Skocz do zawartości
DaraS

Red Dead Redemption 2

Rekomendowane odpowiedzi

40 minut temu, Bartek_Red napisał:

Potwierdzono:

 

-możliwość gry w FPP, klasycznie, bądź z wykorzystaniem kamery 'kinowej'

-odstrzeliwanie kończyn

 

https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=111215

 

Coraz bliżej :obama:

Jak dobrze, żę w premierę mam urodziny i żona dostała już komunikat :banderas:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, hacker25 napisał:

Jak dobrze, żę w premierę mam urodziny i żona dostała już komunikat :banderas:

 

Słusznie!! Pamiętaj abyś się nie dał zmamić tylko urodzinowym lodzikiem, pfyyy...

 

RDR2 mesjasz gejmingu ma premierę tylko raz :P a lodzik może być na codzień (ta tyki żarcik :P)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogli by pokazać jakiś gameplay z tego odstrzeliwania kończyn I deformacji twarzy.. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, teraz już będzie petarda:

 

  • Całą grę można rozegrać z widoku FPP, czyli z pierwszoosobowej kamery
  • HUD jest w pełni customizowalny
  • Gracz może nosić tylko dwie krótkie i dwie długie bronie (plus lasso, nóż i inne rzucane bronie)
  • System Dead Eye (czyli celowanie w zwolnionym czasie) ma 5 poziomów zaawansowania. Na 1 zwalnia jedynie czas, na 2 możemy zaznaczać cele, na 3 możemy wybrać miejsca na ciele wrogów, w które chcemy strzelić, np. w dłonie, aby wystrzelić im broń z ręki
  • Gracz może odstrzelić wrogom całe kończyny, a walki na pieści będą deformować twarz
  • Do gry wraca system honoru oparty na naszych decyzjach (bandyta vs bohater). Wpływa on np. na animacje zabójstw. Gracze-bandyci zobaczą bardziej makabryczne animacje, a gracze-bohaterzy bardziej kolorowe/heroiczne scenki
  • Broń ma statystyki, z czasem ulega zabrudzeniu, może też zamoknąć, gracz musi ją regularnie czyścić, aby działa na maksimum swoich możliwości
  • Arthur posiada stale rosnącą brodę, którą można przystrzyc u lokalnego fryzjera
  • Nasza postać odczuwa głód, ale jeśli będziemy zbyt często jeść przytyjemy, co wpłynie na naszą wytrzymałość
  • Wytrzymałość można zwiększyć w naturalny sposób poprzez różne fizyczne aktywności w grze
  • Arthur umie pływać, ale ledwo, ledwo
  • Postacie, a nawet zwierzęta w grze pamiętają nasze działania; pogłaskany psiak nie będzie już na nas szczekał, a uratowana w dziczy osoba może okazać się właścicielem lokalnego sklepu z bronią i przy następnej wizycie umożliwi nam wybór darmowego pistoletu etc.
  • Pełna customizacja naszego konia (od wyboru imienia, po personalizację siodła, lejców, etc.)
  • Końskie jądra kurczą się w zależności od pogody (GAME OF THE YEAR!) :banderas:
  • Pogoda ma generalnie duży wpływ na zabawę; w zimnych klimatach gracz potrzebuje ciepłego odzienia, Arthur może też zmoknąć, pobrudzić się błotem, etc.

źródło:

 

http://www.komputerswiat.pl/gamezilla/newsy/2018/38/red-dead-redemption-2-z-widokiem-fpp-mnostwo-nowych-informacji-o-grze

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tymi jądrami to sobie R* żarty chyba stroi. Kto normalny będzie tam zaglądał i sprawdzał czy rzeczywiście takie zjawisko zachodzi w grze (jutuberzy pewnie zrobią wszystko aby mieć wyświetlania).

"Ty zacEkaj. Muszę sprawdzić czy mojemu koniowi zmniejszyły się jądra, bo wiesz jest zimniej, śnieg i te rzeczy..."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Poprostu trzeba wybrać kobyłę

Wysłane z mojego Nexus 6 przy użyciu Tapatalka


Podobno kobyly z najwiekszymi penami będą w platnym DLC.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tutaj więcej:

 

źródło

 

  • Rockstar zapytany o wersję PC odpowiedział bardzo bezpiecznie "Gra jest tworzona na PS4 I XOne". Nie otrzymaliśmy więc całkowitego zaprzeczenia.
  • Gracz może w dowolnym momencie zakładać na twarz bandanę poprzez menu wyboru przedmiotów
  • Podczas misji będziemy mogli wydawać rozkazy naszym kompanom (np zabicie wyznaczonego przeciwnika), możemy również zadecydować aby to ktoś inny przejął dowodzenie
  • Po wciśnięciu odpowiedniego przycisku, Arthur automatycznie splądruje wszystkie wartościowe przedmioty podczas napadów
  • Surowce z upolowanej zwierzyny mogą posłużyć do wytworzenia nowych przedmiotów oraz ubrań
  • Nosząc upolowaną zwierzynę pobrudzimy ręce i ubranie krwią 
  • Śnieg robi ogromne wrażenie - jest w całości fizyczny - może spaść z drzew, pokryć nasze ubranie, reaguje na wiatr
  • Misje poboczne możemy wykonywać wspólnie z Johnem Marstonem (bohaterem RDR)
  • Animacje koni są dopracowane w najdrobniejszych szczegółach - podczas odpoczynku grzebią kopytami w ziemi, jedzą trawę, a gdy coś usłyszą poruszą uszami
  • Budowanie więzi z koniem pozwoli odblokować specjalne ruchy wierzchowca, takie jak uniki 
  • Arthur w czasie deszczu zmienia posturę, jak również podnosi kołnierzyk w celu uniknięcia zmoknięcia
  • Twórcy nagrali rozmowy dwukrotnie - gdy jedziemy konno blisko towarzyszy mówią normalnym głosem, jeżeli się oddalimy - krzyczą
  • Gdy nie mamy broni w ręku, celownik służy nam za sposób interakcji ze światem. Po wycelowaniu w NPC otrzymujemy różne opcje - od pozdrowienia, przez zastraszenie po obrabowanie
  • Arthur musi jeść oraz spać. Gdy nie będziemy się odżywiać ekran zacznie być rozmyty, a regenerowanie zdrowia i wytrzymałości będzie znacznie spowolnione
  • Arthur może przytyć lub schudnąć w zależności od tego ile je (podobnie jak w San Andreas)
  • Po upolowaniu zwierzęcia możemy zadecydować czy je oskórować czy załadować w całości na naszego konia
  • Podczas wyjmowania broni za pomocą d-pada możemy oddać strzał ostrzegawczy
  • NPC zareagują odpowiednio gdy zobaczą nas w brudnych lub zakrwawionych ubraniach
  • Możemy skorzystać z hoteli aby w nich spędzić noc
  • Biorąc kąpiel automatycznie wyczyścimy ubranie Arthura
  • Zaprezentowane grywalne demo trwało mniej-więcej 3 godziny
  • Demo było pokazywane na PS4 Pro w rozdzielczości 4K i 30FPS
  • Nie wiadomo, czy możliwe będzie uruchomienie gry w Full HD i 60FPS
  • Wnętrza pociągów, którymi możemy podróżować są bogate w detale
  • W grze znajdziemy masę przedmiotów, które możemy podnieść i analizować, podobnie jak w LA Noire
  • Redaktorzy zachwalają dobrą animację twarzy postaci
  • W dowolnym momencie, również podczas zadań jadąc z grupą, możemy uruchomię kamerę filmową
  • Podczas korzystania z kamery filmowej Arthur porusza się automatycznie a my możemy skupić się na słuchaniu dialogów i obserwacji widoków
  • Możemy prowadzić pociąg!
  • Podczas prowadzenia lokomotywy gracz ma do dyspozycji: przyspieszanie/hamowanie/użycie dzwonka/użycie gwizdka
  • Jeżeli podczas strzelaniny Arthurowi zostanie strącony kapelusz lub wypadnie broń z ręki, pojawi się ona w ekwipunku naszego wierzchowca
  • Podobnie jak w Wiedźminie 3 - wraz z czasem Arthurowi urośnie broda
  • Będziemy mogli się ogolić, jednak nie działa to w drugą stronę - automatycznie nie zrobimy sobie u fryzjera zarostu
  • Możemy przyspieszyć tempo rośnięcia brody i włosów, gdy kupimy odpowiednik tonik w sklepie
  • Ukończenie określonych misji będzie skutkowało upływem czasu. Wpłynie to na wygląd świata gry - np ukończenie budowy nieruchomości czy rozrost wielkości miast
  • Konia będziemy mogli wyczyścić z kurzu i nakarmić
  • Skórowanie zwierzęcia będzie opatrzone brutalną krwawą animacją 
  • Często będziemy mogli posłuchać rozmów pomiędzy NPC, czy to w naszym obozie gangu czy w miasteczkach
  • Mechanika strzelania mocno przypomina Max Payne 3
  • Pomniejsze aktywności w naszym obozie to łowienie ryb, gra w pokera oraz domino
  • Możemy utracić kontrolę nad koniem podczas szybkiej jazdy i uderzyć w drzewo lub inny obiekt. W takiej sytuacji gracz zostanie zrzucony razem z siodłem odnosząc obrażenia
Edytowane przez AXA
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Weźcie nie piszcie już nic więcej, bo zaraz niewytrzymiem... Masakra dla Mnie to już goty/sroty/takie psoty... Najarany jak szczerbaty na suchary...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyznam ze wraz z kolejnymi informacjami gra zapowiada sie coraz ciekawiej.

