kovacs 367 Napisano 31 Grudzień 2014 Serio nie znalazłeś danych kontaktowych do Sony Polska? Ani na FB, ani na oficjalnej stronie? Jak już znajdziesz, to zanim zadzwonisz, sprawdź lepiej (logując się na konto z poziomu PC) do ilu konsol jest giera przypisana. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PONQ 10 Napisano 31 Grudzień 2014 (edytowane) a mogę poprosić linka? jeśli Ci to oczywiście nie sprawi problemu i ewentualnie w którym miejscu znajdę informację ile jeszcze pobrań zostało ( z poziomu PC ) a tak a propos Chciałbym tam zadzwonić, żeby rozwiązać swój problem krok po kroku. Żeby nie musieć pisać na forum i czytać takich "pomocnych" komentarzy jak twój. Zamiast wkleić link to szyderczo komentujesz, nie rozumiem takich " pomocników" Edytowane 31 Grudzień 2014 przez PONQ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AXA 234 Napisano 31 Grudzień 2014 witam wszystkich , mam pytanie: jak skontaktować sie z obsługą sklepu ? problem mam następujący zakupiłem PES 2015 Pro Evolution Soccer - Digital Exclusive Pack ściągnąłem na jedną konsolę i chciałem pobrać na drugą konsolę ( obie PS3) wyskakuje mi komunikat: że już na dwie konsole pobrałem i żeby z jednej usunąć. Nie za bardzo wiem jak zgłosić reklamacje . pomożecie? z góru dziękuje A że tak się spytam, kupiłeś sam ze Store czy od kogoś z allergro? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PONQ 10 Napisano 31 Grudzień 2014 kupiłem bezpośrednio w sklepie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 31 Grudzień 2014 @PONQ Nie podawałeś komuś przypadkiem danych do konta? Bo taki komunikat to nie jest wina gry tylko tego że konto masz już aktywne na 2 konsolach. Reklamacji nie złożysz na 100%. Sony nigdy nie zwraca kasy za gry cyfrowe. Najwyżej każą Ci zrobić reset awaryjny konsoli przypisanych do konta. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malpka 931 Napisano 31 Grudzień 2014 Zawsze można deaktywować konsole przez PC. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 31 Grudzień 2014 @Małpka, a o czym ja napisałem? :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malpka 931 Napisano 31 Grudzień 2014 Jeśli "deaktywacja" i "reset awaryjny konsoli przypisanych do konta" to jedno i to samo to nie mam pytań. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 31 Grudzień 2014 (edytowane) Reset czy dezaktywacja awaryjna - przecież chodzi nam o to samo. Z poziomu PC i raz nd pół roku można zrobić. Edytowane 31 Grudzień 2014 przez SephiroT Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kovacs 367 Napisano 31 Grudzień 2014 (edytowane) a mogę poprosić linka? jeśli Ci to oczywiście nie sprawi problemu i ewentualnie w którym miejscu znajdę informację ile jeszcze pobrań zostało ( z poziomu PC ) a tak a propos Chciałbym tam zadzwonić, żeby rozwiązać swój problem krok po kroku. Żeby nie musieć pisać na forum i czytać takich "pomocnych" komentarzy jak twój. Zamiast wkleić link to szyderczo komentujesz, nie rozumiem takich " pomocników" Wybacz lekką szyderę, a raczej niedowierzanie, ale naprawdę nie potrafisz używać wyszukiwarki, czy jak... Wbijałeś chociaż w google hasło Playstation Polska? Tak czy inaczej, łap: 22 397 89 24. Ilość przypisanych slotów sprawdzisz z poziomu PC w ustawieniach konta. Edytowane 31 Grudzień 2014 przez kovacs Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 31 Grudzień 2014 @kovacs, Wdech i wydech. Nie poradzisz że gość jest albo dzieciakiem albo debilem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okoni 8791 Napisano 31 Grudzień 2014 Sephi, już się nazwaliłeś? :P 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PONQ 10 Napisano 1 Styczeń 2015 (edytowane) W jakim celu mnie wyzywasz? Zapytałem, jeśli dla ciebie jest to oczywiste to się nie odzywaj. Dzięki wszystkim chętnym za pomoc. Kovacs wpisywałem ale nie mogłem znaleźć ani maila ani telefonu, nie jestem debilem. Wciskając kontakt lub pomoc techniczna , nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytania. Dlatego napisałem na forum. Chyba po to jest. A takich frajerów co piszą wyzwiska po to by się pokazać na forum to admin powinien nieco przystopować. Edytowane 1 Styczeń 2015 przez PONQ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 1 Styczeń 2015 @PONQ, Przykro mi że nie umiesz sobie radzić z najprostszymi rzeczami jak wyszukiwarka google czy facebook i czytanie ze zrozumieniem. Bardzo, ale to bardzo ciężko Ci będzie w życiu, chyba że masz bogatych rodziców, to sobie jakoś poradzisz.. Google.pl > playstation kontakt https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=playstation+kontakt Pierwszy wynik: http://pl.playstation.com/contact-us/ Duży guzik "Zadzwoń do nas" 22 397 89 24 Będę się odzywał bo "od tego jest forum", ale nie spodziewaj się że ktoś będzie tłumaczył po raz setny jedno i to samo w kółko bo kolejny dzieciak chce mieć wszystko "podane na tacy" jak sam napisałeś " Żeby nie musieć pisać na forum i czytać takich "pomocnych" komentarzy jak twój.". Może jeszcze mamy za ciebie tam zadzwonić i załątwić sprawę, hęęę? Co do samego problemu to powtórzę jeszcze raz bo chyba nie dotarło: - masz konto aktywne na 2 konsolach - problem nie jest z grą a z całym kontem - musisz dezaktywować jedną albo obie - jeżeli nie masz odstępu do drugiej to albo podałeś komuś dane i przy ściąganiu gry się automatycznie aktywowała albo jakiś hakier ukradł twoje dane. - na zwrot pieniędzy nie licz - zwłaszcza że na jednej konsoli masz grę aktywowaną - co najwyżej możesz zrobić awaryjną dezaktywację/awaryjny reset konsol przypisanych do konta. - ilości pobrań nie ma - jest tylko ilość konsol przypisanych do konta https://account.sonyentertainmentnetwork.com/liquid/cam/devices/device-list.action?category=psn&displayNavigation=falseale dosiwesz się dokładnie to co już wszyscy wiemy a ty sobie nie zdajesz chyba z tego sprawy - uwaga - masz 2 (dwie) konsole PS3 przypisane od konta i jedną musisz dezaktywować. Ponownie - tyczy się to CAŁEGO konta a nie tylko jednej gry więc: + albo masz slota z Allegro + albo jak piszesz masz grę kupiona w PS Store - jedną konsolę (stara? po naprawie? grałeś u kolego na swoim koncie?) musisz dezaktywować + zmienić hasło i wykonać reset awaryjny/dezaktywację awaryjną kont przypisanych do konsoli i wtedy na czysto możesz przypisać 2 konsole które chcesz. ...i ogarnij się chłopie bo lepiej żeby któryś z nas wylał Ci kubeł zimnego wiadra na głowę niż życie kopnęło w odbyt tak że ci oczy wylezą z orbit. Pozdro! 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PONQ 10 Napisano 1 Styczeń 2015 @sephiro, dzięki za opis jak poradzić sobie z problemem. W pierwszym moim poście poprosiłem o kontakt bo nie mogłem go znaleźć. Dzwoniąc na infolinie pewnie poprowadzono by mnie krok po kroku i problem by się rozwiązał. Nie chciałem aby ktokolwiek pisał lub przepisywał FAQ. Poprosiłem tylko o kontakt :) Ale nie obrażaj ludzi , bo w twarz byś mi tego nie powiedział. Dzięki za pomoc jeszcze raz i pozdrawiam 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 1 Styczeń 2015 @PONQ, Nie wiem czy to groźba czy założenie, ale nie uwierz mi - powiedział bym ci to samo prosto w twarz. Mam dużo młodszego brata "studenta". Tego typu "sprowadzanie na ziemię" młodych ludzi przerabiam średnio raz w tygodniu. Wracając do Twojego problemu - przemyśl czy nie masz odstępu do tej "drugiej" konsoli i czy nie możesz jej dezaktywować z poziomu tej właśnie konsoli. Jeżeli nie, to właśnie do takich sytuacji jest furtka w formie awaryjnej dezaktywacji konsol przypisanych do konta - tylko wcześniej zmień hasło bo zrobić taki reset konsoli możesz raz na pół roku. Na wsparciu technicznym zapewne potraktują cię szablonowo, skryptem i żeby jak najszybciej zamknąć ticket. Stwierdzą że to Twoja sprawa co robisz z danymi konta, że musiałeś się logować na tamtej konsoli itp. a tak w ogóle wszystko masz w regulaminie który sam zaakceptowałeś. Nie przeczytanie go nie zwalnia od przestrzegania. Mam nadzieję że teraz przynajmniej masz jaśniejszą sytuację jak działa dzielenie się kontem i "pobieranie na 2 konsole". Tak czy siak zadzwoń. Jeżeli poradzą ci coś innego niż awaryjną dezaktywację konsol to tutaj napisz - byłoby to coś nowego. Im więcej wiemy tym jesteśmy silniejsi. ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PONQ 10 Napisano 1 Styczeń 2015 Problem rozwiązany Historia wygladała następująco: Kupiłem grę w sklepie poprzez konsole i ściągnąłem ja. Zainstalowałem i pograłem dla sprawdzenia. Nieświadomy natomiast byłem ze po pierwszym pobraniu, gra pobrać drugi zaczęła się pobierać na ta sama konsole. Deaktywowalem wszystkie urządzenia i udało się pobrać na drugą ps3. Dzwoniłem na infolinie ale automat informuje tam, iż w święta nie obsługują graczy. Dzięki za pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sakosusz 169 Napisano 1 Styczeń 2015 Panowie jak wygląda sprawa z instalacją gier cyfrowych? Chodzi mi o czas instalacji. Bo na ps3 to trwało wieki. Jak wygląda to na ps4? Czas taki jak instalacja z płyty czy dłużej? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 1 Styczeń 2015 Prawie natychmiast. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grassek 120 Napisano 7 Styczeń 2015 Mam pytanie, ponieważ chciałbym założyć PS i muszę się w czymś upewnić.Nie posiadam karty kredytowej, ani debetowej. Interesuje mnie założenie konta poprzez zakup karty zdrapki na 365 dni. Po wpisaniu kodu, kiedy będę już posiadaczem PS+ mam dostęp do całej zawartości i mogę pobrać to co jest za darmo, przykładowo dwie gry, które wychodzą co miesiąc bez konieczności wpisywania numeru karty kredytowej/debetowej?. Jęśli natomiast będę chciał zakupić grę, wtedy i tak potrzebuję kartę kredytową, bądź debetową tak ?Pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 7 Styczeń 2015 Nie potrzebujesz karty do zdrapki z PS+ i wszystkiego co masz wtedy "za darmo". Do zakupów w PS Store potrzebujesz kartę lub zakupić możesz również doładowania PS Store w kiosku czy sklepach internetowych więc bez karty możesz się nadal obejść. ;) 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tyciu 28 Napisano 7 Styczeń 2015 Jest jeszcze jakas mozliwsoc pobranai gier z grudnia ? przed chwila byly bezplatne ale juz wrocily ceny niby .. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 7 Styczeń 2015 Jeżeli wróciły ceny to nie ma takiej możliwości. Spóźniłeś się. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HarDy 1684 Napisano 7 Styczeń 2015 Pojawiły się ceny bo nastąpiła zmiana warty, można już ssać tytuły styczniowe. (tylko przez wyszukanie, gry nie pojawiły się jeszcze w zakładce instant game collection) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grassek 120 Napisano 7 Styczeń 2015 Nie potrzebujesz karty do zdrapki z PS+ i wszystkiego co masz wtedy "za darmo". Do zakupów w PS Store potrzebujesz kartę lub zakupić możesz również doładowania PS Store w kiosku czy sklepach internetowych więc bez karty możesz się nadal obejść. ;) No i gitara. Dzięki wielkie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach