xavris 2446 Napisano 29 Styczeń 2019 (edytowane) 15 minut temu, Strife napisał: Must have to Kosmos, nie żeby była potrzebna do skończenia gry czy coś, ale sucz najtrudniej wylosować, a satysfakcja jest ogromna, bo tyle się trzeba z tym pierdolić że szok Mam już w NG wszystkie, większość rozwinięta na maxa lub bardzo blisko, a kosmos jak miała mnie gdzieś tak dalej ma. Niestety trzepanie o ziemie arduranem póki co mi się trochę przejadło i przesiadłem się na yakuze @Grabeq Dodam jeszcze, że kilka oszczy (naliczyłem 6, niech mnie Strife poprawi) zdobywasz w konkretnych okolicznościach niefabularnych i nie są losowe. 2 z nich to bardzo dobre tanki i 4 atakersów, także w zasadzie jedyny problem to wylosowanie dobrych healerów dla Nii Edytowane 29 Styczeń 2019 przez xavris 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grabeq 1138 Napisano 29 Styczeń 2019 (edytowane) @Strife@xavris Dzięki Panowie za odpowiedzi, przyznam się, że po wczorajszym posiedzeniu najarałem się jak szczerbaty na suchary...Czasami jest tak, że się łapie chemię z danym tytułem już w ciągu pierwszych kilkunastu minut. Być może to, co nastąpi później zniechęci mnie do XC2, ale szczerze wątpię. Ta gra ma to coś, co sprawia, że świat wygląda na pulsujący życiem i autentyczny. Trochę się bałem, że będzie za bardzo infantylnie, bo to niestety przypadłość wielu jRPG, ale dialogi stoją na bardzo przyzwoitym poziomie. Myzyka ociera się o doskonałość. No i ten styl artystyczny, no baja po prostu. Oby mnie ten zachwyt nie puścił, bo jeśli się utrzyma, to mam grę na długie miesiące. Dla mnie 100h to jakieś 4-5 miechów ciorania. Od Nier Automata wszystkie gry wydają mi się conajwyżej niezłe, czas na jakiś przełom. Edytowane 29 Styczeń 2019 przez Grabeq Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xavris 2446 Napisano 29 Styczeń 2019 @Grabeq Przeczytaj sobie mojego wielkiego posta na 10 stronie wątku, to będziesz mniej więcej wiedział, czy później pojawia się coś, co może zniechęcić Generalnie fabuła jest dobra do samego końca i kończy się na prawdę w świetny sposób. Są pewne rzeczy, które trochę momentami męczą, ale u mnie przynajmniej nie przyćmiły one absolutnie genialnej reszty. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grabeq 1138 Napisano 29 Styczeń 2019 (edytowane) Czytałem, czytałem. Ja Was generalnie czytam, więc mniej więcej wiem, na co się porwałem. A, i to nie jest żaden wielki post...Ty widziałeś kiedyś wpis @MagEllan? Edytowane 29 Styczeń 2019 przez Grabeq Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Strife 1353 Napisano 29 Styczeń 2019 W tej grze jest tak że generalnie im dalej tym lepiej, świat jest ogromny i ja pomimo ponad 370h nadal trafiam do miejsc w których nie byłem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xavris 2446 Napisano 29 Styczeń 2019 1 minutę temu, Strife napisał: W tej grze jest tak że generalnie im dalej tym lepiej, świat jest ogromny i ja pomimo ponad 370h nadal trafiam do miejsc w których nie byłem. Chyba na zasadzie "o, na tym kamieniu to chyba jeszcze nie stałem" XD Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Strife 1353 Napisano 29 Styczeń 2019 1 minutę temu, xavris napisał: Chyba na zasadzie "o, na tym kamieniu to chyba jeszcze nie stałem" XD Na zasadzie znaleziona skrzynka, jakaś jaskini itp, ogólnie gram liżąc ściany ( np: w Horizon dorwałem zbroję niby nic bo trzeba było się pobawić z ustawieniem włączników, a okazało się że to najlepsza zbroja w grze) tutaj znajduje nowe rzeczy ,ale to może być spowodowane new game+ że coś dodali, jak gram nie sprawdzam youtubów ani innych pierdoł, bo to zabija radochę z gry. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grabeq 1138 Napisano 31 Styczeń 2019 No, no, początek niczego sobie. Zapowiada się sztos...a tak długo podchodziłem do tego tytułu jak pies do jeża. Bałem się, że tej grze będzie bliżej do Xenoblade X niż do pierwszej części z Wii, ale wygląda na to, że to nowoczesne jRPG z krwi i kości, a nie żadna hybryda z system questów rodem z MMO, niemym bohaterem i nudnym systemem walki. Otwarcie gry rewelacyjne, a piszecie, że później jest tylko lepiej, z małymi dołami. Poza tym XC2 to kolejny dowód na to, że gra na średnim pod względem technologicznym sprzęcie, może wyglądać przepięknie dzięki zastosowanemu stylowi artystycznemu. Cieszę się też, że można zachować grę w każdym momencie, bo gram z doskoku, zwykle rzadko mam okazję usiąść na dłużej niż 1h. Boli trochę brak autosave'a, chyba się potnę, jeśli kiedyś zapomnę zachować...Nie chcę się zbyt pozytywnie nastawiać, żeby uniknąć rozczarowań, ale muszę przyznać, że póki co jestem pod dużym wrażeniem. Oby tak zostało... 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grabeq 1138 Napisano 8 Luty 2019 Ej, dobra, wszystko fajnie, ale dlaczego normalne walki trwają wieczność? Jeśli mam team na poziomie 21, to chyba kraby i robale na 19-21 powinny padać w 5-10 sek, a nie minutę. Już nic nie mówiąc, o mobach na wyższych levelach. Jestem dopiero w trzecim rozdziale i nie odblokowałem wszystkich możliwości, więc mój arsenał jest dość ograniczony, ale serio, strasznie się to ciągnie. Mam nadzieję, że to się później zmieni. System walki wygląda bardzo fajnie i mam nadzieję, że będzie bardziej dynamicznie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xavris 2446 Napisano 8 Luty 2019 No tak to w zasadzie wygląda. Później można to znacząco przyspieszyć opierając się na chain attackach, ale generalnie walki nawet z byle leszczami tyle trwają. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grabeq 1138 Napisano 9 Luty 2019 (edytowane) Trochę słabo, nie szanują czasu gracza. Poza tym śmiesznie to wygląda, jak Rex przez minutę ciapie wielkim mieczyskiem i toporem żabę wielkości jego stopy... Później wpadam na walkę z bandą minibossów, która trwa tyle samo czasu, a nawet krócej... Obecnie nie mogę przypisać do postaci więcej niż 2 ostrza, zakładam, że jak odblokuję 3-cie, będzie można blades combo robić częściej i łatwiej. Generalnie jeśli chodzi o ten aspekt to . Edytowane 9 Luty 2019 przez Grabeq Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xavris 2446 Napisano 9 Luty 2019 No początek jest bardzo niemrawy. Ciężko powiedziec, kiedy gra się rozkręci trochę bardziej, ale zdecydowanie 3 oszcza na głowę pomagają. Będziesz miał większe pole manewru z żywiołami do combosow, więc częściej będą wchodzić, nabijać różne kulki i ułatwiac szybkie ubicie przez chain attack. Jakieś fajne blejdy Ci powpadały? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Strife 1353 Napisano 9 Luty 2019 11 godzin temu, Grabeq napisał: Ej, dobra, wszystko fajnie, ale dlaczego normalne walki trwają wieczność? Jeśli mam team na poziomie 21, to chyba kraby i robale na 19-21 powinny padać w 5-10 sek, a nie minutę. Już nic nie mówiąc, o mobach na wyższych levelach. Jestem dopiero w trzecim rozdziale i nie odblokowałem wszystkich możliwości, więc mój arsenał jest dość ograniczony, ale serio, strasznie się to ciągnie. Mam nadzieję, że to się później zmieni. System walki wygląda bardzo fajnie i mam nadzieję, że