Wplyw roznych elementow na inne moze mocno pomoc w zanurzeniu sie w swiecie gry.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, MagEllan napisał:

Przyznam ze wraz z kolejnymi informacjami gra zapowiada sie coraz ciekawiej.

Wplyw roznych elementow na inne moze mocno pomoc w zanurzeniu sie w swiecie gry.

 

 

Ja mam nadzieje że R* pozwoli przemienić tego Arthura w Gandalfa, bo tego zabrakło mi w Wieśku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam nadzieje że R* pozwoli przemienić tego Arthura w Gandalfa, bo tego zabrakło mi w Wieśku
No i fajnie że u fryzjera nie zmienisz magicznie brody w mega długą,tylko musisz, czekać aż urośnie :) niby szczegóły a jednak

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie różne smaczki zbudują super klimat gry, już nie mogę się doczekać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, manoszek napisał:

Takie różne smaczki zbudują super klimat gry, już nie mogę się doczekać.

czesc to tylko smaczki, ale czesc moze miec wplyw na gre.

 

Jak bedzie sie okaze.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie dobrze:1_grinning: Mam wielką nadzieje na coś nowego w grach AAA, daję im wielki kredyt zaufania i czekam na "dobrą zmianę".
 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odstrzeliwanie konczyn - no faktycznie, bo zadna gra do tej pory trgo nie oferowala :30vm3cw:

 

Z rosnaca broda tez sa niesamowicie pionierscy .. :obama:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odstrzeliwanie konczyn - no faktycznie, bo zadna gra do tej pory trgo nie oferowala :30vm3cw:
 
Z rosnaca broda tez sa niesamowicie pionierscy .. :obama:
Ale z konskimi jajcami? Eee szach mat

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 22.09.2018 o 17:07, DigitalMan_PL napisał:

Podobno kobyly z najwiekszymi penami będą w platnym DLC.

Kobyła to samica konia. Rockstar nie jest z tych poprawnych politycznie, żeby forsować transseksualne konie.

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, czacha79 napisał:

Odstrzeliwanie konczyn - no faktycznie, bo zadna gra do tej pory trgo nie oferowala :30vm3cw:

 

Z rosnaca broda tez sa niesamowicie pionierscy .. :obama:

Nowość to nie jest ale może będzie coś takiego, że jakiemuś npc odstrzelisz nogę, łapę, ten nie zginie a potem będzie latał o kuli bez nogi albo łapy :) wtedy będzie nowość :)

 

Rosnąca broda - wszyscy od siebie kopiują a kopiuje się najlepsze rzeczy :) Ja jestem ciekaw na ile maksymalnie urośnie ta broda :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież post wyżej jest link do tego tekstu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem się wstrzymać ale biorę na premierę, myślicie ze warto ta droższa wersje?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×