KOMARZYSKO 767 Napisano 7 Marzec 2019 Pamiętam jaki płacz był jak wychodziło Bloodborne, że mało broni i bez tarcz...panie to to się nie sprzeda... Okazało się (przynajmniej według mnie) że to gra generacji.Płacz to był jak dali BB w plusie, na grupie fejsowej codziennie po kilkanaście pytań typu jak grać w coopie lub jak wyekwipować drugą broń... Legendarna trudność gier od From jest zdecydowanie przesadzona, lecz życie pokazuje że to i tak nie są tytuły dla każdego. Od Sekiro część graczy też się odbije, bo nie będzie możliwości przyzwać pomagiera który ubije nam bossa. Przeczuwam szybki wysyp używek na Allegro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sLk 1405 Napisano 7 Marzec 2019 6 minut temu, KOMARZYSKO napisał: Płacz to był jak dali BB w plusie, na grupie fejsowej codziennie po kilkanaście pytań typu jak grać w coopie lub jak wyekwipować drugą broń... Legendarna trudność gier od From jest zdecydowanie przesadzona, lecz życie pokazuje że to i tak nie są tytuły dla każdego. Od Sekiro część graczy też się odbije, bo nie będzie możliwości przyzwać pomagiera który ubije nam bossa. Przeczuwam szybki wysyp używek na Allegro A nie ma być przypadkiem jakiś NPC do pomocy? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOMARZYSKO 767 Napisano 7 Marzec 2019 A tego to nie wiem, bo staram się oglądać filmików jak najmniej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xavris 2446 Napisano 7 Marzec 2019 Vaati wspomniał tylko przy jednym minibossie o możliwości przywołania brajanka do pomocy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Traws 40 Napisano 7 Marzec 2019 SPOILEROS! ukryta miejscówa która ma w chu klimat ale tylko przeklikalem drogę https://www.youtube.com/watch?v=HzeI5Y4mN-o Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frost Prime 537 Napisano 7 Marzec 2019 Godzinę temu, KOMARZYSKO napisał: Płacz to był jak dali BB w plusie, na grupie fejsowej codziennie po kilkanaście pytań typu jak grać w coopie lub jak wyekwipować drugą broń... Legendarna trudność gier od From jest zdecydowanie przesadzona, lecz życie pokazuje że to i tak nie są tytuły dla każdego. Od Sekiro część graczy też się odbije, bo nie będzie możliwości przyzwać pomagiera który ubije nam bossa. Przeczuwam szybki wysyp używek na Allegro Tak myślisz? Mi się bardziej wydawało, że From Software ma już swoją markę i jest dosyć rozpoznawalne więc ludzie którzy kupują ich gry wiedzą z czym to się je. Może się mylę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xavris 2446 Napisano 7 Marzec 2019 (edytowane) 8 minut temu, Frost Prime napisał: Mi się bardziej wydawało, że From Software ma już swoją markę i jest dosyć rozpoznawalne więc ludzie którzy kupują ich gry wiedzą z czym to się je. Może się mylę. Generalnie masz rację, ale pamiętaj, że zawsze pojawiają się nowi gracze, nieobeznani z dorobkiem danego studia i nie wiedzą z czym to się je No i zawsze są rodzice/dziadkowie, którzy mogą uznać, że skoro ich 8letni brajan tak lubi szuszi to na pewno spodoba mu się gra z chińczykiem na okładce Edytowane 7 Marzec 2019 przez xavris Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Siemek 1040 Napisano 7 Marzec 2019 (edytowane) Już czuję jakie kur... będą leciały przed telewizorkiem Ledwo psychicznie podołałem Bloodborne przejść, bo nie jestem przyzwyczajony do bycia zastraszonym w grze a tu prawie wszyscy mówią, że "harder then Dark Souls". No ale w końcu jest nadzieja na coś mniej bezmyślnego niż "press shoot to kill". Michałek napięty i gotowy, bo wygląda to obłędnie. Edytowane 7 Marzec 2019 przez The_Siemek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xavris 2446 Napisano 7 Marzec 2019 5 minut temu, The_Siemek napisał: Michałek napięty i gotowy, bo wygląda to obłędnie. No Michałek to będzie się hardo przy tej grze gimnastykował, nie ma co Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Traws 40 Napisano 7 Marzec 2019 kręci żeby ruszyć nioh spowrotem przed premierą sekiro i rozgrzać łapki ale za dużo starej japonii by było a aż tak samurajki już nie kręcą kurde dali by te demo tak do premiery pograć to by człowiek ogarnął trochę blokowanie xD Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xavris 2446 Napisano 7 Marzec 2019 46 minut temu, Traws napisał: dali by te demo tak do premiery pograć to by człowiek ogarnął trochę blokowanie Zginiesz jak faja 10 czy 15 razy to się moment nauczysz :p Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Traws 40 Napisano 7 Marzec 2019 (edytowane) mam brązowe majtki że się nie nauczę bo widzę że tu trzeba ripostowac tym chikage jak ebnięty a to to tak fartem w innych grach mi wchodziło i ogólna taktyka to trolo rolo i za pupę edit. dobra jednak zobaczyłem jeszcze raz tak konkretniej walke z bossem monkowym i jednak da się ładnie unikać i pakować w bossa żeby go wytrącić i da rade bez parowania więc luz bo za dużo chyba filmików koxów totalnych widziałem https://www.youtube.com/watch?v=4R1rzVs5P9w&t=857s tutaj ziomuś np. walczy bez ripostowania z bossem Edytowane 7 Marzec 2019 przez Traws Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karaluch69 542 Napisano 8 Marzec 2019 Jeszcze tylko 2 tygodnie i będziemy robić w spodnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xavris 2446 Napisano 8 Marzec 2019 10 minut temu, Karaluch69 napisał: Jeszcze tylko 2 tygodnie i będziemy robić w spodnie Chyba chciałeś powiedzieć, że będziemy elitarnie prężyć spodnie dumnym michałkiem No, ale coś w tym jest... BB kupiłem dość trochę czasu po premierze, bo nie miałem wtedy jeszcze konsoli W BB się zakochałem bez pamięci. Na premierę DS3 jakoś straszliwie nie czekałem, ale i tak weszło na dzień dobry. Podobało mi się ogólnie, ale to nie było to co BB i nie byłem jakoś specjalnie nabrzmiały. Ale teraz na Sekiro to czekam i na samą myśl mam wzwód emocjonalny dłuższy niż zwykle Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
princ18 175 Napisano 8 Marzec 2019 (edytowane) Mam nadzieje, ze ta gra bedzie bardziej podobma do blodborn niz do darksouls. Blodborn gra generacji dla mnie, skonczone 2 razy i obok wieska to jedyna gra na tej generacji jak skonczylem wiecej niz raz a darksouls 3 musialem odpuscic, nie temu ze bylo za trudne tylko klimat nie moj i walka oparta na blokach to tez nie moja bajka. 5 minut temu, princ18 napisał: Edytowane 8 Marzec 2019 przez princ18 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sLk 1405 Napisano 8 Marzec 2019 9 minut temu, princ18 napisał: Mam nadzieje, ze ta gra bedzie bardziej podobma do blodborn niz do darksouls. Blodborn gra generacji dla mnie, skonczone 2 razy i obok wieska to jedyna gra na tej generacji jak skonczylem wiecej niz raz a darksouls 3 musialem odpuscic, nie temu ze bylo za trudne tylko klimat nie moj i walka oparta na blokach to tez nie moja bajka. Walka w Soulsach nie jest oparta na blokach. Musiałeś sobie stworzyć taki build. Równie dobrze może być oparta na unikach, walce dystansowej, czarach itp. Wszystko zależy jaki styl walki preferujesz. W DkS3 masz dużo większą dowolność w wyborze sposobu gry niż w BB. Co nie zmienia faktu, że klimatem Bloodborne miażdży wszystko. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xavris 2446 Napisano 8 Marzec 2019 Co nie zmienia faktu, że sam system walki był dość mocno różny w obu grach. Mimo, że w BB były różne ciężkie i wolne bronie a w DS3 szybsze, to BB dla mnie było grą znacznie bardziej dynamiczną od soulsów, co mi bardzo pasowało. A wygląda na to, że pod względem dynamiki rozgrywki Sekiro pójdzie z tym jeszcze dalej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sLk 1405 Napisano 8 Marzec 2019 Taa, no wiadomo. W BB dodali słynne odskoki, które mocno zdynamizowały starcia. Pamiętam jak wypływały różne informacje przed premierą. Jaki był płacz internetów, że nie będzie tarcz, albo że wprowadzają broń palną, przecież to zburzy cały system walki. A tu proszę.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyzak86 107 Napisano 9 Marzec 2019 Szkoda tylko ze tak bardzo wykastrowali ta gre brakiem multi i buildu, bron tez bedzie pewnie tylko jedna. Co nie zmienia faktu ze na pewno zagram:) Mam tylko nadzieje ze sie szybko nie znudzi. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xavris 2446 Napisano 9 Marzec 2019 (edytowane) Ale się tego multi uparliscie :p fakt, w DS3 zaskakująco dobrze bawiłem się farmiąc dynksy covenantów w pvp, na tyle dobrze, że tłukłem się jeszcze po zdobyciu wszystkiego. W ds też bardzo często korzystałem z pomocy brajanków w walce z bossami. Bloodborne z kolei przeszedłem całkiem sam i nie bawiłem się w multi ani trochę. takie przyjęli założenie i wiem, że na pewno to przemyśleli. Może brak multi wynika z tego,bze gramy konkretna postacią z imieniem, a nie kolejnym łowcą czy ashen one (nie pamiętam jak to było przetłumaczone :p ). Z tego samego prawdopodobnie wynika to, że nie będzie nie wiadomo jakiej dowolności buildow. Jak dla mnie to jeśli rozwój postaci będzie taki jak w nioh to będzie git. najważniejsze, żeby historia i klimat wykręcały wory Edytowane 9 Marzec 2019 przez xavris Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Malakay 303 Napisano 10 Marzec 2019 Brak recenzji przed prwmierą trochę niesmak zostawia. Przyglądałem się gameplayom, a ponieważ nie jestem fanem ani bloodborna ani soulsów patrzę na niektóre aspekty z innej perspektywy. Akcja gry osadzona jest w feudalnej japonii są do ubcia samurajowie ale też giganci, różnego rodzaju bestie z legend japońskich i wszyscy wrogowie są wyzszego wzrostu od bohatera, ale może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego tytułowy Sekiro jest o głowę niższy od reszty Npc ludzi? Czyżby Karzeł? Bo skala budynków, drzwi, oknien, do bohatera na to wskazuje. Kolejna sprawa to lokacje na wszystkich gameplayach widac tylko jedną miejscowke wioska otoczna skałami, bedzie cos jeszcze innego, bo wiwjw nudą? I ostatnia sprawa mechanika walki oparta jest tylko o jeden rodzaj broni miecz katana? Czy bedą jeszcze jakies inne z okresu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xavris 2446 Napisano 11 Marzec 2019 13 godzin temu, Malakay napisał: na wszystkich gameplayach widac tylko jedną miejscowke wioska otoczna skałami No a chciałyś, żeby wzorem dzisiejszych filmów, wszystko pokazać na trailerach? Na pewno będzie jakaś różnorodność, tylko raczej ze względu na "czas i miejsce akcji" nie należy się pewnie spodziewać nie wiadomo czego. 13 godzin temu, Malakay napisał: ostatnia sprawa mechanika walki oparta jest tylko o jeden rodzaj broni Niby pisali, że ta gra to nie jest rpg i nie będzie ani różnych pancerzy ani różnych broni. Tutaj nie ukrywam jest największy smuteczek. Jednak mam nadzieję, że jakieś inne bronie będą. Chociaż z drugiej strony, patrząc na to jak wyśrubowana jest walka, mogli ją balansować tylko i wyłącznie pod katanę. Zobaczymy. 13 godzin temu, Malakay napisał: Sekiro jest o głowę niższy od reszty Npc Jakbyś o tym nie napisał to nawet bym nie zwrócił na to uwagi. Zresztą, nawet jak zwróciłem to tego w sumie nie widzę. Czepiasz się 14 godzin temu, Malakay napisał: Brak recenzji przed prwmierą trochę niesmak zostawia No to już zasługa jednych z najlepszych ekip pod względem niesmaku czyli Activision Jestem jednak przekonany, że gra będzie rządzić. Brak recenzji może też wynikać z tego, że te gry są mimo wszystko raczej dla dość wąskiego grona odbiorców, może nie chcą, żeby jakiś dziad na jutubie walił spoilerami tydzień przed premierą, bo ludzie generalnie wolą tą grę odkrywać we własnym zakresie, co widać nawet w tym wątku, gdzie fragmenty z pierwszych 30 minut gry są traktowane jako spoiler To nie pocisk, tylko potwierdzenie tego o czym piszę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czacha79 900 Napisano 11 Marzec 2019 Jak wiadomo miodny gameplay jest istotny, ale okraszenie go mozliwoscia rozbudowy postaci i zbierania co raz to lepszych itemkow znacznie umila gre i nadaje jej sens Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sLk 1405 Napisano 11 Marzec 2019 Nom, ładnie to wygląda. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xavris 2446 Napisano 11 Marzec 2019 34 minuty temu, czacha79 napisał: Jak wiadomo miodny gameplay jest istotny, ale okraszenie go mozliwoscia rozbudowy postaci i zbierania co raz to lepszych itemkow znacznie umila gre i nadaje jej sens No trudno się nie zgodzić, dlatego napisałem, że jest przez to największy smuteczek To był bardzo istotny element BB, dobieranie broni, która nam pasuje i pancerza, który nam się podoba (bo staty to były w sumie pomijalne, może z wyjątkiem odporności na niektóre walki). W DS w sumie było podobnie, chociaż tam miałem wrażenie, że były lepsze i gorsze bronie i tak samo było z panczerzami. Mam nadzieję jednak, że będzie chociaż możliwość ulepszania pancerza (coś jak w pierwszym wiedźminie, gdzie chyba 2 albo 3 razy ulepszaliśmy pancerz) oraz mimo wszystko będzie jakaś możliwość zmian broni albo chociaż jej modyfikacji. Na pewno mają być różne protezy, a to już coś Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach