale dlaczego on jest "lepszy" (dla newbie graczy) od pozostalych?

To samo pytanie na temat pukawek, czy innych dodatkow  - bo chyba jakies dodatkowe moce mamy (wiem o lince z hakiem)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łopatki do pada na pewno na plus jeśli chodzi o hopy slidy itd, muszę sobie zamontować albo wysłać pada do aim controllers

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, bany4KHDR napisał:

Łopatki do pada na pewno na plus jeśli chodzi o hopy slidy itd, muszę sobie zamontować albo wysłać pada do aim controllers

 

Pamiętaj aby wysłać starego pada, na nowego szkoda tracić gwarancje zważywszy że aim daje tylko 90 dni gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O tym nie pomyslalem. Jak znam zycie skakanie jest pod X, a tu trzeba jeszcze kciut trzymac na galce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam bez żadnych łopatek do pada zapierniczam jak wiewiórka na amfie. Sterowanie w tej grze to sam miód. Jak będę miał chwilę po południu to skrobnę pare tipów dla świeżaków ;) 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale np takie myki jak np. zmiana na padzie by przycisk skakania byl na L1 - to dla mnie przydatna informacja.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Banan91PL napisał:

Nie ma wielkiej filozofii po prostu trzeba grać  ^^

 Też prawda, ale nie pogniewałbym się gdybym kilku rzeczy nie musiał się domyślać samemu.

 

No więc garść szybkich porad dla początkujących:

 

1. Bieganie po ścianach JEST SZYBSZE od biegania po glebie czyli im więcej biegasz po ścianach tym jesteś szybszy i trudniej cię trafić = win-win.

2. Początkowe bronie są bardzo dobre, nie ma sensu na starcie wyrzucać kredytów na jakieś wysokolevelowe pukawki, polecam spokojnie sobie potestować to co się odblokuje i jak trafi się coś co ci bardzo spasuje to kupić to w następnej regeneracji(rzeczy kupione dostępne są z marszu bez względu na regeneracje)

3. Obczaić skille pilotów - są bardzo różnorodne i bardzo fajnie rozkminione, choć ich użyteczność zależy w dużej mierze od trybu gry(np. Holo jest genialne na Amped Hardpoint albo Pilot v Pilot).

4. Korzystać z boostów. Dostajemy je kiedy licznik tytana napełni nam się do określonego poziomu - już pierwszy boost(wzmocnienie broni) jest mega dobry. Potem jest jeszcze fajniej. Działko przeciwpiechotne potrafi zrobić świetną robotę w bounty hunt albo hardpoint, bateria jest idealna jeśli nastawiasz się na granie tytanem, smart pistol jest rewelacyjny do koszenia piechoty. Za to od tych boostów trzymałbym się z daleka: Ticks(te pajęcze miny - za wolne, za randomowe), Phase Rewind(odpala się tak długo że absolutnie traci sens) i ten jednorazowy Holo-Pilot(jak ktoś chce holo to niech bierze klasę postaci a nie tego jednorazowego boosta)

5. Opłaca się kraść baterie z wrogich tytanów - nie dość że daje nam to baterie, to jeszcze uszkadza wrogiego mecha i daje naszemu licznikowi tytana mega kopa(licznik skacze o kilkadziesiąt %). Tylko trzeba pamiętać że po zajumaniu baterii przeciwnik przez pare chwil widzi nas jako jasnopomarańczowy znacznik który aż się prosi żeby go zdeptać, rozgnieść, podpalić, rozstrzelać. Czyli najlepiej brać nogi za pas. 

6. Tytany potrafią być bardzo potężne, ale są dalekie od bycia niezniszczalnymi. W zamian za wielką siłę ognia, tytan jest też wielkim, przyciągającym uwagę celem. Wejście w grupę wrogów bez dobrego planu to nie jest dobry pomysł. No dobrą sprawę prawie wszystkie tytany mają podobny rozkład skilli - L1 to jakaś umiejętność obronna(Ion=vortex shield, Tone=particle wall, Ronin=załona mieczem) którą należy zrozumieć i odpowiednio z niej korzystać. Np. tarcza Iona jest nie do przebicia, pada tylko wtedy kiedy mechowi kończy się energia, a prze cały czas trwania łapie wrogie pociski i pozwala potem oddać je prosto do nadawcy. Można przyjąć na nią calutki magazynek od Legiona i potem jednym ruchem oddać mu cały ten dmg z nawiązką.

7. Dobrze jest też zrozumieć że tytany mają 4 osobne "stany" HP. Zaraz po zrzucie tytan jest otoczony taką niebieską(przyjaciel) lub pomarańczową(wróg) bańką - ta tarcza zniknie sama po kilkunastu sekundach lub kiedy do tytana wsiądzie pilot(lub pilot przełączy tytana w tryb auto). Ta tarcza jest absolutnie nieprzebijalna zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz(nie da rady stać w środku jako pilot i razić wrogów) dodatkowo wroga tarcza rani nas jeśli przebywamy w jej obrębie. Po zniknięciu tarczy tytan ma swoje "normalne HP. Ronin i Northstar mają po 3 paski, Ion i Tone po 4 a Scorch i Legion po 5(i jak łatwo się domyślić mobilność mechów jest odwrotnie proporcjonalna do ich żywotności). W takim stanie pewne części tytana świecą się na czerwono - to są punkty krytyczne i trafianie w nie zwiększa obrażenia. Jak już zdejmiemy tytanowi to zwykłe zdrowie to ma on jeszcze jeden pasek, taki "warningowy" żółto-czarny. To znaczy że tytan jest "doomed" i atak wręcz innym tytanem wywoła egzekucje. W tym stanie tytan ma dosyć mało HP ale nie spada ono samoistnie jak wiele osób zdaje się myśleć, czyli teoretycznie takim tytanem można jeszcze sporo zdziałać jeśli będziemy ostrożni. 4 stan to tarcza którą tytanowi dają te zielone baterie. Tarcza stanowi dodatkowy pasek HP który dodatkowo sprawia że tytan jest niewrażliwy na trafienia krytyczne. Baterie można podnieść tylko jako pilot(oczywiście może nam ją wręczyć kumpel z drużyny - to daje jakieś 30% licznika tytana więc jest dosyć opłacalne)

8. Każdy tytan atakując wrogów ładuje sobie core. To jest taki super atak i każda klasa mecha mia inny. Co istotne na poziomie 30% naładowania, KAŻDEMU tytanowi uaktywnia się electric smoke - czyli narzędzie do unicestwiania atakujących nas pilotów. Odpala się go lewą strzałką na D-padzie. Polega to na wypuszczeniu dymy przez który po kilku sekundach zostanie przepuszczony prąd który usmaży nam takiego insekta. Wazne jest więc żeby po wypuszczeniu dymu NIE wyjść z tej chmury, tylko wręcz przciwnie - lepiej w nie przykleknąć. Szansa na przeżycie jeśli odpalimy dym natychmiast jest bliska zeru(no chyba że atakujący ma low profile) więc taki pilot albo ucieknie i nie zabierze baterii albo zginie i nie zabierze baterii ;)

9. Na początek trzymałbym się z daleka od wyspecjalizowanych tytanów takich jak Scorch i Northstar - polecam za to mojego absolutnego faworyta - Ion'a.

 

Na tyle miałem czas, jak się będzie komuś chciało to przeczytać to mogę potem napisać coś jeszcze.

 

 

  • Like 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurczę też dostałem ten kodzik od Sony, mam teraz zagwostkę, kupić czy nie kupić? Gierka wydaje się ok ale, no właśnie... jak jest z multi? Można się przyzwyczaić do mutli, gram głównie w Bfa1 i Rainbowa, tam jednak tempo jest o wiele niższe niż w filmikach z Titana. Dla samej kampanii trochę szkoda wydawać te 150 zł na cyfrówkę, nie idzie tego sprzedać potem :) Chyba że filmiki nie oddają całej prawdy, poradźcie coś :) 

 

P.S nigdy w te kosmiczne skakanko - strzelanki nie grałem :)

Edytowane przez mesutOzim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ustawienia czulosci to podstawa, w opcjach dalem na stabilny, do tego 4 poziom czulosci i od razu inna gra. Pierwszy mecz na pilot vs pilot i kd 18/9

no i martwa strefe dalem na max 

Edytowane przez bany4KHDR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kurczę też dostałem ten kodzik od Sony, mam teraz zagwostkę, kupić czy nie kupić? Gierka wydaje się ok ale, no właśnie... jak jest z multi? Można się przyzwyczaić do mutli, gram głównie w Bfa1 i Rainbowa, tam jednak tempo jest o wiele niższe niż w filmikach z Titana. Dla samej kampanii trochę szkoda wydawać te 150 zł na cyfrówkę, nie idzie tego sprzedać potem  Chyba że filmiki nie oddają całej prawdy, poradźcie coś  

 

P.S nigdy w te kosmiczne skakanko - strzelanki nie grałem

Ozi, bierz i nie marudź hihi

Najwyżej pozbędziesz się B1

A tak na poważnie, to łatwo się w tej grze odnaleźć choć trzeba mieć skila :)

HTC 10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedziałbym że to taki FPSowy przykład idealnej implementacji myśli "easy to learn, hard to master". W tej grze naprawdę łatwo radzić sobie ok(choć i to wymaga odrobiny myślenia i umiejętności) ale naprawdę jest co masterować!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up

Masz jakieś swoje ustawienia pod pada (czułość itp.) czy grasz na domyslnych?

HTC 10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc to jadę na fabrycznych - gra twierdziła że to najbliższe co jest sterowania z TF1 i jak dla mnie się sprawdza elegancko.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze takich pytan bylo pewnie setki, ale czy u Wa takze podczas rozgrywki (singiel) konsola dosc mocno sie grzeje (PS4 pro) i dosc mocno ja slychac?
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest cicho (nie wyje) i to na zwykłej wersji a mam tą z lakierowanym frontem :)

HTC 10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bany cebulaku wyjdź z tego tematu, zarażasz swoją niegodną obecnością porządne miejsca na tym forum, mało ci że syfu w temacie o PRO złomie narobiłeś?

 

Ale ten filmik sporo prawdy rzecze. Bałwany z EA chciały mieć ciastko i zjeść ciastko. Z jednej strony BF i CoD już tak się rozjechały od strony pomysłów na rozgrywkę, że trudniej, niż kiedyś, mówić o konkurencji tych dwóch marek. Z drugiej strony - jak ktoś ma zamiar kupić FPSa online w tym sezonie, to raczej kupi tylko jednego. Więc mastermindy z EA obmyśliły sobie pewnie genialny plan, który nie miał prawa zawieść - wciśniemy TF2 pomiędzy dwóch goliatów: przed CoDa,  żeby urwać jak najwięcej graczy IW, ale jednocześnie za BFem, żeby nie urwać za bardzo graczy tej grze. Marketing musiał być więc odpowiednio mały. Czyli podsumowując ten nieludzki plan miszczów dystrybucji:

  • Ten kto miał kupić BFa, niech kupi BFa...
  • ... a ten, kto miał kupić CoDa, niech kupi Titanfall 2.

Niestety ci miszczowie dystrybucji nie przewidzieli wielu innych czynników, o których mówi gość na filmiku. Przy okazji skrzywdzili rewelacyjną grę. Wierzę, że TF2 będzie miał swoją społeczność, która utrzyma grę przy życiu przez dłuższy czas, ale niesmak pozostaje. CoD ma to do siebie, że nie ważne jak słaba to będzie gra i jak bardzo Acti będzie dymać graczy mikrotransakcjami, systemami Pay to Win i jakimiś dropami za prawdziwe pieniądze - gra tej marki sprzeda się bardzo dobrze. Jest jednak jakiś postęp - słupki, choć wysokie, są znacznie niższe, niż w poprzednim sezonie. Może to zapowiedź jakichś zmian na tym gównianym rynku? Watch Dogs 2 również nie zachwyca sprzedażą - Eurogamer szacuje pudełkową sprzedaż na prawie 5-krotnie niższą od poprzedniczki. Czyżby światełko w tunelu i znak dla wydawców, że era mielenia tego samego mięsa dziesiątki razy powoli zmierza ku końcowi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Siriondel napisał:

Może to zapowiedź jakichś zmian na tym gównianym rynku? Watch Dogs 2 również nie zachwyca sprzedażą - Eurogamer szacuje pudełkową sprzedaż na prawie 5-krotnie niższą od poprzedniczki. Czyżby światełko w tunelu i znak dla wydawców, że era mielenia tego samego mięsa dziesiątki razy powoli zmierza ku końcowi?

Wszestko zalezy od podejscia wydawcy do swoich IP. Wydaje mi sie ze gracze juz sa powoli zmeczeni sytuacja gdzie dany tytul jest szumnie reklamowany, gdzie chyba wiecej kasy kladzie sie na kampanie reklamowa niz na produkcje, gdzie kolejne 2-3 dslony sa juz zaplanowane na kolejne 2-3 lata i ciezko jest sie zorientowac czega tak naprawde chca gracze... osobiscie mam nadzieje ze TF2 pojdzie w slady Overwatcha ktory po falstarcie zdolal przekonac do siebie wielu. Nie mozna tez zapominac ze TF debiutuje na PS i wielu graczy nie ogrywalo 1 czesci. Dobrym posunieciem byla obniżka ceny i akcje rabatowe bo jak ludzie sie zdecydują to nie beda żałować i bedzie kolejna odslona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×