Pips 16 Napisano 25 Listopad 2008 A ja pogram u kolegi na PC w ten weekend to chociaż nie będę musiał kasy wydawać ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Norbineusz 0 Napisano 25 Listopad 2008 szczerze to grałem na PGA w NFS:Undercover i grafika nie jest najgorsza i reszta też...gdyby nie fakt, że inne czesci tej gry to to samo...;/Jak to samo to raczej nie kupie jeśli ma coś to wspólnego z Pro Street'em to nie kupie na pewno jest dużo innych super gierek jak:LBP,FIFA 09,Gta IV,Mafia II, lub Motorstorm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bubu 1 Napisano 25 Listopad 2008 Ja może kupię jak wyjdzie patch poprawiający te błędy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pips 16 Napisano 25 Listopad 2008 Jak to samo to raczej nie kupie jeśli ma coś to wspólnego z Pro Street'em to nie kupie na pewno jest dużo innych super gierek jak:LBP,FIFA 09,Gta IV,Mafia II, lub Motorstorm Nie ma wspólnego z PS'em bo znów wracają ucieczki od policji. PS. Mafia II czy jest super nikt nie wie bo nie wyszła. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alaver78 0 Napisano 26 Listopad 2008 Właśnie dorwałem Nfsa wersje na pc i jak narazie nie widzę żadnych bugów, nic nie przycina ani nic. Wychodzi na to, że pewnie znowu dostaliśmy najgorszą wersję. Teraz już napewno nie będę kupował gier mutliplatformowych na Ps3 bo nie ma sensu, na pc i tak te gry chodzą lepiej(jedynie co to pada podłączam, bo na klawie sie już grać nie da). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubawolfram 0 Napisano 26 Listopad 2008 Gdyby gry się w pełni instalowało na twardzielu Czarnuli, to też by nie było zwiech (przynajmniej mniej niż jest, a zwiecha zdarza się raz na miesiąc przecietnie) i szybciej by chodziło.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiopuchatek 0 Napisano 26 Listopad 2008 Miałem okazję testować wersję pctową od kumpla. Krótkie podsumowanie i porównanie. Grę uruchomiłem na maksymalnych detalach. Zacięć nie było ale grafika beretu mi z głowy nie zrzuciła. Tryb Photo mode, który jak mniemam po screenach z WHD czy nawet z GT4 który tam był wisienką na przepysznym torcie tu jeszcze bardziej uwidacznia braki i niedoróbki w grafice. Znikające cienie, łamiące się czasem polygony. To jest niedopuszczalne... AA ustawione na 6 a schody w cieniach jak u Eschera... Rozgrywka. Tu się trzeba odwołać do jednej jedynej gry z openworldem czyli Burnouta. Niestety to porównanie z góry jest skazane na porażkę oczywiście po stronie NFS. Dynamika rozgrywki nie istnieje. Cała gra rozbija się o trzy przyciski lewo, prawo, gaz. Hamulec niepotrzebny bo i po co skoro każda stłuczka nic nie wnosi do rozgrywki. Czy to maluch czy autobus czy betonowa ściana efekt taki sam czyli... żaden... Ruch uliczny nie istnieje. No chyba, że 4 samochody naraz na 4-pasmowej autostradzie uznacie za ruch. Nie ma tu żadnej reakcji ze strony postronnych jedziesz na czołowe to będzie czołowe. W burnoucie myślenie kończyło się tragicznie. Lawirowanie między samochodami było czymś nieopisanym. Tutaj myślenie w niczym nie przeszkadza. Spokojnie mamy 10s na obmyślenie z której strony objechać samochód zanim do niego dojedziemy. A i tak nawet jeśli w niego walniemy to co z tego... Pisałem wcześniej, że maksymalnie na trasie mamy kilka samochodów. Teraz niech mi ktoś powie czemu przy tak miernej ilości obiektów pozostałe w chamski i ordynarny sposób pojawiają się znikąd. Często kilka metrów od nas. Nie do pomyślenia. Efekt taki jest widoczny w Burnoucie tylko w trakcie przechodzenia z trybu showtime do normalnego i odwrotnie. Co mnie nie przeszkadza i jest w pełni uzasadnione. Ucieczka przed policją, która niby miała tu być esencją gry jest jak dla mnie zbędnym dodatkiem. Ot gaz do dechy i jedziemy. Czy ze stłuczkami czy bez, czy przebijając się przez blokadę czy też nie po 2 minutach policja zostaje z tyłu kilkaset metrów. Żeby było ciekawiej to wszystko robiłem podstawowym samochodem dostępnym od początku. Cuś tu nie gra. Z najszybszymi pewnie ucieczka trwa kilkanaście sekund. Jedynym plusem serii w tych czasach są prawdziwe samochody i możliwość tuningowania. Ale po co to komu jeśli nawet na PC dostajemy miły komunikat, że jakiekolwiek zmiany w wyglądzie samochodu nie będą widoczne w rozgrywce online żeby przyspieszyć tą grę... No please... Witki opadają... panowie chyba niezbyt znają się na optymalizacji skoro takie obostrzenia dają... Podsumowując moją superekstramini recenzję lepiej by było jakby NFS został na zamkniętych trasach. Choć jak tak pomyślę... Przy Gridzie nie miałby najmniejszych szans. Nie wystawię nawet oceny bo nie wydaje mi się, że powinienem po graniu chyba koło 1h. Sami sobie oceńcie czy warto. Wg mnie PS3 ma wiele interesujących wyścigów i spokojnie serię NFS można sobie teraz odpuścić... Tako rzekłem. Puchatek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krychu1991 0 Napisano 27 Listopad 2008 Zawsze lubiłem sobie pograc n nfs'a. Mimo ze nic nie wprowadzali nowego i gra nie byla dopieta na ostatni guzik to gralem dla zabicia czasu. Kupujac undercovera mialem nadzieje ze gra bedzie wnosila cos nowego i zaskakujacego. A jednak wielkie rozczarowanie ... nie dosyc ze grafika nie zadawala to gra bezszczelnie sie przycina (wersja ps3) ... Juz chyba wiecej nie wydam pieniedzy na nd4spd'a ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saperman 0 Napisano 27 Listopad 2008 huhu, niezla promocja w saturnie: NFS Undercover na ps3/x360 + mp3 creative za 149 zł i tak mnie to nie przekona do kupna ; p Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pips 16 Napisano 27 Listopad 2008 Zawsze lubiłem sobie pograc n nfs'a. Mimo ze nic nie wprowadzali nowego i gra nie byla dopieta na ostatni guzik to gralem dla zabicia czasu. Kupujac undercovera mialem nadzieje ze gra bedzie wnosila cos nowego i zaskakujacego. A jednak wielkie rozczarowanie ... nie dosyc ze grafika nie zadawala to gra bezszczelnie sie przycina (wersja ps3) ... Juz chyba wiecej nie wydam pieniedzy na nd4spd'a ... Na X360 to samo jest. A w dodatku widziałem masę dodatków w PSN to gdybyśmy wszystko ściągnęli to ta suma wyniosła by nas tyle co sama gra albo ze 2 razy tyle lol Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiopuchatek 0 Napisano 27 Listopad 2008 huhu, niezla promocja w saturnie: NFS Undercover na ps3/x360 + mp3 creative za 149 zł i tak mnie to nie przekona do kupna ; p Właśnie się zastanawiałem ze względu na MP3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saperman 0 Napisano 28 Listopad 2008 hehe ; D trafiles w 100% Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hajpek 0 Napisano 28 Listopad 2008 tonący się brzytwy chwyta to już nawet mp3 dają żeby się tego syfu pozbyć i to wszystko w cenie 149zł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pips 16 Napisano 28 Listopad 2008 Kolega właśnie mi powiedział że wydali na kompa patch poprawiający grafikę, dodaje deszcz, jakość odbić, jakość auta i cienie poprawia, może i na konsole wydadzą patcha poprawiający freezy itp. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saperman 0 Napisano 29 Listopad 2008 mysle ze nawet jesli wyjdzie taki patch to i tak nie odmieni oblicza tej gry na jakie EA sobie zapracowalo : ) oczywiscie bedzie mniej bledow etc. ale zeby potrzebny byl do tego patch... ; > Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majkel 0 Napisano 29 Listopad 2008 może wraz z patchem będą thropies :] błagam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiopuchatek 0 Napisano 29 Listopad 2008 no coś muszą zrobić żeby ktoś kupił tą grę. MP3 player, trofea, darmowe dodatki... e zaraz, to ostatnie to nie... to nie Criterion... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saperman 0 Napisano 29 Listopad 2008 darmowe dodatki od EA ? ;> hehe... Trofea ? hehe... pozostaje tylko mp3 od saturna ; D jedyne co EA moze zrobic aby zachecic ludzi do kupna tej gry to wypuscic patcha ktory zwieksza wartos frameratu choc i tak nawet z tym mnie nie przekonaja... CHYBA ; ) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiopuchatek 0 Napisano 29 Listopad 2008 A może by tak patch, który po włączeniu Undercover automatycznie uruchomi Burnouta? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neimad 0 Napisano 1 Grudzień 2008 Jak dla mnie straszny niewypał... gra się zacina, grafika nie zachwyca... żenada :/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bonzik 0 Napisano 1 Grudzień 2008 Cześć, A czy jest w Undercover'e opcja split screen dla 2 graczy ? Bo na okładce płyty widziałem tylko "1 player" ? pzdr, B. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saperman 0 Napisano 2 Grudzień 2008 skoro widziales na okladce plyty tylko "1 player" chyba znasz odpowiedz na swoje pytanie : ) jest napisane 1 player - brak split screena jest napisane 1-x players - jest split screen (lub cos w stylu fifa, LBP etc ;) ) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter23 15 Napisano 3 Grudzień 2008 Witam mam gram włąsnie w gre i juz drugi raz mam ze gra sie zawiesza gdy kupuje spojler i chce.Czy ktos z was ma tez takie cos. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaVer 0 Napisano 3 Grudzień 2008 No mi sie juz 2 raz zawiesila jak wychodzilem z SALONU samochodow. Wiec chyba narazie to normalne do czasu latki ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesgogo 2 Napisano 3 Grudzień 2008 Ja mam już za sobą 51% i jak na razie odpukać nie miałem aż takich zwisów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach