bartasblack 29 Napisano 2 Listopad 2010 A Dead Ops to co dokladnie ? no właśnie to...taka ukryta gra arcade http://www.vimeo.com/16416423 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartasblack 29 Napisano 2 Listopad 2010 kompletna informacja o grze, bardzo przyjemnie się oglądało Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 2 Listopad 2010 (edytowane) Ponad 60 minut z Call of Duty: Black Ops Czy mi sie wydaje czy ani razu nie bylo widac auto-aimu do melee?? Poza tym swietny material, duzo ciekawych info. Juz czuje ze Nuketown bedzie moja ulubiona mapa ;) Edytowane 2 Listopad 2010 przez Żywy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymuR93 55 Napisano 2 Listopad 2010 Ale zapowiada się granie :) Cały przyszły tydzień siedzę w domu ^_^ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danatiel 19 Napisano 2 Listopad 2010 No i ciekawe co sie stanie, jak sie odstrzeli glowki manekinom. Strzelalbym (:>), ze wszystko wybuchnie, ale to i tak sie dzieje na koncu, wiec... :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hanti 15 Napisano 2 Listopad 2010 (edytowane) Panowie, wygladą na to że powrócę do mile spędzonych godzin przy Call of Duty Mógłby ktoś mnie oświecić co do trybu Zombies, będzie on dostępny dla każego posiadacza Black Ops? Edytowane 2 Listopad 2010 przez hanti Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GooZaLaPL 0 Napisano 2 Listopad 2010 Tryb Zombie jest dostępny dla każdego i to od początku, nie trzeba przechodzić singleplayer. Co do auto-aimu melee to występuje ale znacznie mniejszy niż w MW2. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
crash5 29 Napisano 2 Listopad 2010 Chłopaki , może jakaś ustawka we FREE FOR ALL po premierze ? ;) :psbutton: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maaaziu 49 Napisano 2 Listopad 2010 Piszę się, chociaż za swojego skilla, po kilkumiesięcznej przerwie od CODa nie odpowiadam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snosch 446 Napisano 2 Listopad 2010 mnie dziwi tylko jedno, tyle bylo marudzenia, ze w MoH nie ma recoil. Ale jak na kazdym filmiku widac, ze calkowicie go nie ma w CoD BO, to juz nikt nie marudzi ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymuR93 55 Napisano 2 Listopad 2010 To zobacz jak lata MP5K przy strzelaniu i każda inna broń. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymuR93 55 Napisano 2 Listopad 2010 Ja tam wole TDM :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m0rph 3307 Napisano 2 Listopad 2010 DEAD OPS Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
One Post Man 4596 Napisano 2 Listopad 2010 (edytowane) mnie dziwi tylko jedno, tyle bylo marudzenia, ze w MoH nie ma recoil. Ale jak na kazdym filmiku widac, ze calkowicie go nie ma w CoD BO, to juz nikt nie marudzi ;) Teraz jest, wroc, od zawsze byla moda na brak recoila w konsolowych grach, nie ma go BC2, MoH i BO tez miec go nie bedzie. To ze celownik czasami finezyjnie splynie (to chyba dobre slowo) w lewo czy w prawo to tylko mydlenie oczu tworcow coby ludzie za bardzo nie narzekali, prawda jest taka ze gdyby tworcy wzieli sie porzadnie za sprawe recoila, stereotyp "na padzie sie nie da grac w fpsy" szybko nabral by rumiencow nawet u najwiekszych wrogow tego stereotypu. O recoilu mozna mowic kiedy nasza bron zachowuje sie podczas strzelania (ogniem ciaglym) niczym maly kangur wierzgajacy konczynami za ktore go trzymamy oburacz (mam nadzieje ze ludziom ktorzy nie strzelali z prawdziwej broni jakos sobie to zobrazowali :teehee:). W ww grach ten "recoil" podczas ognia ciaglego o ktory sie spieracie to conajwyzej odwzorowanie rzeczywistych strzalow seriami gdzie i tak kolba broni jest chyba przyspawana do ramienia i nie ma potrzeby ponownego pozycjonowania jej w centrum. PS. Dla tych co zdziwieni rozdziabia gebe i powiedzia sobie "wtf, koles pewnie nie gral a udaje madrego" gralem w MW2 (nie ma sie co oszukiwac ze BO to po prostu skin MW2 z lekkimi poprawkami "systemu"), BC2 i bete moha, nie ma nawet mowy o recoilu, strzaly leca jak po linii prostej. Edytowane 2 Listopad 2010 przez AlucardMZ 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BednarPL 1 Napisano 3 Listopad 2010 Zgłaszam się na ustawkę !! Zombies , Multi ooo będzie granie nocki zarwane :D id wiadomo jakie :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kill 10044 Napisano 3 Listopad 2010 Trochę się z tym nie zgodzę. Jak chcesz Kagan powalczyć z rozrzutem pocisków to zapraszam do World At War :) Zgrzytanie zębów zapewnione. Wydaje mi się, że trochę mylicie też pojęcie recoila, czyli odrzutu broni w stronę przeciwną do strzału (a to bardzo wyraźnie widać na filmach). Podskakiwanie i chaotyczne zachowanie lufy jest następstwem zbyt dużego recoila (który na różne sposoby można minimalizować) i innych czynników (jak chociażby siły uchwytu czy kolby). Rozumiem, że Snosh (w celach odwetowych za MoH :P ), pije do pierwszych minut filmiku, gdzie gość biega i rozkłada wszystkich a lufa mu się nawet nie grzeje. Przede wszystkim jest to pistolet maszynowy MP5K, o połowę skrócona wersja MP5, z przemodelowanym przednim gripem i znacznie większą stabilnością. Doskonale widać to chociażby na tym filmie: [url= ][/url]Moim zdaniem recoil uchwycono, przynajmniej dla tej broni, idealnie. Tym bardziej, że w grze koleś rzadko strzela dłuższymi seriami, a już na pewno nie wywala całego magazynka jak na przykładzie powyżej co powoduje skumulowanie recoila i ruch do góry-minimalny nawet przy całym magazynku jak widać). To nie jest strzelba na dziki, która urywa ci prawie ramię po strzale, a lufa jedzie na pół metra do góry. To pistolecik maszynowy, który waży 2 kilo. 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
One Post Man 4596 Napisano 3 Listopad 2010 (edytowane) @kill Gralem w WaW, ba, platyne mam nawet :thumbsup:. Dla mnie to i tak "same shit" w kwestii recoila :). Co do recoila w BO, w mp5k moze i tak jest, ale ogladalem wczoraj w HD na PS3 godzinny material o multi sciagniety z gamespotu, godzine widac jak koles gra, i nie trzeba geniusza aby zauwazyc ze przy wiekszych giwerach rece to niczym imadla w ktorych ugniatamy bron przez co praktycznie w bezruchu strzela @edit gameplay o ktorym mowilem wyzej maaaziu nizej zamiescil, osobiscie polecam sciagnac z gamespotu, zgrac na pena i puscic w HD na PS3 :) Edytowane 3 Listopad 2010 przez AlucardMZ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maaaziu 49 Napisano 3 Listopad 2010 (edytowane) Jeżeli było to sorki, ale godzinnego materiału na temat multiplayera w Black Ops nie można przegapić. :) Edytowane 3 Listopad 2010 przez Slizer Było wcześniej ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hanti 15 Napisano 3 Listopad 2010 (edytowane) Najchętniej bym ujrzał w grze recoil wzięty z Counter Strike, gdzie wg mnie jest bardzo dobrze zachowany lecz nie miało by to głębszego sensu. Wpłyneło by to na dynamizm rozgrywki i odbiło się na grywalności. Gramy w końcu na padzie , a nie na IE 3.0 z podkładką Steelseries Mimo to jak widać na gameplayu recoil został świetnie zaprojektowany na miarę gier konsolowych.Także Panowie, poczekajmy jeszcze te kilka dni i osobiście przekonamy się :thumbsup: Edytowane 3 Listopad 2010 przez hanti Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kill 10044 Napisano 3 Listopad 2010 aby zauwazyc ze przy wiekszych giwerach rece to niczym imadla w ktorych ugniatamy bron przez co praktycznie w bezruchu strzela Im większa i cięższa broń tym mniejszy recoil. Jak w życiu. Oczywiście kompletnie nierealne jest latanie z kilkunasto kilogramowym złomem, ale to już inna bajka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hanti 15 Napisano 3 Listopad 2010 (edytowane) Im większa i cięższa broń tym mniejszy recoil. Jak w życiu. Oczywiście kompletnie nierealne jest latanie z kilkunasto kilogramowym złomem, ale to już inna bajka. Jedynie w przypadku zachowania tej samej siły ognia,co jest nierealne gdyż rozmiar kalibru ma znaczenie Edytowane 3 Listopad 2010 przez hanti Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 3 Listopad 2010 O czym w ogole jest dyskusja? Recoil?? W CoDzie?! Wlasnie dlatego nikt ( no prawie nikt) nie placze nad brakiem odrzutu, nie taka jest specyfika tej gry po prostu, jak ktos chce recoila to niech sobie pogra w KZ2 albo BFBC2, bo tutaj to liczy sie czysty FUN. Jakby bron niesamowicie kopala i pociski lataly po calym ekranie to CoD nigdy w zyciu nie bylby najlepszym FPSem na rynku i 95% graczy by sie od niego odwrocila, nie potrzebna znajomosc fizyki kwantowej zeby na to wpasc ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saintgb1972 307 Napisano 4 Listopad 2010 (edytowane) Dlaczego moj post a wlasciwie odpowiedz na post snosch'a zostal usuniety ? Nie zawieral on zadnych obrazliwych tresci ani nie byl skierowany do kogos personalnia . Czyzby panowala zasada ze o CoD piszemy albo dobrze albo wcale ? Edytowane 4 Listopad 2010 przez kill Ten też powinien zostać skasowany. Jest nie na temat, a zawiera w sobie tylko prowokacje (tak jak i większośc twoich postów). Raz, drugi darowałem, ale cierpliwość mi się właśnie wyczerpała. Warn. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazikosky 270 Napisano 4 Listopad 2010 Cod jest najlepszym FPS na rynku? PO czym to sie poznaje? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 4 Listopad 2010 Cod jest najlepszym FPS na rynku? PO czym to sie poznaje? Po tym ze wiekszosc graczy majac do wybory CoD, BF, KZ, MAG itd. wybiera wlasnie CoDa? PS. Jak ktos tak jak ja nie chce grac z beznadziejnym tlumaczeniem to niech porozglada sie na Allegro, mozna juz znalezc sprowadzane kopie w wersji ENG :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach