Skocz do zawartości
cwir

Serwis/Gwarancja PS4

Rekomendowane odpowiedzi

Jak jest z tym dyskiem w ps4 w końcu?

Ma zostać w konsoli przy wysyłce czy zostawiam go w domu?

Pisaliście że bez dysku wysyłać a na infolinii powiedział koleś że ma być w konsoli.

Dzwonie podaje adres a koleś do mnie że serwery padły i proszę zadzwonić później.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ostatnio rozmawiałem z info ps to prosili by przy wysyłce włożyć oryginalny dysk(miałem problem lecz po reinstalacji softu ustąpił i nie musiałem oddawać do serwisu)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ostatnio rozmawiałem z info ps to prosili by przy wysyłce włożyć oryginalny dysk(miałem problem lecz po reinstalacji softu ustąpił i nie musiałem oddawać do serwisu)

Super! czyli jak wymieniłem dysk na szybszy, do tego 1TB to mam im wysłać, a w zamian dostanę używaną konsolę, przepraszam "odnowioną" ze stockowym dyskiem 500 GB?! Bo nie wydaje mi się, żeby komuś w serwisie chciało się przepiąć mój dysk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz stockowy dysk i ci na nim nie zależy (uszkodzenia w transporcie) to wysyłasz całość.

Wymiana dysku nie narusza gwarancji więc równie dobrze można wysłać konsolę bez dysku - ja bym wysłał bez - wtedy odeślą też konsolę bez dysku (ewentualnie ktoś się pomyli i wyśle konsolę z dyskiem) :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No własnie SephiroT do tej pory myślałem, że jest tak jak mówisz. Wysyłamy bez, dostajemy bez. No ale sam widzisz parę postów wyżej co na infolinii mówią, żeby jednak dysk wsadzić. To mnie zaniepokoiło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na infolinii zawsze ci każą dysk wsadzić bo jest to element konsoli.

Pryz wysyłce stocka można zostawić ale jak masz dysk nie stockowy to logiczne że konsolę wyślesz bez dysku ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja 2 razy dzwoniłem i kolesie mówili aby włożyć dysk bo był kupiony jako całość z ps4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

10.10. oddałem pada DS4 na gwarancję. 17.10 dostałem email, że jest u nich w serwisie. 

Dziś mi mówią, że nie mają pojęcia gdzie jest mój pad i mam czekać. Na pytanie ile też nie wiedzą.

Miał ktoś podobny problem? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety tak. Jest kilku użytkowników którym magicznie ginęły pady w serwisie.

Musisz dzwonić i eskalować problem.

Poszukaj sobie moich postów w tym temacie - są tam wskazówki jak efektywniej rozmawiać z servicedeskiem.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za informację. Podobnie jak piszesz postępowałem. Na początku grzecznie później już co raz mniej.

Generalnie nie spotkałem się z czymś takim jak na tej infolinii. Każdy kłamie. Rozmowy nagrywane a oni cuda opowiadają.

Już miałem wersję, że oddadzą mi nowego pada bo stary zaginął i zgłoszą reklamację do firmy kurierskiej.

Teraz się odwróciło i twierdzą, że go nigdy nie dostali (tłumaczenie, że mam potwierdzenie nadania/dotarcia pod wrocław i email z serwisu nic nie daje).

Dzisiejszy udany tekst, że w zeszłym tygodniu do Francji dotarło tyle padów, że jeszcze ich nie zdążyli rozpakować i pewnie wśród nich jest moja sztuka  :) Na mój komentarz, że dotarł do serwisu 17.10 zapadła cisza :)

Edytowane przez malyr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejszy udany tekst, że w zeszłym tygodniu do Francji dotarło tyle padów, że jeszcze ich nie zdążyli rozpakować i pewnie wśród nich jest moja sztuka  :) Na mój komentarz, że dotarł do serwisu 17.10 zapadła cisza :)

 

Dostałeś maila potwierdzającego.

Dla mnie sprawa jasna - pad dotarł - Ty masz potwierdzenie mailowe - oni tym bardziej w swoim systemie.

Eskalacja i domaganie się natychmiastowej wysyłki nowego pada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za informację. Podobnie jak piszesz postępowałem. Na początku grzecznie później już co raz mniej.

Generalnie nie spotkałem się z czymś takim jak na tej infolinii. Każdy kłamie. Rozmowy nagrywane a oni cuda opowiadają.

Już miałem wersję, że oddadzą mi nowego pada bo stary zaginął i zgłoszą reklamację do firmy kurierskiej.

Teraz się odwróciło i twierdzą, że go nigdy nie dostali (tłumaczenie, że mam potwierdzenie nadania/dotarcia pod wrocław i email z serwisu nic nie daje).

Dzisiejszy udany tekst, że w zeszłym tygodniu do Francji dotarło tyle padów, że jeszcze ich nie zdążyli rozpakować i pewnie wśród nich jest moja sztuka  :) Na mój komentarz, że dotarł do serwisu 17.10 zapadła cisza :)

 

 

Dostałeś maila potwierdzającego.

Dla mnie sprawa jasna - pad dotarł - Ty masz potwierdzenie mailowe - oni tym bardziej w swoim systemie.

Eskalacja i domaganie się natychmiastowej wysyłki nowego pada.

U mnie to samo 17 @,że dotarł do Francji i cisza dzwoniłem w piątek powiedziała na infolinii żeby poczekać jakoś na początku tygodnia powinno być jakieś info jest wtorek i cisza jutro będę znów dzwonił.

Edytowane przez Siudak83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Weźcie mnie nie straszczie.. dopiero 5 dni temu wysłałem pada, a drugi też już coraz gorzej wygląda. Miałem czekać aż pierwszy odeślą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tak samo, na razie czekam co z pierwszym. 20.11 odebrany przez kuriera, a 21 odebrany w Wrocławiu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super ://// Wczoraj pada odebrał kurier, a ja tu czytam o takich kwiatkach ;)Liczylem, ze za 10 dni bede miał z powrotem :/ Nie mam zamiennika ;)

Edytowane przez LonsFenomenoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie każdy ma problem serwisem.

Może ty akurat też nie będziesz miał?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No mnie też straszycie bo wysyłam konsole i pada :P

Kurcze zawinąłem konsole w folie, karton i nadal uważam że jak ktoś nią rzuci to będzie po niej :/

Aby dostać od nich email z listami przewozowymi musiałem 4 razy dzwonić a bo serwer padł, potem nic do mnie nie przychodziło, na 2 email też nic i dopiero po 24h i 4 telefonie jakoś się udało.

Nie za bardzo jestem przekonany aby wysyłać sprzęt do sony :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj zgłaszałem reklamacje pada z automatu przez https://hardware.support.eu.playstation.com/pl_PL#/ bo tak poradził mi konsultant i email z etykietami przyszedł po paru sekundach.

Z instrukcji wysyłki nie 'czaję" tego fragmentu: ". Wydrukuj 4 kopie tej strony na papierze formatu A4 i zagnij je wzdłuż linii. Pewnie przymocuj etykietę 

na paczce tak, aby adres i kody kreskowe były dobrze widoczne. " 
nie raz wysyłałem paczki kurierem i zawsze drukowałem jedną etykietę na paczkę i 2x protokół odbioru (jeden dla mnie drugi dla kuriera) i teraz zgłupiałem co mam drukować 4x.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyjdzie DPD - wystarczy jedna etykieta i 2 listy przewozowe - jeden dla kuriera a drugi niech ci podpisze dla ciebie jako potwierdzenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja na dziś.

Wczoraj pad został oficjalnie uznany za zaginiony :) Podobno w tym tygodniu ma zostać wysłany nowy.

Jutro kolejny telefon.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie dzisiaj P. Bartosz bo nazwiska nie podają wysłał notkę ponaglającą do serwisu i powiedział,że cała procedura może trwać do 3 tyg jako,że pada wysłałem 7 to te 3 tyg mijają w piątek więc znów będę dzwonił właśnie w piątek i zobaczymy,ale przestanę być miły jak do piątku nie będzie żadnej informacji na @.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przeczytałem kilka stron tematu i z tego co wiem to sa dwa typy gwarancji. 1 to producenta a druga od sklepu.

Chce kupic ps4 ale w x komie maja 1529zl i jest napisane gwarancja 12 miesięcy. Czy tej gwarancji jest tylko 12 miechow czy to jest ta gwarancja producenta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Producenta a drugie 12 musi ci sklep zagwarantować według unijnego prawa. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest jedna gwarancja - dobrowolna, od producenta. Umowa kupna, na którą można się powoływać przez 24 miesiące to inna bajka, głównie dlatego, że tylko przez 6 miesięcy od zakupu domniemywa się, że wada, która jest powodem łamania umowy występowała już w momencie zakupu. Potem to kupujący musi udowodnić, że kupił sprzęt niezgodny z umową, co w wielu przypadkach może być dość trudne, chociaż to oczywiście też jakieś zabezpieczenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za chwile minie rok od premiery i Ci co kupili na premierę będą w razie problemów musieli walczyć u sprzedawcy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×