będzie bardziej dynamicznie. Grabuś masz źle poustawiane umiejętności bladów, każdy blade ma po 4 co niektórym umyka, bo można to przestawić. Walki trwają jak masz postacie na tym samym poziomie góra 20s, ale bez problemu zamkniesz się w 5s jeżeli masz break'i i odpowiednie skille postaci. Najwazniiejsze jest poustawianie odpowiednich ataków i skilli, przygwozdzenie gościa do gleby albo juggle i napieprzanie w powietrzu walki wtedy trwają sekundy. Napisz czego używasz to postaram się pomóc żeby szło to szybciej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grabeq 1138 Napisano 9 Luty 2019 Nie jest jakoś tragicznie. To ile trwają walki, zależy od rodzaju przeciwników...Miałem straszny problem z tymi wilkopodobnymi stworami chwilę po dostaniu Vandhama, bo było ich strasznie dużo. Z Blade'ami nie mam chyba szczęścia, bo wpadły mi tylko 2 rzadkie - Agate i Gorg. Tak więc gram tymi fabularnymi. Dopiero co odblokowałem Chain Attack, więc powinno być teraz lepiej. Tiger-Tiger wywołuje u mnie reakcję wymiotną, więc Poppi jest na poziomie 0. Oczywiście staram się maksować core'y, ustawiać blade'y pod comba, trzymać timing przy artach, ale cały czas mam wrażenie, że czegoś brakuje...Rzadko mi się udaje skończyć kombinację, bo nie mam dobrych blade'ów z potrzebnymi do tego żywiołami. Rex ma Pyrę i Agate (ziemia), Tora gra oczywiście z Poppi(ziemia), a Nia z Dromarchem oraz jakimś szarakiem (powietrze). Wiele z tym zrobić nie można... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xavris 2446 Napisano 9 Luty 2019 (edytowane) Agate jest zajebista, ja nią całą grę przeszedłem. A strife już po 400h nie pamięta jak jest na początku :p przedmioty pimpujace chain attack wypadają dopiero w temperantii, więc jeszcze trochę. Blejdy mają 4 ataki, fakt, ale na samym początku to robi minimalna różnice. Może oprócz pyry, gdzie jeden atak jest wyraźnie lepszy od innego, ale nie pamiętam nazwy. Dopóki nie będziesz miał pola manewru w postaci 3 ptysiow z kompletem oszczy to trzeba się trochę przemeczyc, ale warto Edytowane 9 Luty 2019 przez xavris 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Strife 1353 Napisano 9 Luty 2019 18 minut temu, xavris napisał: A strife już po 400h nie pamięta jak jest na początku :p O rocznicy czy urodzinach żony mogę nie pamiętać tutaj pamiętam wszystko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xavris 2446 Napisano 9 Luty 2019 (edytowane) XD Chciałem jeszcze dodać, że myliłem się co do ataków, po przypomniałem sobie, że agate też ma bezużyteczny atak zwiększający obrażenia wodnym stworom... Musisz przejrzeć ataki i sobie pozmieniać. Wybieraj głównie te, które nie mają dodatkowych warunków, typu stwór wodny, unikaj ataków kierunkowych jeśli można (w sensie no zwiększone obrażenia przy ataku z tyłu) i ataków zwiększających obrażenia podczas break, launch i topple, bo generalnie i tak będziesz celował w wykończenie driver combo ze względu na obrażenia i dodatkowy drop przedmiotów. A zaraz mnie Strife naprostuje, że się nie znam :p Strife-san, szczelamy co dzisiaj? edit. Dodam jeszcze minitip. Odpalaj wszystkie rdzenie jakie znajdziesz. Dla rexa, nawet w przepadku commonow, najlepiej trafić coś z toporem. Nią najlepiej coś z bitballem, bo najlepsze healery mają bitballe, więc od początku będziesz sobie punkty nabijał. edit. Mój słownik w telefonie nie ogarnia growej terminologii xD Edytowane 9 Luty 2019 przez xavris 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Strife 1353 Napisano 9 Luty 2019 7 minut temu, xavris napisał: Strife-san, szczelamy co dzisiaj? Naprostuje, jak będę miał chwilkę czasu jak na razie muszę szarańcze wykarmić. Co do szczelania to jak najbardziej po 13 jestem wolny jak świnia więc dawaj znać kiedy i pif pafujemy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xavris 2446 Napisano 9 Luty 2019 7 minut temu, Strife napisał: Naprostuje, jak będę miał chwilkę czasu Czyli nie miałem racji ale tym się kierowałem przez całą grę i szło mi całkiem nieźle :p Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grabeq 1138 Napisano 9 Luty 2019 (edytowane) Napisałem trochę złych rzeczy o tej grze, ale to tak naprawdę pierdoły. Błądzenie po mapie, przypadkowe aggrowanie przeciwników o trzy razy wyższym poziomie, niemrawy początek...Jak ktoś grał wcześniej w jakąkolwiek grę z serii Xenoblade, nie może być tym zaskoczony. Naaatooomias....fabuła - biorąc pod uwagę, że to "tylko" gra - jest bardzo, ale to bardzo dobra. Przynajmniej w pierwszych trzech rozdziałach. System walki mimo małych niedociągnięć, kompleksowy, fikuśny, dający radochę z gry. Właśnie jestem po finałowej walce w Chapterze 3 ... Były ciary, a rzadko mi się to zdarza. Pachnie gamingowym arcydziełem. 25h na liczniku...jeszcze jakieś 100+ przede mną. Póki co, fajna podróż. Edit: Zapomniałem o postaciach. To jedna z najmocniejszych stron tego tytułu. Bałem się, że zrobienie głównego bohatera z kilkunastoletniego gnoja, zepchnie ten tytuł na shounenowe dno, ale całe szczęście się miło rozczarowałem. No i muza, utwory nagrane na pianinie są przepiękne, fenomenalny OST. Edytowane 9 Luty 2019 przez Grabeq 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xavris 2446 Napisano 9 Luty 2019 36 minut temu, Grabeq napisał: utwory nagrane na pianinie są przepiękne, fenomenalny OST. Jak usłyszysz pierwszy raz ost za dnia w tantal, to Ci włosy na rękach koszulkę przebiją a fabuła i postacie to zdecydowanie bardzo mocną stroną tej produkcji, a im dalej tym lepiej. Co najlepsze, same blejdy mają więcej charakteru niż niejedna postać z przeciętnej dzisiejszej gry. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Strife 1353 Napisano 9 Luty 2019 (edytowane) Ale fajnie rysować strzałeczkę w paint'cie Najważniejszą rzeczą przy atakach jest Reaction( nie ważne czy atak zadaje większy dmg z boku czy z tyłu), jeżeli masz Blade'a z Break'iem i go założysz od początku walki na przeciwniku, plus musisz mieć ekwipunek co break'a podnosi to walki trwają chwilę jeżeli wiesz na co przeciwnicy są wrażliwi. Edytowane 15 Luty 2019 przez Strife Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xavris 2446 Napisano 9 Luty 2019 Nie chcę się wymandrzac, ale sam break w zasadzie niewiele daje, bo ewentualnie wydłuża czas działania i chyba trochę zwiększa obrażenia blade combo. A jeżeli brak jest wyboru blade'ów do pełnego combo, no to dupa zbita. No i oczywiście można gościa mi tłuc o ziemię, ale na tym etapie gry to też nie jest takie proste do osiągnięcia. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Strife 1353 Napisano 9 Luty 2019 Jeżeli wejdzie break to potem ma się otwartą drogę do topple, a jak się uda wybić przeciwnika to praktycznie jest już po nim, walisz smasha po combosie w powietrzu i finito. Tylko że masz trochę racji, spoilera nie będę walił, ale po 4 rozdziale powinno iść już z górki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xavris 2446 Napisano 9 Luty 2019 35 minut temu, Strife napisał: masz trochę racji Nie lubię tych główek, ale nie umiem tego wyrazić słowami 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach