Skocz do zawartości
cwir

Serwis/Gwarancja PS4

Rekomendowane odpowiedzi

Gwarancja 1 rok + drugi za "towar niezgodny z umową" obowiązuje także w sklepach internetowych typu Vobis?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gwarancja 1 rok + drugi za "towar niezgodny z umową" obowiązuje także w sklepach internetowych typu Vobis?

W każdym sklepie to obowiązuje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zwiazku z dyskusja w temacie 'co was denerwuje w ps4' czy jak on tam sie nazywa,mial ktos sytuacje ze wyslal konsole bo byla glosna?

Jaka sztuke dostaliscie - uzywke po kims?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może, ktorys z kolegow mi doradzic otóz:

Jak pisalem wyzej kolejnego pada szlag trafil, mam zamiar go zareklamowac i nie chce znowu uslyszec odmowy, sprawa wyglada tak,  ze cala praktycznie lewa gałka sie starla, wiec jest to jedna z przyczyn reklamacji, druga natomiast jest taka, ze przycisk R2 całkowicie przestał dzialac, widze ze tam jest taki ala drązek ktory wydaje mi sie ze wyskoczyl i przez to nie dziala, problem w tym ze jakis czas temu poprostu lekko piwko mi sie wylalo i ten przycisk od srodka chyba  sie ukleil no i nie zawsze odskakiwal, dalem mu  WD40 i bylo ok.  Teraz mam dylemat czy reklamowac tylko na gałke czy na R2 tez, tylko obawiam sie ze spece z serwisu moga dopatrzec sie ze WD40 uzywalem, i zarzuca mi ingerencje. Macie jakis pomysł ? zareklamowac na sama gałke? Gorzej jak mi ja wymienia i pada odesla a bez R2 to wiadomo ;]] 

jeszcze jedno reklamowac na niezgodnosc ? czy zwykla gwarancja ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Reklamuj na samą gałkę. Ja już dwa pady wysłałem i dostałem dwa nowe( było to jakieś 3 miesiące temu). Myślę, że nadal wysyłają nowe pady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wysłałem bo chodzi jak odkurzacz raz niby naprawili efekt żaden. Teraz trzymają powyżej 30 dni ;) chyba chcą mi pokazać bym więcej nie wysłał.

 

I ostatnio odbyłem 30 minut rozmowy - (bezsensownej). Do nich nie przemawia, żaden argument a proszenie o rozmowę z osobą wyżej kończy się, że tej osoby nie ma i będzie za 2 tygodnie (autentyk nagrany). Nadepnięcie na odscisk nic nie daję. Straszenie zjechaniem marki tym bardziej na Facebooku mi odpisali bym się bujał na infolinie. A infolinia nie potrafi odpowiedzieć na skargę złożoną 6 listopada ;) mamy 12 choć piszę, że 24 godziny odp.

 

Kolejny autentyk nagrany w e-mailu jest napisane, że naprawa 21 dni bzdura to jest błąd e-maila mogą naprawiać ile im się chce.

Dla pana na infolinii, to że konsola jest w naprawie powyżej 30 dni to nic strasznego. Przecież wiemy gdzie jest konsola - cytat. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupiłem konsolę od gościa który kupił w warszawie w MM mam paragon itd, ale najbliżej MM mam w Tarnowie, rozwalił mi się pad - lewa gałka, jest szansa że mi wymienią?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupiłem konsolę od gościa który kupił w warszawie w MM mam paragon itd, ale najbliżej MM mam w Tarnowie, rozwalił mi się pad - lewa gałka, jest szansa że mi wymienią?

Nie wymienią od ręki.

Dzwoń od razu na serwis. Oni zrobią to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie szkoda Ci paliwa i czasu to możesz próbować ;)

Dzwon po kuriera i na serwis.

Edytowane przez toreso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wymienią od ręki.

Dzwoń od razu na serwis. Oni zrobią to samo.

czyli co? dzwonić po kuriera? chłop za kilka dni przyjedzie odebrać? pokaże mu paragon se sklepu zabiera pada, i potem czekam czy łaskawie jakiś buc podejmie decyzję o wymianie? naprawie? i pad zablokowany na nie wiadomo jak długo? jeżeli tak wygląda procedura to wolę kupić gumki ... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Malakay wymieniają z automatu. Wyluzuj chłopie.

Dzwoń na wsparcie techniczne póki jeszcze rok nie minął od wypuszczenia konsoli.

Nawet paragonu nie trzeba.

Całość trwa około 2 tygodnie.

Ja niedawno wymieniłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konsola z premiery, serwisowalem przez sklep euro agd. Zgłosiłem usterki:

- wypluwający płyty w trakcie gry i blokujący się napęd

- głośna praca napędu ( odgłos zahaczającego o coś kółka zębatego )

- pad - zdarte gumy z obu analogów ( pad był już raz w naprawie gwarancyjnej w PRAM, potem kilkukrotnie sam wymieniałem gałki analogów; pad miał połamane ząbki od zatrzasków i wymęczone śrubki od odkręcania / zakrecania; w celu naprawy założyłem do pada z powrotem porwane oryginalne gałki )

 

Konsola została wymieniona na nową - model 1004A, ( dysk samsung/seagate ST500LM012 )

Pad wymieniony na nowy - seria 131

Pozostałe akcesoria i opakowanie zostały z mojej starej konsoli

 

1. Konsolę ( + pad i wszystkie akcesoria ) oddałem do euro agd    20.10.2014. 

2. Przyjęcie przez serwis .... PRAM (mam dokument naprawy)        24.10.2014

3. Zakonczenie serwisowania w PRAM                                            12.11.2014

4. Konsola gotowa do odbioru w sklepie euro agd                          15.11.2014

 

Generalnie wszystko na plus, no mogłoby być szybciej oczywiście. Ale na to byłem przygotowany. Najważniejsze że dostałem sprzęt z powrotem przed premierami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisałem tutaj wcześniej ale nadal mam wątpliwości czy wysyłać konsole czy nie :)

Problem u mnie że co jakiś czas jak wyciągam płytę to straszne zgrzyty są a na razy normalnie. 

Teraz nie wiem czy jak padnie to robić to na własną rękę czy wysyłać póki gwarancja jest (29.11.14)

Boje się że dostanę jakiegoś złoma porysowanego po naprawie.

 

Oto jak mój napęd oddaje płytę:
http://www.supershare.pl/?d=A28969802

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wysłał. Czemu bo Ci się należy naprawa/wymiana. Chyba że wolisz sam bulić za naprawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wysłał. Czemu bo Ci się należy naprawa/wymiana. Chyba że wolisz sam bulić za naprawy

Tylko chodzi mi o kwestie że mogą przysłać porysowany/zniszczony egzemplarz po dużej naprawie. Różne rzeczy czytałem o serwisie sony i raczej średnio pozytywne opinie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój pad już we Francji w miarę szybko dojechał ale teraz 3 dni minęło i zero info o wysyłce nowego.Jutro znów będę musiał do nich dzwonić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój pad dotarł do nich 13.11 (tylko nie wiem czy Kąty czy Francja) i potwierdzili to mailem. Następną informację dostałem od kuriera 20.11, stał pod blokiem z paczką. Wysłałem pada 06.11.

Edytowane przez NafetsPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mail potwierdzający oznacza otrzymanie pada we Francji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisałem jakis czas temu, ze mi 2 pad sie rozdupczył, mianowicie lewa gumka od dual i przycisk R2, jak mi tu ktos doradzał, zareklamowałem na samą gumke z nadzieja ze mi wymienia na nowego ;]   a tymczasem sprawdzam status na stronie PRAM i wyskakuje:     

Status naprawy:  

Zamówione części

 

heeheh a wiec panowie chyba gałke beda wymieniac, ciekawe czy zorientowali sie ze R2 nie działa i czy tez to naprawią bo jak nie, to bede musiał z tydzien odczekac i znowu powedrowac do media, tym razem Reklamacja na R2 i kolejny misiac czekania :]]]

Edytowane przez Baczek867

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisałem jakis czas temu, ze mi 2 pad sie rozdupczył, mianowicie lewa gumka od dual i przycisk R2, jak mi tu ktos doradzał, zareklamowałem na samą gumke z nadzieja ze mi wymienia na nowego ;]   a tymczasem sprawdzam status na stronie PRAM i wyskakuje:     

Status naprawy:  

Zamówione części

 

heeheh a wiec panowie chyba gałke beda wymieniac, ciekawe czy zorientowali sie ze R2 nie działa i czy tez to naprawią bo jak nie, to bede musiał z tydzien odczekac i znowu powedrowac do media, tym razem Reklamacja na R2 i kolejny misiac czekania :]]]

...

...

...

...

Jak reklamowałeś pada?

Chyba mieszkamy w 2 różnych krajach.

Jaki PRAM?

Pady wszystkie idą do Francji. PRAM przecież od miesięcy się tym nie zajmuje.

Pada reklamuje się bezpośrednio na infolinii Sony Playstation.

Na 99% PRAM wysłał pada do Francji i czek ana nowego.

Jeżeli wymienią same analogi ot dzwonisz na infolinię Sony Playstation i się kłócisz z nimi bo miał być nowy pad.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...

...

...

...

Jak reklamowałeś pada?

Chyba mieszkamy w 2 różnych krajach.

Jaki PRAM?

Pady wszystkie idą do Francji. PRAM przecież od miesięcy się tym nie zajmuje.

Pada reklamuje się bezpośrednio na infolinii Sony Playstation.

Na 99% PRAM wysłał pada do Francji i czek ana nowego.

Jeżeli wymienią same analogi ot dzwonisz na infolinię Sony Playstation i się kłócisz z nimi bo miał być nowy pad.

Ja jeszcze we wrześniu reklamowałem przez stronę Pramu, przyjechał kurier i po niecałych 3 tygodniach dostałem nowego pada 131.

A status zamówione części również miałem przez praktycznie cały status na ich stronie a pad przyszedł nowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...nadal, już od dawna się tego nie robi przez PRAM.

Sami sobie utrudniacie życie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aha rozumiem, to moze przez to ze ja poprostu zanioslem pada do media marktu i w ten sposob reklamowalem, to jak pram sie tym nie zajmuje to jakim sposobem jest tam moj numer zlecenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od jakiegoś czasu ma też problem z wysuwającą się płytą , dzwoniłem do Sony by oddać na gwarancję ale się rozmyśliłem gdy nie zgodzili się na to by naprawić moją konsolę lub dać nową . Konsultantka powiedziała że nie ma takiej możliwości i jeśli nie naprawią moje to dostanę jakiegoś składaka .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×